Nincs mit!
De mi az hogy nem szívesen nyúlnak hozzá?
Ez olyan mint ha én nem mennék csak az ország nyugati,vagy déli vagy bármely más részére!
Azért szerelő,és te azért fizetsz,hogy ő megjavítsa!
A rossz tapasztalatról csak annyit,hidd el van nem egy lelkiismeretes,jó szerelő!Én legalább kettőt tudok!
Tamás vagyok, 32 éves, családapa és Szoicsiró fan. Sok motorom volt már, főleg HONDÁK. Pár hónapja van a tulajdonomban nekem is egy CBR1100, nagyon elégedett vagyok vele. Sok dolgot felújítottam, ill. beállítottam rajta, de a szinkronnál elakadtam. Olvastam a Haynes féle kézikönyvet, de az Istennek sem találtam meg az állítócsavarokat. A tankot le kell szerelni ehhez a művelethez, vagy elég megemelni? Van aki itt a fórin saját maga végzi el ezt a feladatot? Tudna nekem segíteni? Előre is köszönöm!
nem vitatkozni akartam. csak ezzel is foglalkozom megélhetés végett. ha elektromossaggal, elektronika némely ágazataval, műszaki dolgokkal kapcsolatban tudok segíteni szívesen bárkinek ha mód van rá. sokáig buszoztam néha még most is kamionozok de alapjában véve elektromosipari vallakozásom művelem lassan húsz éve. sajnos ilyen világot élünk. nem lehet megélni másként.
Már nem gyártanak csak műanyagot de garantálják, hogy tud annyit mint a fém!Milkának fém van még mert majd jól ellopom
Nekem is 248f karom van az kell xx-re és hozzá M3 platni árak:16450ft+13960ft
a dobozban tudok segíteni ha újat akarsz!
ja, természetesen ezek a feladatok nem egy LED-re hárulnak. minden funkcióhoz külön LED kell. a helyzet jelző megoldható a féklámpából szintén előtét ellenállással de nem javaslom. inkább külön a doboz két okdalara akárcsak az irányjelző.
rosszul tudod. a testeléssel abszolút nem kell játszani semmit. a LED színét és szín hőmérsékletet a gyártási folyamatban beállított szennyezés határozza meg és semmi köze sem a feszültséghez sem az áramfelvetelhez! a villogást a belsőellenállás hiánya okozza index esetén és az viszont a Relé hiányossága ami másrészt meg jó mert figyeli az izzó kiegése esetén bekövetkező terhelés csökkenést. de ezen egy előtét ellenállás segít.
szakmába vágó a dolog, kicsit sem bonyolult még csak nem is nehéz.
Szerintem nem olyan egyszerű!
Mivel a testeléssel kell jócskán játszani,ahhoz,hogy ugyan az az izzó(led),világítson fékezéskor,ami villog indexeléskor,és világítson a lámpa kapcsolásánál!Ráadásul mint tudjuk a led színe attól változik,mennyi áramot kap!Tehát itt még a szín is gond lehet!Vagy marad minden vörös,oszt jó napot!
Meg kéne kukkantani a műszerfal alatt a csatlakozót!Ha nem,újból a biztiket(nem cserélni)hanem előbb kimérni!Ha egyik se,szétnyitni a markolatnál a kapcsolóházat!Máshol nem nagyon lehet gond az XX-vezetékeinél,ha még nem volt törve!
Azért az XX-kényelme sem ideális,legalábbis itt sokunk szerint!Ezért is kerülnek rájuk túrakormányok!Én télre tervezem a túraülést is,mert nekem a gyári kemény!Szélvédelem elfogadható,de nem árt rá egy túraplekó!Fogyasztás felesleges kérdezni(már párszor írtuk)csukló függő!4,5-12-is terjedhet!Kinek mi a nyomatékos!Megnézed a tiednek az adatait,és összehasonlítod az xx-el!Amúgy szerintem elég jó a nyomatéka!Én úgy szoktam mondani,itthon beteszem hatodikba,oszt kiveszem mikor megérkeztem a célomhoz!Addig csak a gázt húzom!Vezérműlánc igen,míg az újabb erősítettre nem cseréled!Fezszabályzó 2001-től nem gáz,mert a Honda azokat már a módosított(nagyobb hűtőbordás) fezszabályzóval adja!
Ja igen!Én 180-cm magas vagyok,és 99%-ban két személlyel megyek!
Csak BP-től "messze" Jászberényben...
De mi az hogy nem szívesen nyúlnak hozzá?
Ez olyan mint ha én nem mennék csak az ország nyugati,vagy déli vagy bármely más részére!
Azért szerelő,és te azért fizetsz,hogy ő megjavítsa!
A rossz tapasztalatról csak annyit,hidd el van nem egy lelkiismeretes,jó szerelő!Én legalább kettőt tudok!
A szervizek sem szívesen nyúlnak hozzá és nekem sincsenek túl jó tapasztalataim.
http://indavideo.hu/video/Moto...
Szinkronizálni vidd el szerintem szerelővel csináltasd szelepállítás után.
Tamás vagyok, 32 éves, családapa és Szoicsiró fan. Sok motorom volt már, főleg HONDÁK. Pár hónapja van a tulajdonomban nekem is egy CBR1100, nagyon elégedett vagyok vele. Sok dolgot felújítottam, ill. beállítottam rajta, de a szinkronnál elakadtam. Olvastam a Haynes féle kézikönyvet, de az Istennek sem találtam meg az állítócsavarokat. A tankot le kell szerelni ehhez a művelethez, vagy elég megemelni? Van aki itt a fórin saját maga végzi el ezt a feladatot? Tudna nekem segíteni? Előre is köszönöm!
Üdv Mindenkinek!
Egyszer kell bele az "újabbat"megvenni,és akkor 40.000-ig oké!Bár nekem 50-ezer van benne,és még tuti!
Ha hétvégén jó idő lesz és nem melózok, akkor lehet, hogy elgurulunk Egerszeg felé és megnézzük a szerzeményed.
Persze ez még nem biztos!
De biztos igazad van,nem vitatkozom!
Nekem is 248f karom van az kell xx-re és hozzá M3 platni árak:16450ft+13960ft
a dobozban tudok segíteni ha újat akarsz!
szakmába vágó a dolog, kicsit sem bonyolult még csak nem is nehéz.
Te melyik platnit vetted?
Nem találom az M3- ast fémbe csak műanyagban.
Aluminiumban MM- est láttam a Shoxon F karhoz.
Üdv!
Imi
Mivel a testeléssel kell jócskán játszani,ahhoz,hogy ugyan az az izzó(led),világítson fékezéskor,ami villog indexeléskor,és világítson a lámpa kapcsolásánál!Ráadásul mint tudjuk a led színe attól változik,mennyi áramot kap!Tehát itt még a szín is gond lehet!Vagy marad minden vörös,oszt jó napot!
Ja igen!Én 180-cm magas vagyok,és 99%-ban két személlyel megyek!