Van ilyenem hozzá, de nem szeretem, mert a magas tartomány nagyon elvész.
Inkább picit gyengítek a rugón és nagyobb fúvókákat teszek bele, így alul is erősebb lesz és felül is.
Már el van kezdve az átalakítás, csak gondoltam hátha van valakinek már ilyen jellegű tapasztalata.
Egyébként a gyári fúvókák: 2db 145 és 2db 150-es
A dyno pedig 3 méretet ad hozzá, amiből a 140es a legnagyobb, így a maximális nyitásnál nem tud beáramolni annyi üzemanyag, amivel kellene dolgoznia a motornak-kb 200-ig egész jó, de utána már kevés.Nem mint ha 200 fölött mennék állandóan, de akkor is jobb a gyárival ott már. :)
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hátha van valakinek tapasztalata....
Ha egy 1998-as XX-ben kicserélem a levegőszűrőt K&N sport szűrőre, akkor ahhoz mekkora főfúvókát kel mellé rakni, hogy jól működjön a motor?
Remélem tud valaki segíteni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Van egy pár eladó zsír új hátsó Ferodo FDB 2098ST fékbetétem XX-hez. Mivel eladtam a motort, ez még megmaradt. Bontatlan csomagolásában. Érdeklődni: 0630/335-9757, vagy adam.horvath87@gmail.com.
Én túl vagyok a 80 ezer kilométeren, a sallangot leszámítva, két láncfeszítő és a hátsó villán lévő gumi védő lett cserélve! Ja, első tulaj vagyok és nem versenyző!
Ha az adatlapomat megnézed,láthatod hogy volt pár mocim,közte a négy modern Japán rizskályha márkától is meg volt mind!Elhiheted van némi rálátásom,tapasztalatom!Egyébként (mint ezt hangoztatni is szoktam),nem vagyok elájulva a Hondától,én szívem mélyén "hangvillás"vagyok!Nekem személy szerint rossz tapasztalataim lettek a Kawával.De a mostaniak még "szarabbak" ha lehet így fogalmazni!Kutya nevű ismerősömnek(és más Kawásoktól is hallottam),hogy 30-ezer környékén féktárcsacsere!?No ne má!És még sorolhatnám!De mindenki mást szeret,és ez így van jól!
Öööööö....Nem vitatom kicsit sem ennek helytállóságát, de annyit szeretnék csak ha az xx-re sem kellene többet költeni javitás ügyileg mint a ZZR-re bő hetvenezer belemotorozott kilométer után. Természetesen nem számoljuk a gumikat, fékbetétet, olajcseréket szűrőkkel. Akkor nagyon boldog lennék :) Egy teleszkópszár szimmering cserén és két szelephézagoláskor vett lapkákon kivűl semmit. És közel százezer kilométerrel még mindig sajnáltam megválni tőle. Amit tapasztaltam a Honda kicsit finomabb járású, komfortosabb gép.
Persze hogy az. Egyébként az öntvény is hajlik kis mértékben, csak épp vissza egyenesiteni nem lehet mert el fog törni. Még melegen sem, mert olyan változások állnak be az anyagszerkezetben, ami már nem biztositja azt a tartást mint amikor gyártották.
Inkább picit gyengítek a rugón és nagyobb fúvókákat teszek bele, így alul is erősebb lesz és felül is.
Már el van kezdve az átalakítás, csak gondoltam hátha van valakinek már ilyen jellegű tapasztalata.
Egyébként a gyári fúvókák: 2db 145 és 2db 150-es
A dyno pedig 3 méretet ad hozzá, amiből a 140es a legnagyobb, így a maximális nyitásnál nem tud beáramolni annyi üzemanyag, amivel kellene dolgoznia a motornak-kb 200-ig egész jó, de utána már kevés.Nem mint ha 200 fölött mennék állandóan, de akkor is jobb a gyárival ott már. :)
http://www.moorespeedracing.co...
- gyári
- nem gyári 4:2
- nem gyári 4:1
Érdeklődni szeretnék, hátha van valakinek tapasztalata....
Ha egy 1998-as XX-ben kicserélem a levegőszűrőt K&N sport szűrőre, akkor ahhoz mekkora főfúvókát kel mellé rakni, hogy jól működjön a motor?
Remélem tud valaki segíteni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Az sok nekem,de köszi!
Te biztos jobban tudod az árát, mert tudom, hogy Te ezt használod:)legalábbis anno beszéltünk erről még.
Na jó, nem viccelődöm, szóval, mindenhol 10 felett láttam, ezért legyen 8e.
Van egy pár eladó zsír új hátsó Ferodo FDB 2098ST fékbetétem XX-hez. Mivel eladtam a motort, ez még megmaradt. Bontatlan csomagolásában. Érdeklődni: 0630/335-9757, vagy adam.horvath87@gmail.com.
Széles utat!Üdv.
Már fel is vettem az illetékessel a kapcsolatot.
Úgy néz ki, hogy hétvégén már tehetem is fel a megfelelő darabot!
Üdv!
Imi
Egyenes min as cövek!
Szerintem irány a bontó!
Bányagépet!