Sziasztok! Hétvégén eladtam a CBR 600 FS-emet, mert kényelmesebb motort szeretnék a túrákhoz, főleg, hogy asszony is gyakran van velem az úton. Kezd szűkülni a kör az esetleges utódok keresése kapcsán. VFR 800 és CBR XX között gondolkodom.
Milyen az XX szélvédelme, fogyasztása, kényelme? 1100as sor4 már elég nyomatékos? Típushibák azonosak a kistesóéval? (fesz szabályzó, vezérműlánc feszítő)
Szerintetek mit csináljak?
2000-es XX vezérműláncfeszítő...
Év elején kicseréltem, persze gyári újra. Mentem vele kb. 14e kilómétert és megint zörög 4000/rpm körül!
A kormányon lévő fényváltót ne bolygasd mert nincs hatással a tompitottra. Az mindig világít a gyujtassal a refi mellé kapcsolódik fel. Viszont az indítás idejére akku kimeles miatt lekapcsol és azt az indító gomb bontja.
Sziasztok! Segítségetek szeretném kérni! A következő a probléma: múlt hét hétvégén esőben mentem melóba az xx-el, hazafelé még szerencse, hogy pont jött előttem szép lassan egy autó, mert nem volt tompított világításom. Azt reméltem csak kiégett az izzó. Sajnos hiába cseréltem égőt, még mindig nem világít, A biztosítékokat amik a világításhoz, irányjelzőhöz, féklámpához tartoznak kicseréltem a tartalék biztikkel. A kapcsoló házat is szétnyitottam a kormányon, befújtam kontakt spray-vel. Sajnos semmi. Helyzetjelző van, tompított nincs, reflektort hiába kapcsolom semmi, viszont a fénykürtel tudom működtetni a refit. Irányjelzők, féklámpák, műszerfal lámpák mind rendben. Az izzó megfelelően a helyén van, nem volt a motor törve sem meg semmi, hogy valami kábel sérült lenne. Legyetek szívesek adjatok valami tippet, esetleg volt-e másnak is hasonló problémája? nem vagyok nagy elektromos szaki, nem tudom mi lehet még a baj. Köszönöm előre is a segítséget.
Most hirtelen amit találtam az (index átvezetésre), az a sima 2 pólusú csatlakozó, a Z880-a a platnira, a Z995M pedig a dobozra (ez a 2 csati közel 6e Ft.!). A féklámpához elég is lenne, és ennek a helye megvan a dobozban is, és a platnin is. Még szerencse, hogy adják ezt a csati párt a gyári lámpához, ami persze a kornak megfelelően rizsszem izzós, legalábbis az E52-nél az volt. Mivel ezzel a vezetékkel már a dobozban van a test is, egy másik ilyen csatlakozó párral fel lehet vinni a két irányjelző pozitív erét. Az a baj, hogy a második csatinak ügyesen kell megválasztani a helyét mindkét oldalon. A vezetéket szépen el lehet vinni a konzol mellett, és simán bemegy az ülés alá, így nem kell semmit fúrni-faragni. (Kettőt is így raktam össze, és eddig semmi gond nincs velük. Ráadásul a csatlakozó kábelét bonthatóra csináltam, így bármikor le lehet a konzolt venni mindenféle probléma nélkül.)
Egyébként valahol láttam olyan Givi csatit, ahol nem két vezetéket vezet át a csati, hanem négyet! Ez lenne a tuti megoldás. Ha valaki talál ilyet mindenképpen jelezze! Köszönöm!
Mindenképp alkotni kell ha annyi mindent akarsz bele. A bekötés nem annyira gond, mint a kellően kimunkált preparálás és a csatlakozó kérdése. Ha nem macera akkor ennyi minden esetében legegyszerűbb a több pólusú csatlakozó dugó. Csak azt mindig szét meg össze és nem lefelejteni. A gyári megoldásoknál szerepel a pótféklámpa esetén a platni és a doboz aljára aplikált csúszó érintkező. Ez házilag kivitelezhetetlen tökéletesen. A lámpákra pedig LED tecnológia akézenfekvő. Millió féle van mind alakra, fényerőre, szinre való tekintettel. Egy részük vizálló. Ez nem annyira gond.
Milyen az XX szélvédelme, fogyasztása, kényelme? 1100as sor4 már elég nyomatékos? Típushibák azonosak a kistesóéval? (fesz szabályzó, vezérműlánc feszítő)
Köszi a segítséget!