Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én olajban nem vagyok válogatós!
Beleteszem ami épp akcióban van(és nem tesco gazdaságos).
Utcára szinte mindegyik olaj tudja azt amit kell!
Én úgy 35-36 ezer km-t mentem ilyen olajjal! Teljesen jó. Jelenleg Cepsa-t használok, ami fél szint. és 10w-40.
Van nekem is kontaktom, de köszi!
kb 7-8 ezer /év..
De mivel marad az XX ..előbb utóbb fékbetét csere lesz idén..

Olaj témában
Mobil extra 4t 10w-40(mkp olaj) félszintet vettem... majd meglátjuk miként viselkedik
tudok kedvezményes beszerzési forrást brembora,lucasra és ferrodóra..
Ha gondolod és aktuális lesz értekezünk ....
Ja akinek ilyen jól megy!
Vagy ilyen keveset mész?
Bár az is lehet nem használod a fékeket!
Tudod csak a gyávák fékeznek!
Igen én se kapcsolódtam bele!
Én is csak a végén írtam rá!
Lámpást csinálnék belőle a teraszra!
A pap sírjára az van írva: "Tanulmányait befejezte!"
Úgy 5-6 garnitúra betétet elnyomtam az XX-n. Most Brembo lesz rajta, mert olyan még nekem nem volt!
.....mégis hülyén hal meg.....


eddig gyakrabban cseréltem motort ,mint fékbetétet
Anno le is írtam, ha mész 1 típussal 50 ezer km-t kell, hogy legyen elég tapasztalatod! Bár a jó pap is holtig tanul.. mi van a sírjára írva?
pedig jócskán van tapasztalatod..
Ezért nem szoktam már ehhez a témához hozzászólni...
Mire kell a szekérkerék?
Pontosan!
Már uncsi,mivel szinte havi szinten beszéljük ki a témát,főleg szezonba!
Az örök témák a gumi, fékbetét és az olaj ....
Szerintem a gyári nissin verhetetlen minőségű!De az ára is verhetetlen!
Én már évek óta Ferodo-t használok!Nagyon ott van,és megfizethető!
Brick forumtársunk a gyári betétek elkopása után, EBC HH betéteket rakott az XX-be..
"sokkal jobb ,lett a fék"

majd biztos olvassa amit írtam és pontosít

Vegyetek gyári gumit is
Igen, én is ebből a listából néztem a hozzászólásomban említett betétet. Az oldalon ahonnan a Nissin betéteket lehet rendelni. Nissin 2P250NS.
http://motor-parts.hu/katalogu...
Nem lesz olcsó, de kétségtelen, hogy ez a legjobb. Persze szerintem...
a brembo sa betétet elöre az sp-t hátra javasolja...
az sa a nagy teljesítményű nehéz motorokhoz fejlesztett utcai fékbetét
persze hogy nem gyári!
Ezek azonos vagy jobb hatásfokuak a gyári betéteknél.. Nyilván jobb áron..
brembo a ferrodó is gyári beszállító
perforált hővezető van ezeken is..
Az ebc is tesztgyőztes
Mondjuk nem nagyon vágom, mit is szerettél volna írni, de az biztos, hogy egyik általad leírt típus sem a gyári. A Honda logos betét csak a hőelvezetőkben különbözik. Biztos igaz az amit leírtál!
az ebc hh betét az xx .hez egyféle mindkét tengelyre...
a brembó gyárt sc sa sp kivitelben... csak anyagösszetételben más,mindhárom szinter
van rc is de az pályára való.
és organikus de azt hagyjuk..
Neked ez kell: http://makinaparts.com/lang-en... Az első, és a hátsó között annyi a különbség, hogy valamelyiken nincs rajt a fém hőelvezető, de sajna nem emlékszem melyiken. Ha kiveszed a régit, akkor majd meglátod. Egyébként a régről le lehet pattintani, és mehet vissza az újra.