Szia!
Úgy néz ki, hogy hasznos és élvezetes volt a mai Busa találkozó, mert volt ott egy szimpatikus Triumph-os fiatal ember, aki Angel ST-vel vette a motort, de a gumi nem varázsolta el 2000 pár száz kilométer megtétele után sem, így egy számomra is megfelelő összegért megválik tőle amint meg hozzák neki az S20-as Bridgestone-t...! Tehát úgy tűnik, hogy 1-2 héten belül megoldódik a gumi problémám!
Köszönöm a kedvességed..., és remélem, hogy egyszer majd lesz a személyes találkozásra is lehetőségünk a jövőben!
Na, már megint itt okoskodik ez a vatomi gyerek
Ha esetleg valakit érdekel megejtettem a szinkronbeállítást a vason. Igazából a beállítás csupán pár perc, de a szét és összeszerelés, célszerszámok legyártása nem kevés meló volt. Ahogyan gondoltam a tankot is le kell venni, különben esélyed sincs hozzáférni az állítócsavarokhoz. Öröm viszont, hogy a saját szinkronteszterem jól debütált , Pár másodperces vidi a végeredményről itt látható: http://youtu.be/nBawzldJCwc
Időközönként mindig felbukkan egy-egy olyan hirdetés, ahol kétrét görnyedve röhögünk a leíráson. Legtöbb esetben dörzsölt kereskedők módszere ez, így akarnak némi hírverést az autó és áttételesen a cég körül kelteni.
Ez a mai darab viszont csak a színtiszta ökörség villámszerű kisülése, és vagy hatásos, vagy túllőtt a célon, mert ma délután már csak a Google tárolt változatában bukkantam rá. Nem is szaporítom tovább a karaktereket, íme az autó bemutatása (1980-as évjáratú, dízel Volkswagen Golfról van szó):
"Eladom a G1-emet, ha valaki építeni akar, vagy csak utál télen a buszmegállóban állni. 80' as kislámpás 3 ajtós. A kaszni jó állapotú, minimális lakatolnivaló van rajta, nem volt törve! A színe mattpiros: ) 1.3-as II. Polo motoros központi befecsis 5 gangos sárkány 5L-es zabálógép: ) Vizsgáztatni és forgalombahelyezni kell. Kivonták, mert b. sztam átíratni. A kábelezését nem árt átnézni. Általában működik, de azért a paksi atomerőmű vezérlését nem bíznám rá arra a gólyafészekre ami a műszerfal alatt van: ) Egyébként jó alap, a belseje is kulturált. Akit érdekel, 160 pisztolyorrú Mátyásért viheti: ) Ez mondjuk lehet kevesebb is. pl. 8db Deák: )Esetleg robogót beszámítok, de csak olyat, ami akkor is beindul, ha már otthagytad nálam, különben utánadtolom: )
És hogy főnök, mennyi a vége? -Hát mentem már vele 160-at is: ))) De ment volna még többet is, csak elszakadt a vontatókötél: )Arra meg, hogy miért adom el, azt tudom mondani, hogy van egy BMW-m és inkább beletankolok duplaennyit, mert ebben félek: ) Nem azért adom el mert szar, hanem azért, mert Volkswagen, én meg nem vagyok mazohista. Utaztam eleget a 47-es fapados villamoson: ) De aki erre izgul, annak nem állok az útjába: ) Ha több f. szságot akarsz még hallani az autóval kapcsolatban, hívj fel és garantáltan megkapod: )))
Ui: akinek nincs humorérzéke, kérem ne hívjon fel, ne küldjön felháborodott mailt, hogy hogy van képem ezért a fostalicskáért elkérni ennyit! NEM KELL MEGVENNI! Miért, talán mások nem kérnek el még többet bontószökevényekért? Büdösbunkóparasztoknak úgysem adom oda, mégha egy 0-t hozzárak sem, mert nem létszükség eladnom. Akit meg tényleg érdekel, tesz egy ajánlatot, oszt vagy elfogadom, vagy nem.
GYIK: előzetesen a felesleges telefonálások elkerülése végett még pár gyakori kérdésre válaszolnék:
VOLT-E TÖRVE: -természetesen nem, hogy gondolsz ilyet egy 30 éves autónál? Még szervízbe is tréleren hordták Wolfsburgba és a legyek is elkerülték (a színe miatt), sőt még a gólya is melléfosott: )
HÁNY KM VAN AZ AUTÓBAN? -A Km óra állása szerint, de igény esetén oda tekered, ahova akarod! NEMDOHÁNYZÓ? -Háá hogyapicsábane, ez az egyetlen nemdohányzó autó az országban, há még a hamutálat is kimostam: )
NŐI TULAJ? -persze, nekem is p. nám van, sőt az előző EGYETLEN női tulajdonosa is rendszeresen saját kezűleg cserélte az olajat 5000km-enként, nehogy a szervízben elsumákolják és rosszabb minőségű olajat rakjanak bele, mint a gyárilag előírt ásványi eredetű MTZ-kbe használatos Botond: )Sőt, hidegen sem nyomta neki üveghangon soha a rendkívüli műszaki érzékkel megáldott hölgytulaj, mert azt még egy nő is tudja, hogy ezt nem szabad, mint ahogyy a parkolóban sem odab. szni az ajtót a másik kocsinak: )Az egyetlen egy szépséghibája, hogy a gázpedál alatt van egy lyuk a szőnyegen.
GARÁZSBAN TARTOTT? -hát nem gondolod, hogy kinthagytam a garázsban? Velem aludt az ágyban, amíg az Asszony vigyázott a garázsra, nehogy túlságosan lehüljön, különben nem indult volna a fos BMW-m: )
MILYEN KIVITEL? - ez a limitált szériában gyártott, eredetileg a román piacra tervezett Foschtalitschka Edition, de a románoknak nem kellett. Azt mondták, nem tudják befogni elé a lovat, mert túl alacsony és mindig a motorháztetőre szarik.
-Remélem ennyi kérdéssel már sikerült meggyőznöm a tisztelt vevőket, hogy ez a nemzeti műkincs az évszázad vétele: ) Ez a hirdetés azért lett ilyen, hogy a sok rossz kupecszöveg között legyen egy színfolt és jókedvvel nézegetsd tovább a hirdetéseket! Szép napot! : ) Ui: Ja, közkívánatra meghirdettem a család másik fostalicskáját, a VW T3 Újságosbódét: )"
Köszönöm!
Nem attól félek hogy nem bírja ki, csak nem szeretném ott hagyni a rendőröknél az új gumi árát..., vagy ha ne adj isten történne valami (amiről még beszélni sem szeretnék) akkor ott sem szeretnék gubancot a vágott slick miatt...!
Te hol és hogy vagy elérhető?
120/70zr17 (58w) és 190/50(estleg 55)zr17 (73w) méretű sport/túra gumit szeretnék!
Köszönöm!
Úgy néz ki, hogy hasznos és élvezetes volt a mai Busa találkozó, mert volt ott egy szimpatikus Triumph-os fiatal ember, aki Angel ST-vel vette a motort, de a gumi nem varázsolta el 2000 pár száz kilométer megtétele után sem, így egy számomra is megfelelő összegért megválik tőle amint meg hozzák neki az S20-as Bridgestone-t...! Tehát úgy tűnik, hogy 1-2 héten belül megoldódik a gumi problémám!
Köszönöm a kedvességed..., és remélem, hogy egyszer majd lesz a személyes találkozásra is lehetőségünk a jövőben!