Elméletileg bármelyik modern japán rizskályháé jó lehet,ha a telószárak átmérője,meg a kiflik háromszögelése megegyezik!Amire én vajmi kevés esélyt látok!
Nem véletlen,hogy gyártanak az XX-hez átalakító szettet!Ha ilyen egyszerű lenne a dolog,mindenki így csinálná!Ja meg az se mindegy milyen csapágyazása van a kiflinek!
Sziasztok Mestere!
Erősen gondolkozom a kormányátalakítón. Szerintetek ez a kormány jó lenne az XX-re?
Vagy milyen gyári kormány lenne még jó? A Horneté szerintem sokat hajlik felfelé.
Na kérem,ma beizzítottam a paripát!
Fél év szundi után gyönyörően indúlt!
Azonnal ment mind a 4 henger - karbisnál általában nem,ennyi állás után -
Lehet,mert ősszel tettem bele egy kis adalékot,hogy nem "romoljon" meg a benzin...
Létezik ez a dolog!
De az minimális!Ráadásul,ha hiszed ha nem,minél melegebb közegben van az aksi,annál nagyobb ez a kisülés!A hideg nem a kisülés miatt "gáz"!
akkumulátoros szerint nem egészen... valami önkisülésről magyarázott... de végül is mindegy.
három ,négy alkalommal rátettem a töltőt a kieső kb 5 hónapban ennyi..
Nekem is van,ráadásul az enyém csepp töltő!
De szinte semmivel nem lesz hosszabb az élettartama!Mondjuk egy szezonnal!Az meg szerintem már tök mindegy,hogy 5 vagy 6 évet megy el!Legalábbis nekem!Nem szignifikáns a különbség!Ha több év lenne a különbség,akkor foglalkoznék vele!
én is bent tartottam...
a 10 fok tökéletes...
Viszont én vettem egy olyan töltőt ami 1A-al tölt. Tehát nem csepptöltő. Az akkuboltban azt mondták az a legjobb ,ha havonta egyszer ráteszem a töltőt.. ..bívaly akksival üzemeltem be-majd ki a vizsgakor
Akkor neked szerencséd volt, nekem a garancia lejárta után (6 hónap) cellazárlatos lett. Varta akku. Múlt évben tavasszal elvittem megnézettem, azán ott is hagytam, mert semmit nem tudtak vele kezdeni. Idén vettem yuasa-t. Korábban már volt ilyen akksim.
garázsban volt ahol bent a motorban nem volt 10foknál hidegebb,meg millió pléd stb rajta.
minden éven így van és tavaly kellett ujjat vennem mert még a gyári volt benne(5éves)
Mindegy!Majd jelzi,pontosítja ha máshogy gondolta!
Nem véletlen,hogy gyártanak az XX-hez átalakító szettet!Ha ilyen egyszerű lenne a dolog,mindenki így csinálná!Ja meg az se mindegy milyen csapágyazása van a kiflinek!
Erősen gondolkozom a kormányátalakítón. Szerintetek ez a kormány jó lenne az XX-re?
Vagy milyen gyári kormány lenne még jó? A Horneté szerintem sokat hajlik felfelé.
http://webcache.googleusercont...
Köszönettel:
hlaci
Fél év szundi után gyönyörően indúlt!
Azonnal ment mind a 4 henger - karbisnál általában nem,ennyi állás után -
Lehet,mert ősszel tettem bele egy kis adalékot,hogy nem "romoljon" meg a benzin...
De az minimális!Ráadásul,ha hiszed ha nem,minél melegebb közegben van az aksi,annál nagyobb ez a kisülés!A hideg nem a kisülés miatt "gáz"!
három ,négy alkalommal rátettem a töltőt a kieső kb 5 hónapban ennyi..
Akkor meg szerintem,illetve a tapasztalatom szerint,mindegy hogy töltöm vagy se!
de az az akksi amit fél évre magára hagynak odakint ,annak nagyjából vége is ...
Csak ilyenkor pislogás van.....'hogy jó vólt akkor mi van most'....
Nekem hibátlanul müxik 4-éve a nagy vasba!
De szinte semmivel nem lesz hosszabb az élettartama!Mondjuk egy szezonnal!Az meg szerintem már tök mindegy,hogy 5 vagy 6 évet megy el!Legalábbis nekem!Nem szignifikáns a különbség!Ha több év lenne a különbség,akkor foglalkoznék vele!
a 10 fok tökéletes...
Viszont én vettem egy olyan töltőt ami 1A-al tölt. Tehát nem csepptöltő. Az akkuboltban azt mondták az a legjobb ,ha havonta egyszer ráteszem a töltőt.. ..bívaly akksival üzemeltem be-majd ki a vizsgakor
Akkor neked szerencséd volt, nekem a garancia lejárta után (6 hónap) cellazárlatos lett. Varta akku. Múlt évben tavasszal elvittem megnézettem, azán ott is hagytam, mert semmit nem tudtak vele kezdeni. Idén vettem yuasa-t. Korábban már volt ilyen akksim.
minden éven így van és tavaly kellett ujjat vennem mert még a gyári volt benne(5éves)
Én már évek óta így teszek,és semmi gond!
Úgy is mondhatnám üzembe helyeztem!