Ha az enyémre valamennyire emlékszel milyen hangja volt, amikor kipróbáltad még annó, kb másfél éve, na azon gyári dobok voltak:)
ahogy még most is.
Egyébként szerintem nem halk olyan vészesen vele. Mondjuk az ismerősöm ducati 620as monstere dupla sportdobbal sokkal hangosabb, de hát v2+ 2 sportdob. Meg ő varrógépnek hívta az enyémet a hondás gyári hangja miatt..én erre nem szóltam semmit, csak 180-nál elmaradt..:D(ez neked ment papajohn)
Nézd meg, h forog-e a főtengely!
Ha nem, akkor nagy az esélye annak, h a dekni sérülésével az állórészt neki szorította a forgórésznek. Akkor dekni csere, főtengely centírozás következik.
Köszönöm, de maradnék a gyárinál...
de ha kölcsönadnád a tiédet csak próbára azt megköszönném... csak egy két órára... Hallanám milyen is a halk dobbal.. Mert még olyan Xx-em nem volt amin gyári csövek lettek volna..
Húzzunk rá egy plusz csövet!
Meg még egyet,meg még egyet,meg .....
Csak addig míg elég vastag nem lesz!
Jut eszembe van MAN kidörrentőm,átmérő kb.80mm!
az XX-ben is van ilyen!
Egy bizonyos fokú dölésnél letilt,de csak az AC-pumpát!
De pár másodperccel a talpra állítás után már enged indítani!
Nálad valami más lesz a gond!Azt ne kérd hogy így látatlanba valaki megmondja a hiba helyét,főleg hogy balesetes a vas!Ezer meg egy helyen lehet hiba! Valószínűleg türelem játék lesz,el kell indulni az aksitól,és szépen végig!
De én például a testelésnél kezdeném a kutakodást!Sokat segítene ha tudná az ember mi sérült a vason! Például a computer a farok idomba van,és még sorolhatnám a vezetékektől kezdve!
Egy valamiben kérnék még segítséget. Az esés óta nem indul a motor, az önindítót meg se tekeri sőt indításkor el is veszi az egész gyújtást és valami relé kattan egy nagyot. Ezt vajon miért csinálhatja? Hallottam róla, hogy néhány motorban van egy vészleállító (pl.: Varadero), ami letiltja a gyújtást, ha a motor "nem a megfelelő szögben áll". Az enyém nem csak eldőlt, hanem fejre is állt. Valaki tud erről valamit?
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Úgy néz ki, hogy mindent sikerült beszereznem és egy jó fényezőt is találtam. Nekem semmi komoly bajom nem lett, de a bőr ruhának, a csizmámnak és a kesztyűmnek szinte nem maradt épp része. Legközelebb, ha még a sarki boltba ugrok le akkor is csak "teljes felszerelésben"
Semmi gond gondlom minden segítséget szívesen fogad az ember!
De egy kerék lefújása,köszönő viszonyba sincs,egy idom fényezésével!
Ráadásul mint írtam,nem nagyon tudják a gyári technikával lefényezni!
Mivel ezt talán ha egyszer-kétszer cseréli az átlag motoros,így nincs nagyon ötletem!
De tudod "Google" a barátod!Szerintem biztos kidob valamit!Vagy Honda kereskedés!
Ha az enyémre valamennyire emlékszel milyen hangja volt, amikor kipróbáltad még annó, kb másfél éve, na azon gyári dobok voltak:)
ahogy még most is.
Egyébként szerintem nem halk olyan vészesen vele. Mondjuk az ismerősöm ducati 620as monstere dupla sportdobbal sokkal hangosabb, de hát v2+ 2 sportdob. Meg ő varrógépnek hívta az enyémet a hondás gyári hangja miatt..én erre nem szóltam semmit, csak 180-nál elmaradt..:D(ez neked ment papajohn)
De személy szerint nekem bejön így gyárival...