Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Hétvégén eladtam a CBR 600 FS-emet, mert kényelmesebb motort szeretnék a túrákhoz, főleg, hogy asszony is gyakran van velem az úton. Kezd szűkülni a kör az esetleges utódok keresése kapcsán. VFR 800 és CBR XX között gondolkodom.

Milyen az XX szélvédelme, fogyasztása, kényelme? 1100as sor4 már elég nyomatékos? Típushibák azonosak a kistesóéval? (fesz szabályzó, vezérműlánc feszítő)

Köszi a segítséget!
Csere sajna!
Vagy volt itt a fórumon aki azt írta tudja hogyan kell javítani olvass vissza és priviben biztos elmondja mert nem tette anno közkincsé!
Szerintetek mit csináljak?
2000-es XX vezérműláncfeszítő...
Év elején kicseréltem, persze gyári újra. Mentem vele kb. 14e kilómétert és megint zörög 4000/rpm körül!
Nekem is csinált egyszer ilyet. Biztit cseréltem, és megoldódott.
Köszönöm!
Bár én ezt inkább szakira bízom mert nem vagyok egy nagy villanyszerelő!
A kormányon lévő fényváltót ne bolygasd mert nincs hatással a tompitottra. Az mindig világít a gyujtassal a refi mellé kapcsolódik fel. Viszont az indítás idejére akku kimeles miatt lekapcsol és azt az indító gomb bontja.
Relé ülés alatt? Inditogomb erintkező?
Sziasztok! Segítségetek szeretném kérni! A következő a probléma: múlt hét hétvégén esőben mentem melóba az xx-el, hazafelé még szerencse, hogy pont jött előttem szép lassan egy autó, mert nem volt tompított világításom. Azt reméltem csak kiégett az izzó. Sajnos hiába cseréltem égőt, még mindig nem világít, A biztosítékokat amik a világításhoz, irányjelzőhöz, féklámpához tartoznak kicseréltem a tartalék biztikkel. A kapcsoló házat is szétnyitottam a kormányon, befújtam kontakt spray-vel. Sajnos semmi. Helyzetjelző van, tompított nincs, reflektort hiába kapcsolom semmi, viszont a fénykürtel tudom működtetni a refit. Irányjelzők, féklámpák, műszerfal lámpák mind rendben. Az izzó megfelelően a helyén van, nem volt a motor törve sem meg semmi, hogy valami kábel sérült lenne. Legyetek szívesek adjatok valami tippet, esetleg volt-e másnak is hasonló problémája? nem vagyok nagy elektromos szaki, nem tudom mi lehet még a baj. Köszönöm előre is a segítséget.
Most hirtelen amit találtam az (index átvezetésre), az a sima 2 pólusú csatlakozó, a Z880-a a platnira, a Z995M pedig a dobozra (ez a 2 csati közel 6e Ft.!). A féklámpához elég is lenne, és ennek a helye megvan a dobozban is, és a platnin is. Még szerencse, hogy adják ezt a csati párt a gyári lámpához, ami persze a kornak megfelelően rizsszem izzós, legalábbis az E52-nél az volt. Mivel ezzel a vezetékkel már a dobozban van a test is, egy másik ilyen csatlakozó párral fel lehet vinni a két irányjelző pozitív erét. Az a baj, hogy a második csatinak ügyesen kell megválasztani a helyét mindkét oldalon. A vezetéket szépen el lehet vinni a konzol mellett, és simán bemegy az ülés alá, így nem kell semmit fúrni-faragni. (Kettőt is így raktam össze, és eddig semmi gond nincs velük. Ráadásul a csatlakozó kábelét bonthatóra csináltam, így bármikor le lehet a konzolt venni mindenféle probléma nélkül.)

Egyébként valahol láttam olyan Givi csatit, ahol nem két vezetéket vezet át a csati, hanem négyet! Ez lenne a tuti megoldás. Ha valaki talál ilyet mindenképpen jelezze! Köszönöm!
Mindenképp alkotni kell ha annyi mindent akarsz bele. A bekötés nem annyira gond, mint a kellően kimunkált preparálás és a csatlakozó kérdése. Ha nem macera akkor ennyi minden esetében legegyszerűbb a több pólusú csatlakozó dugó. Csak azt mindig szét meg össze és nem lefelejteni. A gyári megoldásoknál szerepel a pótféklámpa esetén a platni és a doboz aljára aplikált csúszó érintkező. Ez házilag kivitelezhetetlen tökéletesen. A lámpákra pedig LED tecnológia akézenfekvő. Millió féle van mind alakra, fényerőre, szinre való tekintettel. Egy részük vizálló. Ez nem annyira gond.
Itt meg most sütött ki a nap!
megérkezett a szar idő, már csepereg az eső
Hülye!
De ha száz,ha nem,akkor is gáz azon az úton!
ez még 100-al is megy
No ezt se vállalnám,vagy ha igen irdatlan sok pénzért!

http://indavideo.hu/video/Hegy...
szépen dolgozik nagyon Ő is
Hírlistás link most szarakodik a hírlista oldala néztem de ott megtalálod
És elméletileg itt fogom csináltatni!

http://www.motoruleskarpit.hu/...
Ezek a linkek nem működnek!
Nálad oké.de nekem kék a vas,ezért lenne a színmódosítás!
www/delivery/ck.php?oaparams=2..." title="http://ad.hirlista.hu/www/delivery/ck.php?oaparams=2..." target="_blank">http://ad.hirlista.hu/www/deli...
erre gondoltam!
Igen erre gondoltam én is
maradok a szürke feketénél de lehet piros varrással kérem az még dobna rajta mivel piros a felnicsíkom is
Én ezt választottam,csak más színösszetételben!

http://www.tommot.hu/hu/motorueles-galeria/cat
egory/17-honda-cbr-1100-xx
Már meg is néztem
melyiket gondoltad? igazából csak a szín kombináció más?
zsír nagyon
Tyson itt van amiről beszéltünk!

http://www.tommot.hu/