én probáltam egyet..messze alulmulja az xx-et...
Zavaróan szitál a kormány....S állítólag ez normális jelenség...
Azért remélem neked tetszeni fog..
üdv..
Ez az FI lámba egy érdekes dolog,,,ha minden jól működik,akkor használni kel,,,, nekem a Hondába mondták ezt. Minden szarra be jelez az FI lámba,, Nekem néha-néha be jelzet,,,volt hogy napokig világított,volt hogy hetekig semmi,,,,,Hondába mondták ki lehet olvastatni,ki ütik a hibakódt,nem fog világítani,,,de az lehet hogy valami régebbi hiba miatt világit be,,,pl, be ázott,,,
Sziasztok!
Tud valaki segíteni,valaki járt már így?
Ma lemostam az XX-et(injektoros) és mosást követően indítás után először villogott,majd folyamatosan világított az "FI" lámpa, de a motor indul megy és semmi rendelleneset nem tapasztaltam a működésében.
Szió! Reggel be vittem a Honda Takoberhez a mocit,,,,,, És a gond a következő! : Akkumulátor :-) Az volt a gyanús nekem hogy a lengő villán akkumulátor folyás - felmaródás jele van,,,,De nem igazán vette ki a akkut a helyéről,,,Hondába ki vették és az alja 3-ba van repedve,,és semmi nincs benne,üres....99,9 % hogy az akku okozta ezt a galibát! Végül is örülök ha tényleg ezzel meg oldódik a probléma,mert ez még az olcsóbb verzió ( a generátor meg a fezszültség szabályozóhoz képest) .... Fesz,szabályzó 27-30-ezer az új,,és a generátor is kb, ennyi,,,,de azt lehet tekercseltetni,javítható állítólag,,,
Igen-igen, köszi a tanácsot :-)..és elnézést hogy vasárnap zargattalak. Ha nem boldogulok akkor kereslek! ( gyorsba körbe néztem a neten és 27-29-ezer a fezszabályzó újba ) csak hogy tudjam mire számíthatok :-)
Még egyszer köszi az infót.
üdv.
Mérj ra az akksira: gyujtás nélkül kb 12,5 V-ot kéne lennie, mérd indítás közben, majd alapjáraton is, ahol 14,4 V környékén kell lennie, akármilyen lámpát kapcsolsz. Ha megvannak az értékek, akkor már közelebb vagyunk a megoldáshoz.
Sziasztok! Segítségeteket kérném, 1 kis gond-probléma merült fel a mocin.Egyik percről a másikra produkált egy olyat a moci hogyha ráteszem a világítást akkor dadog és le áll a moci,,,, ha próbálom gáz adással forgatni akkor meg durrog is,össze vissza dadog,,,,de azt vettem észere ha be kapcsol a hűtő ventilátor akkor is csinálja,,, vagy ha indexelek , fékezek az se tetszik neki,,,, Valami töltés vagy fezszabályzó,generátor vagy valami hasonló gond lehet?Világítás nélkül jöttem haza a mocival és úgy aránylag simán jött gond nélkül,,de amint valami áramfölvétel történik akkor jön a hiba elő,,,FI lámpa is szórakozik de az régóta... azt mondták az nem annyira számottevő,,, Előre is köszönöm a segítséget-tanácsokat. üdv.
Attól hogy keveset mész,nem merülhet le az akku!
Én mostanság 2-3havonta megyek 5-7 kilométert,az akku mégis hibátlanul indít,stb.
Szóval én megnézetném a töltést,no meg az akkut!
Egy akku általában 4-6 évet megy el(ha gyári),ha "más minőség" még annyit se!
A többi fokozatnál is bemelegedés után komolyat kattan, de az állítást ki fogom próbálni, hátha segít. Nem az egyesnél zavar a kattanás, hanem a többinél. Kuplung nélküli váltáshoz meg még kevés vagyok, nem bántom szegényt.
Ma átestünk az első esős meneten a Zemplénben. Meg az akku is lemerült egyszer (még az eső előtt), de chopperesek segítettek. Később már indult, szerintem keveset megyek vele, vagy az előző tulaj benne hagyta télen. Helyzetjelzővel mentem a falvakban, így töltődött kicsit.
Sötétben érem haza, ezért a komoly mosás (bogártalanítást egyből el szoktam végezni) holnap lesz.
Ja igen!
Én ritkán használom az "1-est"mert szinte mindig "2"-ből indulok,még két személlyel is!Simán indul rángatás,kuplung csúsztatás nélkül!
Utána meg csak váltogatok,kuplung nélkül!
Egyébként lehet rajta állítani!
Fent a markolatnál(ha elég hosszúak az újaid hozzá),akkor jó egy centit lehet kifelé állítani a karon!Ez a nyomórúdnál(kuplung munkahenger) olyan 3mm-ert jelent!Lent a kuplung főmunkahengernél 1mm!Ez már elég sok,ha azt vessük hogy a kuplungpálca összesen 6-8 mm-ert mozog!
Szép estét!
Állíts a kuplung bowdenen! A tréfát félretéve, ahogy Milkának, úgy nekem is csak néha szokott 1-esben csattanni. (Húzd be a kuplungot, várj pár másodpercet, majd tedd egyesbe, úgy talán nem lesz hangja sem!) Utána szinte hangtalan. Felfelé kuplung nélkül szoktam váltani. Sokat kell gyakorolni, de megéri. Ahogy mondani szoktam-persze minden nagyképűség nélkül - a dsg váltó a lábamban van.
Zavaróan szitál a kormány....S állítólag ez normális jelenség...
Azért remélem neked tetszeni fog..
üdv..