Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
Sok síkert, remélem sikerül úgy ahogy TE szeretnéd.
Szia de tőled vettem.Én is gyári fékbetétet használok. A nyomáspont ami nem tetszik.Megpróbálom a vákumos légtelenitést ha az sem használ csere lesz fémfékcsőre.
A többi fotót is megnéztem és a rendszám stimmel. Nekem semmi gondom nem volt a fékkel, és mindig gyári betéteket kapot. Pedig haladtam vele egy pár ezer kilómétert 3év alatt (53000km)
Szia
Az xx-et nem véletlenül Pécsen vetted? Azok a csikozások nagyon hasonlianak ilyen volt az enyém is. Sőt szerinte ez az.
Szívesen!
Látod szinte mindenre van megoldás"sufnituning"!
Kösz a tippet lehet meg is oldom .Közben kaptam néhány hasznos tippet a problémára.A réz csövet ki lehet váltani fémhálós -ra.Az L -alaku csatik helyett simán kanyarodik a fémhálós fékcső.Igy a spéci T elosztó is megoldható általánossal.
Vákumpumpa helyett.én a fecskendőt ajánlanám!
Legalább is én azt használtam egyszer!
Bármelyik gyógyszertárba lehet venni pár szár forintért!
Vannak szép nagyok is,azt beöntésre szokták ajánlani,de a célnak tökéletesen megfelel!
Ha jobban bele gondolok,ez is egy beöntés!
XX-beöntés!
Mielött félreértés esne azt hogy a másik motoron nem volt ilyen probléma azt a spéci fittingre értettem,nem a fékre .Az rosszabb volt kora miatt is.Nem tudom lenne -e éertelme vákumpumpát bevetni légtelenitésre .ha valakinek lenne estleg ötlete az L alaku fittingre megköszönném.
Gumicső nem fárad el,legalábbis Hondáéknál,és nem kilométer arányosan!
az évek inkább számítanának!
Viszont fékolaj csere nagyon gáz az XX-en!
Még ha nem üríted is ki a csöveket,és folyamatosan utána töltesz,maradhat legalább négy helyen apró buborék!
Ez már elég a puhább fék érzéshez!
Van már 90-ezer a motorba és a fékrendszerrel nincs komoly baj de a nyomáspont már nem olyan acélos .Az eggyik ismerősöm honda pan euroanján behuztam a féket és azon a ponton ahol elfezdett fogni teljesen kemény volt mint a beton(30-ezer km van csak benne).Tavaly másfél flakon fékfolyadékot pumpáltam át a rendszeren minden irányba ,de sehogy nem akart tökéletes lenni.Szerintem egyszerűen elfáradtak a gumicsövek.Idén még nem költöttem rá semmit gondoltam megcsinálom ezt rajta.Rézcsöveket nem akarom cserélni az tényleg nem kopik.Már találtam egy olyan T csatlakozót autos oldalon ami kellene nekem ,mondjuk nem tudom méretben van e különbség. de ilyen L alakut még nem amibe egyik oldalrol réz cső megy anyával a másik oldalon meg fémhálós teflon cső.Tudom hogy vannak kész fém fékcsövek de legalább 100-ezer .Csináltam már másik motoromon ilyen cserét de azon nem volt ilyen probléma.
Nem értem miért nyúlsz egy amúgy tökéletes,még a mostani új motorokat is megszégyenítő fékrendszerhez!?
Az xx-en hihetetlen jó fék van,kár bántani!
De ha már így döntöttél,akkor mindent cserélj (fém,gumi,réz,stb.)csöveket!
Egyszerűbb,és biztosabb megoldás!
Szia,

Az XX a Dual-CBS fékrendszere miatt nem egy leányálom, amennyiben fém fékcsövet szeretnél Szerintem az a legegyszerűbb, ha megveszed csillió kincsért a Galfer / Goodridge / HEL, stb. idevágó szettjét, pl.:
Galfer

Goodridge

Én még nem nyúlok különösebben a fékhez, de ha majd egyszer igen, akkor komplett USD villám lesz radiális féknyergekkel, a Dual-CBS meg megy a kukába.
A világ egyik legjobb motorja az XX, leszámítva azt, hogy első villája nagyon buta, szintúgy a hátsó rugóstag
Sziasztok
Ki szeretném cserélni a motoron a fékcsöveket fém fékcsőre.Elkezdtem felmérni a fitting és fékcső mennyiséget és belefutottam egy olyan problémába ,hogy van pár olyan csatlakozás fitting amit nem láttam még sehol sem.Ilyen pl az első féknél olyan T elágazás amibe egy tényleg réz(fém) csö csatlakozik be mig a másik kettő sima fékcső (én esetemben fém szövésű teflon) vagy olyan L-alaku fittingek melyiknek egyik bemenete réz cső másik sima fék (én esetemben fém szövésű teflon) cső .Nem tudom hirtelen hogy oldjam meg ,estleg a gyári réz csöveket cseréljem le fémszövésü csőre? Az L alaku fittingre még akkor is kellene valami megoldás.Ha valaki már csinált ilyen fékcső cserét és belefutott ebbe a problémába megköszönném ha megosztaná velem ő hogy oldotta meg .Természetesen ha valaki aki tapasztaltabb és van ötlete a megoldásra neki is megköszönném.
Nincs mit!
Köszi a segítséget! Megnézem ezeket amit mondtál!
Akkor ezt kellett volna írni!
Elméletileg Atix 83 küzdött ezzel pár hete!
Nem tudom sikerült-e megoldania!
Több oka is lehet:nincs holtjáték a fékkarnál,vagy fékpedálnál,első segéd fék hengernél (Magyarul kitámaszt a dugattyú),fékcső belül mállik,stb.
Nem a kerék fékhenger szorul, hanem a fékolaj nyomást nem engedi vissza teljesen!
Mennyire szorul?
De ha félre is van kopva,akkor fékhenger dugattyú berágódott!
Leszed,fékbetét kiszed,dugattyú eltakarít,megjárat!
Üdv. mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy xx-emen szorul a hátsó fék! Járt e-már esetleg így valaki és ha igen akkor mi volt a probléma!?
Előre is köszi a segítségeteket!
Minek azt tekergetni?
Egyszer jól beállítod,már amennyire ezt a gyári rugóstagnak nevezett valamit belehet,oszt jó napot!
hali

Szoktátok állítani a hátsó rugót? Mi a tapasztalat?
Eladó a képeken látható Samsung galaxy S-2 mobiltelefon!
T-mobilos,kifogástalan műszaki állapotú telefon!
Jobb felső sarka sérült!
Minden tartozék (doboza,töltője) meg van hozzá!
Ár:28.000FT
Tel:06-30-9446636
Elment, köszi!
Sziasztok!

Eladó egy Givi/Kappa monorack doboztartó, ha valakit érdekel. Használt, minimális karcokkal a platnin.

http://www.kepesmotor.hu/motor...