Brembótol félek,bár árban eddig az lett volna nyerő(a te áraidat leszámítva).Ferodó sintert használok hosszú évek óta,és nagyon bevált,ezért se váltanék szívesen!Ferodó sinter érdekelne 3-garnitúra!
Sajnálom!Majd gondolunk rád,miközben dugig esszük magunkat kolbászokkal,és leöblítjük különböző jó ízű pálinkával,hogy milyen jó is lehet ilyenkor szüretelni,cipekedni,stb.
Jól hangzik de sajnos hnap és vasárnap és jhéten is mindkét nap szüret nálunk és tesóméknál!
Előre félek mert minden nap voltam edzésen és hnap puttonyozok
Amit írtál, ne is haragudj,de marhaság!
Miért kellene új blokk,azért mert valaki optimalizálja a motorját?!
Most nem az ész nélküli "tuningról" beszélek!
Akkor powercommandert se vegyen senki az injektoros motorokhoz,mert tönkre megy a blokkja!
Azért azt tudd,hogy ha hozzá nyúlsz a gyári hangoláshoz,se vége se hossza nem lesz a dolognak!Azért nem kevés,nem kis tudású mérnök ember dolgozott azon,hogy találjanak egy optimális beállítást!
Láttam, felröppent a téma, engem is megmozgatott. Urak, akik bevállalták a tutit és hozzányúltak a karburátorokhoz, én is az észrevételeiteket kérném. Elkapott az ötlet, hogy leszedem a karbisort és kitakarítom. De ha már szétszedem, akkor miért ne cserélném ki a fúvókákat? Ha meg kicserélem, akkor miért ne tuningoljam, ha valóban van értelme? Van értelme a Dynojet kitnek, vagy szerezzek be gyári cuccokat? (Gyári kipuffogóm és légszűrőm van).
Valamelyik nap hívlak!
De holnap itt megtalálható leszek!
Itt leszek holnap 06.00-tól 18.00-ig
http://www.szivunk-napja.hu/wh...