Jó reggelt!
Aggregal, ha aktuális még a téma, szívesen megmutatom az Akrát.
Nekem is 4:1 rendszer van, bár az enyém még karbis gép.
Viszont azt tudnod kell, hogy a középállványt be kell áldoznod, ha ezt szeretnéd... Nem lehet kinyitni, beleér a csőbe...
Most hétvégén nem leszek otthon, de ha gondolod jövő 7végén esetleg egy Cseszneki talit megejthetünk... Számom az adatlapon.
Üdv!
Ezt most rajtam kívül más is mondta,vagy rá is lett már nézve?Csak mert eddig szinte mindenki hülyének nézett! Am nekem mindegy csak jó legyen és olcsón gyere ki belőle!
Martin több féle dobot készít,több féle méretben(hossz,átmérő).
Természetesen igen,megmérem!
De már csak holnap!Viszont hívd fel rá a figyelmem,mert szinte biztos hogy elfelejtem!
Szia Milka!
Ha motor közelébe leszel megmérnéd nekem a martinok hosszát
csak a dob, vég és összekötő nélkül (persze ha publikus).Az enyém
kicsit brutálnak tűnik,lehet hogy rövidebb?
Előre is köszönöm!
ismerősömnek is állt 3 évig és milyen jól hogy egyből afelől keresgettem! am szervizben dolgoztam és ott lehet áll 1,5 évig csak nem tudhatod hogy mennyiszer indították be csak úgy megjáratni.Az meg pont elég a szimeringnek hogy ne keményedjen.De akkor azért más a tészta ha pl egy visszavett motor 3 évig áll egy tető alatt vagy az alatt sem és hozzá sincs nyúlva!
Bocsánat Uraim!
Nincs nagy tapasztalatom motorszerelés terén, csak megemlíteném, hogy az enyém is cirka 1,5 évig ált egy szalonban mire megvettem, és pöccre indult. És nem füstölt!
Ezirányban sztem ne kereskedjetek.
Nem véletlen!
Az enyém megvan(végig a mai napig vezetve)!Minden bele van írva,mikor(dátum,kilométeróra állás),mit,cseréltem!
Amikor jönnek megnézni(mert eladó),sokszor nem hisznek a szemüknek!
Érdekes dolog Magyarországon a motorvásárlás, kiemelve ezen belül az 2005 gyártási évnél fiatalabb 1100xx vásárlását. Sok XX tulajt felhívtam, sokat megnéztem, de ezek közül csak egynek volt hihető az előélete, műszaki állapota, ezt meg is vettem. Keresés közben találkoztam banki visszavett motorokkal melyek alig futottak, csak "kis sérülése" volt mindegyiknek, hiányzott a szervizkönyvük,.......
Aggregal, ha aktuális még a téma, szívesen megmutatom az Akrát.
Nekem is 4:1 rendszer van, bár az enyém még karbis gép.
Viszont azt tudnod kell, hogy a középállványt be kell áldoznod, ha ezt szeretnéd... Nem lehet kinyitni, beleér a csőbe...
Most hétvégén nem leszek otthon, de ha gondolod jövő 7végén esetleg egy Cseszneki talit megejthetünk... Számom az adatlapon.
Üdv!
Átadom neki!
Természetesen igen,megmérem!
De már csak holnap!Viszont hívd fel rá a figyelmem,mert szinte biztos hogy elfelejtem!
Ha motor közelébe leszel megmérnéd nekem a martinok hosszát
csak a dob, vég és összekötő nélkül (persze ha publikus).Az enyém
kicsit brutálnak tűnik,lehet hogy rövidebb?
Előre is köszönöm!
Erre céloztam!
No meg hol állt!
Szelepszáras!
Bár én is tévedhetek!
Nincs nagy tapasztalatom motorszerelés terén, csak megemlíteném, hogy az enyém is cirka 1,5 évig ált egy szalonban mire megvettem, és pöccre indult. És nem füstölt!
Ezirányban sztem ne kereskedjetek.
REmélem nincs nagy baja a vasnak!
Mit tagadjam jól esik!
Az enyém megvan(végig a mai napig vezetve)!Minden bele van írva,mikor(dátum,kilométeróra állás),mit,cseréltem!
Amikor jönnek megnézni(mert eladó),sokszor nem hisznek a szemüknek!