Várunk szeretettel.
Azt gondolom az alábbi típust megpróbálva,otthon fogod magad érezni a sisakban.
Mivel nekem nagy balesetben is volt már a fejemen, így személyes meggyőződésből is tudom ajánlani, ami a katalógusadatokon szerintem messze túlmutat.
Erről van szó:
Én autón,teherautón nem használom!
A fő ok,hogy nem érek rá,várakozni,hanem tolni kell neki!
Nagy a súly is,mire elváltanám,lelassulna,oszt nem haladnék!
De motoron sima ügy!
Igen liaz nekem is volt sokat. De a kuplung nélküli váltás ment simán busztol a nyerges scaniaig mindenen. Autón sűrűn használom de motoron csak felefelé.
Az a baj lehet bármit ajánlani,nem biztos hogy jó lesz!
A sityak nagyon fej forma függő(nem méret).
Van aki esküszik a Schubertre,és van akinek meg hangos,zajos,szelel!
Pedig az nem olcsó sisak!
Én szinte már az összes piacon lévő sityakot végig próbáltam,de vagy hangos volt,vagy nem volt beépített napszemcsi,vagy telekommunikáció,stb.
Én a Caberg Sintesibe találtam meg azt,amire nekem szükségem van!
Mostani árát nem tudom,én két éve vettem!
Azóta is imádom!
Azt értem alatta,hogy mondjuk úgy gyakorolni kell!
A lényeg hogy tehermentesíts a váltót,váltás közben!
Se motorfék,se gáz!
De ezt így nehéz lenne tanítani!
Jobban járnál ha valaki megmutatná!
Üdv! Sajna azt kell, hogy mondjam, hogy Neked kell tudni, mit is szeretnél. A 100 alatti részbe azért már egész sok sisak belefér. Neked kell tudnod, hogy zártat vagy felnyithatót (nelem ilyen van, és imádom), csicsásat vagy egyszinűt, tesztgyőztest vagy egyszerűbbet, sisakbeszélős bővítitőst szerenél vagy ez nem számít. Próbálj fel minél többet, ha már tisztázódik az összes kérdésed sisak témában. A lényeg, hogy megvédje a fejed, és kényelmes legyen. Nekem felnyithatós, egyszínű, napszemcsis, pinlockos van, és nagyon szeretem.
Nem azért váltható el, mert sorváltó
Viszont igaza is van Pityusznak mert felfelé ugyan könnyen előidézhető az ideális állapot, mivel amig felhuzod a váltót, a következő fogaskerék fordulatához le fog csökkenni a kapcsolódó fogaskerék fordulata, és esélyes a közel azonos fordulat és ezáltal a nyomaték mentesség.
Visszafelé azonban nagyon észnél kell lenni az üres hiánya miatt, mert a két fogaskereket közel azonos fordulatra kell hozni ekkor is, ahhoz pedig kell egy olyan szakasz amikor egyik sem vesz részt a hajtásláncban és fel lehet pörgetni a kapcsolódó fogaskereket. Különben törött váltótól kezdve foghijjas vagy leélezett fogú fogaskerékig bármi lehetséges.
A nyomatékmentesség a lényeg. A kuplung is azt teszi, nem megy át erő a fogaskerekeken. Ez az állapot bármikor előidézhető kuplung nélkül is. Tehát nem visszacsapni a gázt teljesen, ne változzon gyorsan a fordulat. De ha rátartasz a váltóra lábbal, magától ugrik be. Visszaváltásnál gázfröccs kellene, de szekvenciális váltónál mivel nincs üres a két fokozat közt, nem épp jótékony.
Mindegyiken működik. Sőt! autónál is, ott még könnyebb a visszaváltásnál mert mindig van közben egy üres. Motornál nem használom a kuplungmentességet visszaváltásnál, nem tartom szerencsésnek. Felfelé viszont igen, ott nem nagyon lehet kárt csinálni.. Egyszerű, csak a fordulatszámkülönbséget kell megfigyelni és nyomatékmentes állapotot eltalálni, aztán már megy magától is.
Aki esetleg járt aszinkronváltós járművel annak meg alapból megy az ilyesmi :-)
Sziasztok. 20-év kihagyással szeretnék venni ,egy cbr 600 vagy a-körüli motort. Mivel havonta gyűjtöm rá a lóvét,a "gombot" veszem a kabáthoz. Így segítség kellene milyen sisakot vegyek hozzá,ami bírja a tempót. 100-ezer alatt gondolkodom-40-ven felett azért.
GVI ami tetszik.
igen kiprobáltam,de igazad van eggyátalán nem csattan a válto mikor váltok ezért is tettem fel a kérdést. Mit értesz az alatt hogy érteni kell hozzá? nem szeretném tönkre vágni a váltomat,de viszont igy valoban nem csattog az elváltásnál.
Már ne is haragudj,de ez egy marhaság!
Mivel sorváltóról beszélünk,simán elváltható!
Én minden motoromat elváltottam eddig oda-vissza!
Több előnyei van,de a lényeg nem csattan a váltó,hanem tök finoman szinte észre vétlenül el lehet váltani!
Szisztok. Ti szoktatok a sebesség fel ill. le kapcsoláskor kuplongot használni,mert a sport motorokon tudom nem használnak,csak a vissza kapcsolásnál. Nem tom az xx-nél is müködne?
Az 1200-el gyorsultál?
Mondjuk ezeki nem is arra vannak h motorokat fogjanak meg velük
Beszéltél Bálinttal doboz ügyben?
Hétvége felé adja fel az enyémet is azt írta
Nem adták oda!
Irigyek!
De bízok benne Tyson tesó csak feljön egyszer az egyikkel,vagy én lemegyek,és akkor lesz módom ki próbálni!
Szét szirénázom Zala megyét!
Te Tyson már vett magának!
Azt gondolom az alábbi típust megpróbálva,otthon fogod magad érezni a sisakban.
Mivel nekem nagy balesetben is volt már a fejemen, így személyes meggyőződésből is tudom ajánlani, ami a katalógusadatokon szerintem messze túlmutat.
Erről van szó:
http://www.darazsgarazs.hu/ter...