Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy részét Milka megválaszolta!
A matricákat bizonyos időnként változtatták. Az enyém '07. évjárat nekem már nem matricás, szálra húzott alu.
Egyébként én megválnék tőle, szólj ha érdekel.
Köszönöm szépen. Még túrom kicsit a netet.
Oksa!
Én néztem be!
De Tesónak minden messze van!
Bocs ,de ezt Tyson-nak írtam!
Tapolca nincs messze?
Ezt honnan veszed?
Lehet nem tudom!Egy próbát megér azért az árért amiért kapom!
Csak egy tipp,de neked nincs olyan messze.Lakamoto Tapolca.EBC HH 13-14 ezer/pár.Ezen az áron, talán jobban hangzik. Ez a fajta egyébként nem eszi a tárcsát.
Ha jól emlékszem,egyszer Atix írta,hogy a Brembo "előbb elfogy,mint gondolnád".Kérdezd meg őt is.
Vezérműlánc feszítő tényleg típus hiba!Feszabályzó csak 2001-ig!Utána már nagyobb hűtőbordással adták ki őket,azzal már semmi gond!A nagyobb terhelés így nem igaz!Inkább úgy jó,ha lekerül a súly az elejéről,mondjuk "far nehézre" pakolod!De kicsit jobban "meghúzott"kormánycsapágyal lehet orvosolni a hibát!
Fórum van,mint láthatod,oda írtál!
Club ahogy én tudom pont pár hete alakult,pontosabban próbálkoznak vele!De szerintem nem az a jó megoldás,ha motormárka tart össze embereket,inkább a jellem!
Sziasztok!

Tanácsotokat szeretném kérni. Mostanában motorováltáson gondolkodom. Olvasgattam amit tudtam az xx-ről, de kevésnek találom az infókat.
Ha jól szűrtem le a vezérműlánc feszítője és a fessz. szabályozó a két gyenge pont. Illetve azt olvastam, hogy nagyobb terhelésnél 50-70 km/h között rakoncátlankodik az első felfüggesztés.
A festésekkel kicsit problémám van. Ahány féle hirdetést néztem annyi féle matrica van a motorokon. Hozzá lehet rendeli a matrica szinét egy adott évjárarthoz illetve színhez? Van esetleg valami olyan más "típushiba" amiket az neten lévő cikkekben nem találok meg? Van-e magyarországon klub illetve klubfórum? Külföldit találtam, és a külföldi fórumokon is sok hasznosat lehet olvasni.

Köszönöm előre is a válaszokat, remélem hamarosan sikerrel járók a keresgélés terén is.

Üdv
Árpád
Nos ígértem időnként referálok a Pirelli Angel gumiról!
eddig sikerült 7.200-km beletenni.Volt benne esős túra is bőven!Egyszer sem csúszott meg,vagy nem volt bizonytalan,tökéletesen tapadt!Szerintem egy nagyon jó gumit sikerült vennem.Most a profil mélység 4.5-4,7-mm a hátsó gumin!A gyári új mélység 6,4-mm volt!Tehát ha így "kopik"tovább,akkor lehet valós a "híresztelés"hogy nagy vason is elmegy 15-17 ezret!
Értem!
Nekem eddig(kb 10-év)nem volt gondom a Ferodoval!Sőt nagyon bejött mindegyik motoromnál4
Nagyobb kézi erőt igényelt, mint a Nissin, és nekem úgy tűnt, hogy "karcolta" a tárcsát. Ha nem jutok olcsón eredetihez, azért hagytam volna. Nem a fékhatással volt problémám, az rendben volt. A Brenta viszont felveszi a versenyt a Nissinnel. Még a jellegzetes sistergős hangja is olyan.
Nem is sértettél meg!
Sőt köszönöm a jó indulatodat!'0-pénzért biztos elviszik,mivel párja több újonnan!A Brentáról szóló véleményedet meg köszönöm,utána nézek ennek is!egyébként miért vetted ki a Ferodot?
Rendben, természetesen csak segíteni akartam, nem megsérteni. Ha valakinek kell, akkor a Ferrodot sintert odaadom 10e-ért a 3 párat. Én most Brenta sinter betétet tettem bele és nagyon jó tapasztalataim vannak. Ez a Bimota beszállítója és nagyon tetszik. Kb. 4 e km-t mentem vele egy hónap alatt és nagyon jónak tűnik. Nem bántja a tárcsát, és egyenlőre nem kopik nagyon. Emellett jó áron kapható. Mielőtt valaki kitalálja, semmi közöm hozzá, csak a tapasztalataimat mondom.
Ja igen!
Tegnap délelőtt,úgy 10-óra magasságába,a 76-os úton,Zalacsány magasságában jött velünk szembe egy ezüstszürke XX,másodmagával!Nem innen volt valaki?Mi ketten voltunk egy kék,és egy fekete XX!
Köszönöm de nem érdekel!
Lehet hogy csak pár száz kilométert mentél vele,de én féken,gumin nem spórolok ilyen szinten!Mindig csak újat teszek be/fel!
Meg egyenlőre a brembo-t nagyon jó áron kapom!Mivel még senki nem írt róla semmit(tapasztalat) így kipróbálom,oszt meglátjuk!Kutya annyit mondott,hihetetlen jól lassul vele a vas,de ötödével rövidebb az élettartama mint gyári betétnek!Azt meg bevállalom a jó fékért cserébe!Bár az XX-nek így is híresen jó a féke,el se tudom elképzelni mit javíthat ezen még a brembo,de meglátjuk!
Szia! Nekem van egy garnitúra Ferrodo Sinterem. Kb. párszáz km-t mentem vele, de kivettem. Olcsón odaadom, mert tettem bele Nissint. Ha érdekel Küldjél egy emailt.
No erre lettem volna kíváncsi,amiket leírtál!
Akkor úgy néz ki,marad a Brembo!
Valamit valamiért tudod!Ha már annyit kibír mint a gyári akkor okés!
Nekem a gyárit 17ezernél kellett kidobni, a hátsó viszont ment vna még szerintem 5ezret tutira csak ha már megvettem kicseréltem azt is!
Az EBC bizonyos fajtái kurva jók csak eszik a tárcsát!
Köszi neked is!
Brembo 10-pénz/pár!Nagyon jókat mondanak róla fékezés terén,csak nem tudom mennyire kopik cserébe!
Megnéztem az EBC-t 18ezer egy pár ennyiért már lehet jó!
Egyébként nagyon dicsérik ismerősök is!
Köszönöm!

Azért kérdeztem meg,mert én évek óta Ferodó sintert használok(nagyon meg vagyok elégedve vele),de elszaladt az ára!Oly annyira,hogy olcsóbban jutok Brembo betéthez!Csakj azt hallottam a Brembo fogy mint állat!
Ha fékhatás kell, akkor EBC HH!Nekem bejött,talán ennek is köszönhetően,írom ezeket a sorokat! A többi mellékes (ár),mert mindig egy esély van a megállásra és ezen nem spórolnék. 3 árvát hagynánk magunk után.Ja és szinte mindig 2 személlyel lassulunk.
Nem kapkodtad el!