No ha a gyárilag " odavarázsolt kenőanyagból" kiold valamit is,akkor az a lánc már rendesen kuka!
Egyébként tisztítani azért ajánlatos,mert a láncspray ne, csak ken,de bele is ragad a kosz rendesen!No erre ráfújni,nem hinném hogy a legjobb dolog!
De mint írtad,kinek mi a szimpatikus!
Én úgy tudom hogy a brigéciol, és egyebek az x/o gyürü mögötti gyárilak odavarázsolt kenőanyagból oldanak ki mindig egy keveset. Nem teszed vele tönkre, de rövidíted a lánc élettartamát.
Én José változatára szavaznék: fújni azt kész.
Azt is inkább akkor amikor leteszed a gépet, mert úgy van ideje rátapadni. Ha indulás előtt csinálod, a fele a láncvédőn és a hátsó keréken landol (tapadástól meg teflontól függően)
Persze mindenkinek úgy tegye ahogy a legjobbnak látja.
Joci, említettél egy prop-tech nevü céget szentendrén, meg egy bizonyos Zizó-t. Én csak ezt találtam http://www.prop-tech.hu, de ők esztergomban vannak, és nem is írnak ultrahangos tisztítást.
Ha dobnál róluk (már akivel te egyezkedtél) egy elérhetőséget azt megköszönném.
Az üzemeléssel nincs gondom, csak újabban 8-9 liter között eszik 120-as tempónál... ami volt már jobb (6.5-7.2), de továbbra is irigyen olvasom Pityusz 5.7 literes fogyasztását....
btw... a kabin van bármilyen állítási lehetőség amivel a fogyasztást lehet befolyásolni?
Eladó a képen látható Thule vonóhorogra tehető kerékpártartó!Idén tavasszal lett véve,kifogástalan állapotban van!Egy mozdulattal ledönthető,összecsukható,három kerékpár biztonságos szállítására alkalmas.Adom hozzá a világítás szettet,a rendszámtáblatartóval(ezek plusz 12.000Ft-be kerültek)
Amit mondtak a srácok az tökéletes! Brigi-ből csak a régi a jó a 2000 nem sokat ér! Nem kell izgulni nem szárítja ki a X O gyűrűket! Biztos forrásból tudom......
99% petro 1% emulzió képző és inhibítor adalékok! Ezért olyan érdekes (fehéres a színe mikor vízzel érintkezik).
Nem,nem!
Sose ess neki nagynyomásúval!
Csak simán Brígéciol meg valami kefe (nem réz vagy fém),ecset!
Oszt slagot neki!
Mivel én rendszeresen takarítom(motormosáskor),így könnyen lejön mindig a szmötyi,nem gyógyul rá!
Én mikor mosom a motort, mindig mosom a láncot,és a környezetét is,Brigéciollal!Különösebben nem esküszöm rá,de ez van itthon literszám,lehozza annyira amennyire szeretném.
Mielőtt megyek horvátba a láncot is letisztítom.Féktisztítóval szoktad vagy lánctisztítót veszel, esetleg mosóbenzin?
Mindenki mást mond van aki a brigeciólra esküszik!
Azt jól tetted!
Gondoltam is"ennyi eszed van",ezért nem tértem ki rá (nem akartam a kályhától indulni).
Féket én sose "lihegtem így túl",egyszerűen csere,oszt a mindennapi használat!
Be kell kopniuk a betéteknek!
Én cserénél a tárcsát kicsit megszoktam csiszolni!De ez nem lényeges!
Ami viszont fontos,hogy a fékdugattyúkat meg kell járatni,és megpucolni!Így elkerülhető a ferde kopás,a dugattyúk berágódása,beszorulása miatt!
Megtörtént a csere! A bal első ferdén volt kopva a betét első harmadán kb fél mm volt csak úgy hogy kuka.
Ezért cseréltem a másik oldalt is ahol volt még kb 2mm.
Hátul kb 1,5mm volt.
Most még semmi extra fékhatás igaz járatom nem markolok bele még erősen!
Szerintem is hihetetlen élmény,nem szabad ilyet kihagyni!
Amivel én mentem nem tudom mennyi lovas volt,de egy hat hengeres Porsche blokk dobogott benne!
Én is láttam egy állat gépet amit egy állat csajszi vezetett Horvátban!Annak elől volt 2 kereke 1800cm hengerürtartalom és 190 lóerős paripa volt.Megengedte h felüljek rá fotózkodni és amikor mondtam neki én is motorozok mehettem vna vele. Sajnos nem motoros cuccban vtam papucs stb meg autópálya pihenőben,ezért kihagytam.
Nagyon nem merem benne hagyni mert megyek horvátba nehogy ott szarjon be.Ma szedjük szét ha több mint 2mm akkor lehet benne hagyom!
Mondjuk h mennyit bír ki az is motorozás függő!Legalábbis nálam!Ez a gyári még a legutóbbi is ennyit bírt ki a másik mocimban.
Egyébként tisztítani azért ajánlatos,mert a láncspray ne, csak ken,de bele is ragad a kosz rendesen!No erre ráfújni,nem hinném hogy a legjobb dolog!
De mint írtad,kinek mi a szimpatikus!