Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én probáltam egyet..messze alulmulja az xx-et...
Zavaróan szitál a kormány....S állítólag ez normális jelenség...
Azért remélem neked tetszeni fog..
üdv..
Már megoldódni látszik!

Kapok egyet próbára!
De nagyon valószínű hogy CBF 1000 lesz belőle!Holnap megyek megnézni!
Értem!
Köszi!
Üdv! Így vettem a motort.
Kérdés!
honnan szerezted a túrakormányod?
sehol se lelek ilyet!
Ez az FI lámba egy érdekes dolog,,,ha minden jól működik,akkor használni kel,,,, nekem a Hondába mondták ezt. Minden szarra be jelez az FI lámba,, Nekem néha-néha be jelzet,,,volt hogy napokig világított,volt hogy hetekig semmi,,,,,Hondába mondták ki lehet olvastatni,ki ütik a hibakódt,nem fog világítani,,,de az lehet hogy valami régebbi hiba miatt világit be,,,pl, be ázott,,,
Ilyenről még nem hallottam!
De ez nem jelenti azt,hogy nem is volt senkinek!
Szerintem tedd ki a napra,hátha kiszárad!Persze ha beázásról van szó!
Értem!
Akku folyást nekem nem említetted!
A lényeg hogy meg van a hiba!
Sziasztok!
Tud valaki segíteni,valaki járt már így?
Ma lemostam az XX-et(injektoros) és mosást követően indítás után először villogott,majd folyamatosan világított az "FI" lámpa, de a motor indul megy és semmi rendelleneset nem tapasztaltam a működésében.
Szió! Reggel be vittem a Honda Takoberhez a mocit,,,,,, És a gond a következő! : Akkumulátor :-) Az volt a gyanús nekem hogy a lengő villán akkumulátor folyás - felmaródás jele van,,,,De nem igazán vette ki a akkut a helyéről,,,Hondába ki vették és az alja 3-ba van repedve,,és semmi nincs benne,üres....99,9 % hogy az akku okozta ezt a galibát! Végül is örülök ha tényleg ezzel meg oldódik a probléma,mert ez még az olcsóbb verzió ( a generátor meg a fezszültség szabályozóhoz képest) .... Fesz,szabályzó 27-30-ezer az új,,és a generátor is kb, ennyi,,,,de azt lehet tekercseltetni,javítható állítólag,,,
Nem zavartál!
Köztudott 06.00-21.00-ig üzemelek minden nap!
köszönöm mindenkinek a tanácsot - infót.,,,,,
Igen-igen, köszi a tanácsot :-)..és elnézést hogy vasárnap zargattalak. Ha nem boldogulok akkor kereslek! ( gyorsba körbe néztem a neten és 27-29-ezer a fezszabályzó újba ) csak hogy tudjam mire számíthatok :-)
Még egyszer köszi az infót.
üdv.
Telefonon megbeszéltük!
Mérj ra az akksira: gyujtás nélkül kb 12,5 V-ot kéne lennie, mérd indítás közben, majd alapjáraton is, ahol 14,4 V környékén kell lennie, akármilyen lámpát kapcsolsz. Ha megvannak az értékek, akkor már közelebb vagyunk a megoldáshoz.
Fesz.szab.-ot nézném meg esőnek,aztán akkumulátor,aztán a többi elektromos rész.
Sziasztok! Segítségeteket kérném, 1 kis gond-probléma merült fel a mocin.Egyik percről a másikra produkált egy olyat a moci hogyha ráteszem a világítást akkor dadog és le áll a moci,,,, ha próbálom gáz adással forgatni akkor meg durrog is,össze vissza dadog,,,,de azt vettem észere ha be kapcsol a hűtő ventilátor akkor is csinálja,,, vagy ha indexelek , fékezek az se tetszik neki,,,, Valami töltés vagy fezszabályzó,generátor vagy valami hasonló gond lehet?Világítás nélkül jöttem haza a mocival és úgy aránylag simán jött gond nélkül,,de amint valami áramfölvétel történik akkor jön a hiba elő,,,FI lámpa is szórakozik de az régóta... azt mondták az nem annyira számottevő,,, Előre is köszönöm a segítséget-tanácsokat. üdv.
Attól hogy keveset mész,nem merülhet le az akku!
Én mostanság 2-3havonta megyek 5-7 kilométert,az akku mégis hibátlanul indít,stb.
Szóval én megnézetném a töltést,no meg az akkut!
Egy akku általában 4-6 évet megy el(ha gyári),ha "más minőség" még annyit se!
A többi fokozatnál is bemelegedés után komolyat kattan, de az állítást ki fogom próbálni, hátha segít. Nem az egyesnél zavar a kattanás, hanem a többinél. Kuplung nélküli váltáshoz meg még kevés vagyok, nem bántom szegényt.

Ma átestünk az első esős meneten a Zemplénben. Meg az akku is lemerült egyszer (még az eső előtt), de chopperesek segítettek. Később már indult, szerintem keveset megyek vele, vagy az előző tulaj benne hagyta télen. Helyzetjelzővel mentem a falvakban, így töltődött kicsit.
Sötétben érem haza, ezért a komoly mosás (bogártalanítást egyből el szoktam végezni) holnap lesz.
Ja igen!
Én ritkán használom az "1-est"mert szinte mindig "2"-ből indulok,még két személlyel is!Simán indul rángatás,kuplung csúsztatás nélkül!
Utána meg csak váltogatok,kuplung nélkül!
Egyébként lehet rajta állítani!
Fent a markolatnál(ha elég hosszúak az újaid hozzá),akkor jó egy centit lehet kifelé állítani a karon!Ez a nyomórúdnál(kuplung munkahenger) olyan 3mm-ert jelent!Lent a kuplung főmunkahengernél 1mm!Ez már elég sok,ha azt vessük hogy a kuplungpálca összesen 6-8 mm-ert mozog!
szerintem jó az ö váltoja is..csak azt hiszi finomabb lehetne,

Bigpi.....Keress egy márkatársat és konzultáljátok meg...
Az autó váltó nem alternatíva hasonlítgatni egy motoréhoz..
Üdv..
Szép estét!
Állíts a kuplung bowdenen! A tréfát félretéve, ahogy Milkának, úgy nekem is csak néha szokott 1-esben csattanni. (Húzd be a kuplungot, várj pár másodpercet, majd tedd egyesbe, úgy talán nem lesz hangja sem!) Utána szinte hangtalan. Felfelé kuplung nélkül szoktam váltani. Sokat kell gyakorolni, de megéri. Ahogy mondani szoktam-persze minden nagyképűség nélkül - a dsg váltó a lábamban van.
bigpimpin

nekem a busákba a repsol nem volt jó