Sziasztok! Nemrégen XX tulajdonos lettem érdeklődnék, hogy ez a gép ennyire melegszik vagy termosztátos a gépem. Ahogy beéréek a városba és megállok egy lámpánál egyből 100 fokon van aztán bukja ki a vizet a kiegyenlítő túlfolyón. Megnéztem nem levegős a rendszer, vízpumpa dolgozik. Kicsit huzatom egyből 83 fokra visszaáll! Hallottam, hogy melegszik ez a gép de azért ennyire nem hiszem! Előre is Köszi!
Olvasgattam a külföldi fórumokon, hogy pár 10 ezer kilométer után nem árt a hátsó rugót is kicserélni vagy felújítani. Az enyémbe most 71000 km van, aminek a többségét a kiváló minőségű magyar utakon tettem bele és ha már szét van szedve, akkor cserélem ezt is...
Még egy-két hét kell, hogy újra talpon legyen, mert ha már muszáj volt szétszedni kicserélek minden létező dolgot (első és a központi rugó, olajak, hűtő víz, gyertyák, kormány és kerékcsapágyak stb)
Aztán hátra van még az is, hogy miért nem indul . Látok rá esélyt, hogy csak az aksi lett zárlatos, mert elvileg az elektronika nem sérült. Addig is itt egy elrettentő kép, a mostani állapotról:
Délután gondoltam letakarítom már a dobokat így 3 év után! Volt csodálkozás! Ön antikolódott! Nem mondom hogy zsírba volt rakva, de napot bizti nem látott ezért nem is értem az erős határvonalakat! Mondjuk a belső oldalakra ráférne egy csiszolás-polírozás!
Volt 30 körüli elképzelésem, mert a gyári párok ilyen árban mozogtak..Más tipusuak is(pld.hayabusa)
Sőt még keskeny összekötő csövű lenne ennyiért(hibátlan)..
..a köztest felajánlottam.. De mint a helyzet mutatja,nincs nálam.
Itt tartunk.
Ez nem kormány szintű döntés, de ha jó lenne, mint pl. Ausztriában, akkor meg mindenki oda járna és tömeg lenne! Akkor meg sokan azért nem mennének! Úgyhogy tök mindegy....
Köszönjük hogy szóltál!
Én már évek óta nem járok arra(Mátra)többek között pont ezért amit írtál!Máűr több éve ilyen szar az út ott fent!Azt halottam(nem hivatalos forrásból)hogy azért nem is csinálják meg,hogy ezzel is(kátyús,gödrös utak) távol tartsák a motorosokat!No hát ez is egy lehetőség,hozzáállás a "szeretett"kormányunk részéről!
Oszt aki meg mégis arra téved,vagy netán tán ott van dolga,és elesik,meg sérűl,ne agy isten meghal,no az meg így járt!
Sziasztok.
Aki a Mátra felé szándékozik motorozni, az ne tegye.
Ma jártam arra, mentem Egerbe.
Pásztó, Mátraszentimre, Mátraháza telis-teli kátyúval,
meg kaviccsal és nem csak a kanyarban.
Parádtól Egerig már jobb volt, de kátyú volt arra is.
Visszafelé már inkább a régi 3-as úton jöttem.
300 km-t sikerült menni. Az idő legalább jó volt.
De így ha jobban bele gondolok,tényleg egyszerűbb,de legalábbis gyorsabb!
Mivel a levegő,a felső munkahenger csavarjánál szokott megszorulni (ez a legmagasabb pontja a rendszernek),így nem kell az egész rendszeren átpumpálni!
mert az első fékkar húzására nem is fog működni. Ezért egy másodlagos munkahenger a felelős, a bal elsö féknyereggel kapcsolatával.