Szia tesó!
Szóval főztél,és nem voltam hivatalos?No jó,ezt jól megjegyeztem magamnak!
Lánc oké! Ma össze akadtam valami Suzukival (750,vagy 1000-res lehetett) a budafoki úton kifelé!265-nél még fent volt a lánc,Suzuki meg elmaradt! Jaj már megenst mit írok! Szóval újra fogalmazom,araszoltam 50-nel,és minden oké!
Mi holnap gurulunk Kutyáékkal Bánkra,elméletileg ott készítik az országban a legjobb sztrapacskát!Mivel te nem hívtál meg a főzőcskézésedre,így rá kellett bólintanom erre!
Sikerült bejáratni az új láncot?
Én szüreten főztem 20főre jhéten is ez a program bár ott puttonyozok!
Hnap szülinapra megyünk ugyh megint nem gurulhatok max éjjel
Az 1000 nem pontos adat, inkább csak azt szerettem volna mondani hogy alacsony fordulatról indulva . Meg nézem hogy most is a két középső e a rondább. Ha igen meg cserélem a trafókat. Köszi !
Mondhatnám tipikus trafó hiba!
Alacsony fordulaton nem képes megfelelő szikrát adni!
Egyébként az 1000-fordulatot hogy mérted?Az alapjárat az XX-en minimum 1250!De én tanácsolom az 1300-1400-at!Szebben egyenletesebben jár,meg nem "üti"a főtengelyt átforduláskor!Ja meg a hűtés is jobb álló helyzetben!De a hibát egyszerűen ki tudod szűrni!Cseréld meg a két gyújtó trafót!Nem nagy mutatvány!
Köszönöm Milka!
Abba igazad lehet hogy trafó, mert a két szutykosabb gyertya tartozik egyhez. Bár ha szikra kérdés, akkor miért csak egy bizonyos fordulat tartományban (1000-2800) vacakol? Úgyhiszem keresek egy jó szerelőt.
Nem vagyok benne biztos, hogy fordulaton tökéletes. Egy biztos, hogy simán jár 3000 felett, de lehet hogy nem gyorsul annyira. Az alapjárat egyenletes. Amikor mondjuk egy kocsisorral 3000 alatt egyenletesen kell szötymörögni, vagy nagyon enyhén gyorsítani, akkor vacakol. Nagy gáznál már mitha rendbe jönne.
Írnám mint már jó párszor írtam,hogy a távgyógyítás elég nehéz dolog!Oly annyira,hogy sokszor jól tévútra viszi a segítőt,és a segítséget kérőt is!
No de lássuk:Először is az injektor tisztító,mint a hozzá hasonló többi "lötty"kerülendő!Most nem mennék bele miért,túl hosszú lenne!Legyen annyi elég,több kárt okoznak,mint használnak!Sőt!inkább csak ártanak!Meg kéne nézni a gyújtótrafót!A modern Japán rizskályhák nagy többségénél két gyújtótrafó van!Azaz egy trafó két hengert lát el!Mindegyik henger "alsó munkanélküli ütemnél"is kap egy szikrát,mert a vele ellentétesen működő,akkor van munka ütembe!Tehát ha két hengered produkálja egyszerre,szinte ugyan azt a hibát,a trafónál kéne elkezdeni a kutakodást!De ezen kívül ezer,meg egy oka lehetne még!
Üdv Mindenkinek!
Bajban van a haza , és el kéne egy kis segítség! Szóval az az ábra, hogy a motorom kis fordulaton elkezdett dadogósan járni. A kipuffogóm bekormosodott, és ha oda teszek egy fehér rongyot, azt szép fekete pöttyösre összeköpködi . Tettem bele injektor tisztítót, nem segített. Kicseréltem a gyertyákat belevaló iridiumosra(ettől vártam a megváltást) de ettől sem lett jobb. Egyébbként a két középső régi gyertya taknyosabb volt mint a szélsők. Nincs ötletetek merre érdemes próbálkozni?
Szóval főztél,és nem voltam hivatalos?No jó,ezt jól megjegyeztem magamnak!
Lánc oké! Ma össze akadtam valami Suzukival (750,vagy 1000-res lehetett) a budafoki úton kifelé!265-nél még fent volt a lánc,Suzuki meg elmaradt! Jaj már megenst mit írok! Szóval újra fogalmazom,araszoltam 50-nel,és minden oké!
Mi holnap gurulunk Kutyáékkal Bánkra,elméletileg ott készítik az országban a legjobb sztrapacskát!Mivel te nem hívtál meg a főzőcskézésedre,így rá kellett bólintanom erre!
Én szüreten főztem 20főre jhéten is ez a program bár ott puttonyozok!
Hnap szülinapra megyünk ugyh megint nem gurulhatok max éjjel
Akkor jóóóóóóóóóóóóóól tudtam!
Nyereményem egy cóóóóóóóóóóóóóóóóla!
Gumis barátom azt mondta ha fent van úgy kell nézni!
A gumi forgásirányát jelölő nyílt,hogy kell értelmezni?Ha fent van akkor kell a menetirány felé mutasson,vagy ha lent van?
Nincs mit!
De ha gondolod hívj telon,akkor gyorsabban megy a dolog!
Alacsony fordulaton nem képes megfelelő szikrát adni!
Egyébként az 1000-fordulatot hogy mérted?Az alapjárat az XX-en minimum 1250!De én tanácsolom az 1300-1400-at!Szebben egyenletesebben jár,meg nem "üti"a főtengelyt átforduláskor!Ja meg a hűtés is jobb álló helyzetben!De a hibát egyszerűen ki tudod szűrni!Cseréld meg a két gyújtó trafót!Nem nagy mutatvány!
Abba igazad lehet hogy trafó, mert a két szutykosabb gyertya tartozik egyhez. Bár ha szikra kérdés, akkor miért csak egy bizonyos fordulat tartományban (1000-2800) vacakol? Úgyhiszem keresek egy jó szerelőt.
No de lássuk:Először is az injektor tisztító,mint a hozzá hasonló többi "lötty"kerülendő!Most nem mennék bele miért,túl hosszú lenne!Legyen annyi elég,több kárt okoznak,mint használnak!Sőt!inkább csak ártanak!Meg kéne nézni a gyújtótrafót!A modern Japán rizskályhák nagy többségénél két gyújtótrafó van!Azaz egy trafó két hengert lát el!Mindegyik henger "alsó munkanélküli ütemnél"is kap egy szikrát,mert a vele ellentétesen működő,akkor van munka ütembe!Tehát ha két hengered produkálja egyszerre,szinte ugyan azt a hibát,a trafónál kéne elkezdeni a kutakodást!De ezen kívül ezer,meg egy oka lehetne még!
Bajban van a haza , és el kéne egy kis segítség! Szóval az az ábra, hogy a motorom kis fordulaton elkezdett dadogósan járni. A kipuffogóm bekormosodott, és ha oda teszek egy fehér rongyot, azt szép fekete pöttyösre összeköpködi . Tettem bele injektor tisztítót, nem segített. Kicseréltem a gyertyákat belevaló iridiumosra(ettől vártam a megváltást) de ettől sem lett jobb. Egyébbként a két középső régi gyertya taknyosabb volt mint a szélsők. Nincs ötletetek merre érdemes próbálkozni?
hajóvezetői van, tudás semmi