Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oksa!
Megpróbálom ma beiktatni!
Cseréld ki Te is mert kilógsz a sorból!
remek ötlet...benne vagyunk
Szervezd meg!
A sok visszatérő téma helyett(gumi,olaj)arról nem lehetne beszélni,hogy a népes xx tábor mikor népesíti be pl:Lillafüred,Szilvásvárad,Eger......parkolóját egyeztetett időpontban?
Én se vettem észre semmit,csak amikor csréltük az olajat a teleszkópokban,akkor mondta a szerelőm,hogy így nem enged haza...
Kinyittattunk egy csapágyboltot hétvégén.
Nekem is cserés volt a kerékcsapágy, a sebességindexre figyelj oda!
A milka által írt márka ajánlott.Tehermentesített első kerék fékkengyel
nélkül morgó hang hívta fel rá a figyelmet,én menet közben nem vettem észre semmit.
Sajna azt így nem tudom!
De felhívsz egy Honda motorkereskedést,és blinkre megmondják!
Vagy kiveszed a kereket(nem nagy mutatvány,és meg lesed!
Szia!

A kerékcsapágy számát, ha tudod azért légyszi írd meg (2005 évj.)

Kösz
G.
A kivétel erősíti a szabályt!
Nekem is kellett már cserélni! Pedig sose mostam gőzborotvával!
Darálás kerékagycsapágy jelenség!
Viszont az XX-ben gyári hiba a kormánycsapágy!Elég orrnehéz,és volt annyi eszük,hogy egy sima talpcsapágyat tettek bele!Illetve még ott lehet a gond hogy a Japánok valószínűleg utakra tervezték az XX futóművét,nem Magyar országra,főleg nem Pestre!
Kormánycsapágyat ha cserélni kell, kúpgörgőset teszünk a helyéra!Ezer meg egy év az élettartama!Ráadásul szinte a végtelenségig utána húzható!
Szia!

Mikor kanyarba bedöntöm enyhén daráló hangot lehet hallani, illetve a kormány is szitál, ez a probléma gumicserével sem oldódott meg.
Kormánycsapágy, vagy kerékcsapágy problémára gondolok.

Üdv
G
Köszi
Egyébként miért kell neked a kerékcsapágyszáma?
Mert még olyat nem nagyon halottam,hogy tönkre ment volna!Örök darab!
ezt találtam e:

CBR1100XX 97-98 e.0215-0235 h.0215-0091
CBR1100XX 99-03 e.0215-0056 h.0215-0091

Aztán ez nem szentírás ám, kérdezz utána, vagy csapd szét a motort és olvasd le.
Akkor neked nem típus kell,ha nem a csapágy száma!?
Szia!

Köszi, esetleg egy pontos típus számot is írnál

Üdv
G
Köszi!
Mindenhol KOYO-t használnak a Japánok!
Nézd meg a képeket amiket pár napja felraktam!Azon szerintem mindent lehet látni,ráadásul méretarányos is!
elöször én kiműtöttem a gyári kormánysúlyt és a kormánycsöben lévő hosszúkás belső részt.
2. levettem a munkahengereket és kapcsoló egységeket.
3. nekem a gázbowdent is át kellett fűzni ezért felül bontottam szét.
4. a kihúzott kormánybelső rész behelyezése a hornet kormányba,nem volt éppen egyszerű.
5. felül oldanom kellett a fékcsövet a munkahengerről, majd elforgatni másik állásba,majd összerakni.
6. a vázról a kuplungcsövet is oldottam,hogy nyerjek pár centit.
7. a bal csutkáról a fogantyú gumiját is leszedtem,és ragasztva átkerült a másikra...Plexit érdemes lehet levenni,mert úgyis vágni kellhet belőle,mert a munkahengerek beleérnek..(a gyáriba biztos)

Volt vele meló...nem kevés.. De nagyon jól teljesít Milkáéknak és nekünk is
Nekem egyszerűbb volt mert Milkáról koppinthattam ..Láttam és próbálhattam mit lehet kihozni belőle elfogadható árban
Szia!

Légyszi ismét írd meg az első kerékcsapágy típusát:)

Kösz
G.
Ma kaptam egy Hornet kormányt,valamikor ki fog derülni jó-e.

Aki már átalakította,leírná lépésről lépésre mit-hogy?
Vagy esetleg egy LINK is sokat dobna a dolgon!
Ezért írtam,hogy majd pontosítja!