Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mielőbbi felépülést neked és a vasnak!
Szerintem bontókba próbálkozz!
Bár én az idomot magamnak csináltam! Fényezőt már nem tudok,mert akit tudtam,mostanság nagyon gány munkát végez!
Illetve van egy srác akit tudnék ajánlani,és hiper-szuper munkát ad ki a kezéből,de az a megfizethetetlen,és a csillagászati ár között dolgozik!Igaz még sose volt panasz a munkájára!
De most megmondom,ha metál a fényezésed olyan tökéleteset nem fog senki se fújni itthon mint a gyár!Egyszerűen technikailag nem tudják megoldani,pontosabban én még nem láttam olyan kamrát,gépet itthon!
ok. Köszi az infót. És merre érdemes nézelődni és mennyi pénz kb.?
Akkor jó bele ha injektoros!
Amit írtam irídium gyertya,a másik(régebbi) úgy mond "sima" gyertya (talán ezüst bevonatú)de ebben nem vagyok biztos!
Egyébként a különbség csak a csere periódusba van!
Hőérték meg minden egyezik!
Injektoros 99-évjárat
99-es évjárat
Bocsi elütöttem a cserperiódust :48000KM
Kéne egy évjárat!
De 2001 augusztustól ez való bele!
IMR9C-9H (NGK).

Csere Periódus:40.000km!De simán elmegy 55-60 ezret!
Sziasztok! Infót szeretnék tőletek, milyen gyertya való a móciba ?
Köszönöm.
Sziasztok,
Tegnap sikerült eldobnom a motort (2002-es XX) és elég csúnyán összetört a bal oldala. Esetleg, ha valakinek van eladó az alábbi alkatrészekből vagy volt már hasonló helyzetben és megosztaná a tapasztalatait azt szívesen venném (bontó, műanyagos, fényező stb.):
- bal oldalidom
- bal oldali tükörtartó konzol
- bal oldaldekni
- idomtartó csavarok
- + pár apróság
Előre is köszi!
Üdv,
Jani
Ez véletlenül olyan amit szívesen csinálok!
Pedig olyan szállítás már ritkán van,több mint 25-éve csinálom,és már kicsit unom,de ez a mai "szeretem munka".
Meg aztán össze kell szedni a nyári motorozásra valót!
Jövőhéten szombatra is tervezem,hogy le megyünk Szarvasra!
Nyílt ott egy kiáltás (olyan mint az Osztrák Minimondus)csak gondolom sokkal szerényebb kivitelben,meg van ott egy arborétum is,ugy hogy jó programnak ígérkezik!
Jó munkát bár tudom olyan nincsen
Mit tudom is én!
De időnként azért tesztelni kell!
No jók legyetek,megyek dolgozóba!Este ha haza értem,még benézek!
Mi baja vna hiszen Honda és XX
Igen 2,9 elől-hátul mint írtam!
Legalábbis utcára!Ha esetleg (bár már egyre ritkábban) pályázni megyek,akkor le engedem 2,5-re!
Én tegnap mentem egy kicsit, ( Budapest-Kiskunlacháza-Tököl-Budapest)és megelégedésemre konstatáltam,hogy még mindig megy a vas rendesen!
most lett készen a csácsi-alpok csak hiába van 2x2sáv közötte szalagkorlát az meg nem nagyon baráti
minden gumitípusba ennyit nyomsz egy személlyel is?
Akkor megyek Zeg-re röpködni!
Nem!
Bár igaz,én mikor tisztíttattam az első telókat, állíttattam rajtuk!
Ha már szét volt szedve ízekre,akkor már állítsák át úgy,hogy legalább valamennyire használható legyen!
engem nem zavar ha vki röpköd ha meg is tud állni mikor kell
Nekem ez kevés!
Próbáltam a gyárinál kevesebbet,(a rossz pesti utak miatt)de nem jött be!Kanyarban kúszott-mászott főleg nagyobb sebességűeknél!
Pontos kilométert nem írnék,mivel itt van Tyson,és olvassa!
az nem sok?
nem pattog tőle az eleje nagyon?
Bocsi rosszul írtam össze kevertem a Nubirával!
Szóval az XX-be 2,9 kell!
A gyári nem ennyi!
Elől-hátul 2,3!
minden gumitípusnál?
Előre 2.2-2.3
Hátra 2.5-2.6
hány barit teszel bele?