Talán a jövő hétre lesz meg minden alkatrész (a legfontosabb az oldaldekni lenne, mert most olaj sincs benne). Ha beindítható állapotban lesz megpróbálok rájönni mi a gong.... Ha elakadok keresni foglak telefonon. Persze nem szeretnék visszaélni a segítőkészségeddel, de az tuti hogy te jobban értesz hozzá :
Semmi köze semmilyen olajhoz a jelenségnek!
Egyszerű hideg-meleg jelenség!
Egyébként nem is kell alul légtelenítened,hanem elég ha felpumpálod,behozva tartod a kuplungkart,és felül a csőnél ki megnyitod a csavart,és ki engeded a levegőt!Ha először nem is lesz tökéletes,de a másodiknál biztos jó lesz!
Arra figyelj,hogy legyen rongy bőven körülötte,mert a hidraulika folyadék mar mint állat(tapasztalat).
Olaj folyást nem tapasztaltunk , levegő is alig , inkább semennyi nem volt benne .Azt javasoltam mivel fűtetlen helyen van tárolva hogy melegítsük be a motort , ráállítottam a kézbeállító tekerentyűt és lassan működni kezdett.Majd visszaállítottuk amennyire engedte hogy kiemeljen rendesen.
Szokásos betegsége hosszú állás után,főleg ha nem fűtött helyen áll,mint az enyém!
Én úgy szoktam kiküszöbölni,hogy két-három hetente hátramegyek,és párszor behúzom a kuplungkart (megjáratom).
Így nincs vele gond!
Légtelenítés megoldja a problémát!
...ja és ma szereltük az XX-en a kuplungot Ősszel mikor letette Oszi semmi baja nem volt , most + nem emelt ki .Légtelenítettük , állítottunk a karnál és most már elfogadhatóan működik. Holnap teszt
Akkor miért pityeregsz!
Ugorj rá,és vedd meg!
Ui:pedig már azt hittem jól rád tudom sózni az ütött-kopott,lukacsos MAN kidörrentőt!Ráadásnak adtam volna a hat az egybe közösítőt,no meg a szerény méretű dobot!
Meg aztán nem lehet elég korán kezdeni!