Köszi az alázást - én sem szoktam kihagyni a magas labdákat - de az injektorost felismerem. (Bár gondolom, ha injektoros, akkor katalizátor is lehet benne, de ebben nem vagyok biztos, ezért volt a kérdés.)
Mindenképpen egy tapasztalt motoros haverral megyek megnézni. Bár típusismerete az olasz motorokhoz van inkább, de a figyelmeztető jeleket és furcsaságokat könnyebben észreveszi.
Arra is gondoltam, hogy ha sérült is volt, akár cserélhették is az idomokat, vagy egy részüket, azért nincs látható sérülés. Viszont akkor a perec sem lehetett nagy. Meglátjuk.
Ha érdekli a fórumlakókat a fejlemény, megosztom. Kb. 1 hét múlva.
Ha nem katalizátoros, azt honnan látom? (Még ha hozzáértőknek ez triviális kérdés is esetleg.)
Köszi! A 165 ló nekem is furcsa volt, mivel injektoros.
Szóbeli infó alapján a tankon van egy horpadása térdnél, de a festék nem sérült. Lehet, hogy valami komolyabb lehetett vele? A tulaj azt mondta, hogy leszedte az idomokat, és nincsenek hegesztve.
Szóval, a fene se tudja.
Nos!
Először is a matt fekete fekete vázzal jött ki!
Oszt az első sárvédő mért nem matt fekete?
165-ló!?Max. 150 mivel katalizátoros kéne legyen az évjárat szerint,vagy 2000-előtti a vas valójában!
Volt Matt fekete!
Nem évjárat függő!Már csak azért se,mert sokszor van olyan hogy "beragadt"példányokat a gyártás után jó pár évvel találnak meg,szednek elő,stb.
De vannak dolgok,apróságok amiből tudni lehet nem csak az évjáratot,de még azt is melyik országba került forgalomba,stb.
Szép napot!
Rakj egy linket, ahol vannak róla képek. A profik meg majd megmondják a tutit. Az biztos, hogy limitált matt fekete volt belőle, de annak a többi festése is egyedi vojt. Hlaci-nak olyan van, és gyönyörű.
Üdvözlet a fórumozóknak, segítségért fordulok hozzátok.
Használt XX-et (vagy Hayabusát) készülök venni, a busás fórumozók megmentettek egy komoly mellényúlástól, viszont most inkább a Blackbird felé tendálok. Elmondások alapján megbízhatóbbak, tartósabbak a Busánál, és én ezt keresem inkább, mint a nyers erőt.
Lenne is egy Békéscsabán, 2001-es részben matt fekete (műszeregység alapján régebbi, de injektoros). Keveslem viszont a kilométert benne, és második tulajos a motor. Még személyesen nem láttam, csak telefonon beszéltem a tulajjal, de át fogok menni Békéscsabára. Kicsit halogatja a gép megmutatását, már kezd furcsa lenni. Tudtok a gépről valami "terhelőt"? (Senkiről nem feltételezem az átverést, de láttam már pár érdekes dolgot, ahogy - gondolom - Ti is. )
Volt XX-ből részben matt idommal kiadott változat is, vagy az már bukásgyanús? Ha volt, ez milyen évjáratra utal?
Szívesen! Az úttörő ahol tud segít!
Sajnos nekem most s van időm bogarászni... Meg kellett is...
De remélem már a jövő 7en gurulhatok...
Kellemes időt, széles utat!
Üdv!
viccelsz?
(itthon sem tudnám hagyni!)
akkor legyen a fagyi 16-kor.
ha neked is jó.....
Arra is gondoltam, hogy ha sérült is volt, akár cserélhették is az idomokat, vagy egy részüket, azért nincs látható sérülés. Viszont akkor a perec sem lehetett nagy. Meglátjuk.
Ha érdekli a fórumlakókat a fejlemény, megosztom. Kb. 1 hét múlva.
Ha nem katalizátoros, azt honnan látom? (Még ha hozzáértőknek ez triviális kérdés is esetleg.)
Sőt!ahhoz sokkal nagyobb felbontású kép kéne!
Meg kell nézni személyesen!Az a tuti!
Szóbeli infó alapján a tankon van egy horpadása térdnél, de a festék nem sérült. Lehet, hogy valami komolyabb lehetett vele? A tulaj azt mondta, hogy leszedte az idomokat, és nincsenek hegesztve.
Szóval, a fene se tudja.
Először is a matt fekete fekete vázzal jött ki!
Oszt az első sárvédő mért nem matt fekete?
165-ló!?Max. 150 mivel katalizátoros kéne legyen az évjárat szerint,vagy 2000-előtti a vas valójában!
De megnézem neked!
Be tudsz linkelni olyan helyet, ahol hasonló információt lehet találni?
Itt alinkje a matt XX-nek, bár nem tudom, hogy a fórum szabályzata nem tiltja-e, azért nem linkeltem.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-
4797160
Ránézésre ez is gyönyörű és a tulaj elmondása alapján is az. De az ördög nem alszik.
Nézd meg az enyémet!Az is eladó!
Minőségi garanciát vállalok érte!
Nem évjárat függő!Már csak azért se,mert sokszor van olyan hogy "beragadt"példányokat a gyártás után jó pár évvel találnak meg,szednek elő,stb.
De vannak dolgok,apróságok amiből tudni lehet nem csak az évjáratot,de még azt is melyik országba került forgalomba,stb.
Rakj egy linket, ahol vannak róla képek. A profik meg majd megmondják a tutit. Az biztos, hogy limitált matt fekete volt belőle, de annak a többi festése is egyedi vojt. Hlaci-nak olyan van, és gyönyörű.
Használt XX-et (vagy Hayabusát) készülök venni, a busás fórumozók megmentettek egy komoly mellényúlástól, viszont most inkább a Blackbird felé tendálok. Elmondások alapján megbízhatóbbak, tartósabbak a Busánál, és én ezt keresem inkább, mint a nyers erőt.
Lenne is egy Békéscsabán, 2001-es részben matt fekete (műszeregység alapján régebbi, de injektoros). Keveslem viszont a kilométert benne, és második tulajos a motor. Még személyesen nem láttam, csak telefonon beszéltem a tulajjal, de át fogok menni Békéscsabára. Kicsit halogatja a gép megmutatását, már kezd furcsa lenni. Tudtok a gépről valami "terhelőt"? (Senkiről nem feltételezem az átverést, de láttam már pár érdekes dolgot, ahogy - gondolom - Ti is. )
Volt XX-ből részben matt idommal kiadott változat is, vagy az már bukásgyanús? Ha volt, ez milyen évjáratra utal?
Köszönöm a segítséget!
Hozod a kis családod?
Sajnos nekem most s van időm bogarászni... Meg kellett is...
De remélem már a jövő 7en gurulhatok...
Kellemes időt, széles utat!
Üdv!
délutánfelé.....mondjuk 4-5 körül?
a szokott helyen?
Egy ilyenre nekem is szükségem volna, mert most csak fekete-fehérem van. A vázra XX6-van írva. Köszi!
djtocikukacfreemail.hu