Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CBF nekem is sportdobokkal evett kevesebbet!
Erre nem akarok egyenlőre, tetszik a hangja..
Azon nem akarok...ezért is cseréltem le a CBF-et:)
A 6 literes fogyasztások milyen tempóval jönnek ki? Nekem a CBf is 7 körül evett....
miért?
a csuklódon
A gyárival nagyon nem.
Viszont arra fogadnék,hogy már nyitott dobokkal is kevesebb lenne a fogyasztás.
A gyári dobok vannak fent. Mondjuk ebben a 8.5 literben, volt az új nulláson, illetve az M31-en elég sok 200 feletti gurulás is. Esetleg lehet állíttatni valamin?
Túrázáskor nekem is annyi.
te szpídes, nekem anno túrázáskor az átlag 5,6 liter volt
Nekem 250-290 km környékén szokott villogni. Átlag 6,5es fogyasztásom van.
Elsőre soknak tűnik...
Nyitott rendszer van rajta?
Szép estét!
Sajnos ritkán írogatok,de itt nemigen olvasok túrákról.
rossz helyen keresgélek,vagy Ti nem itt beszélitek meg az esetleges hétvégi gurigákat.Pl. holnap valaki-valamerre?
Nem feltétlen (sőtt) kétnapos túrákról érdeklődöm,de félnaposokra szivesen megyegetnék.
Ok...rátankolással is néztem, olyan 8-8.5 körül mozog....
Szia!

Szerintem mindig rátankolással ellenőrizd! A vissza jelző enyhén szólva pontatlan!
Nekem (igaz '97-es) olyan 6,2 lityi/100 km szokott lenni általában...
Sziasztok! Pénteken sikerült vennem egy 2006-os XX-et. Királya gép. az a kérdésem lenne, hogy általában mennyit mentek el egy tankkal? Nekem 185 km után már villogott a jelző. Vegyes használat volt.
Akkor ha bajt nem okoz azt rakok bele legközelebb, hiszen annyiba tudok mint 4.1 eset.

Most a volt "szerelő" segítőm munkáját kell még kijavítanom. Sikeresen rosszul rakta vissza az idomokat, pedig nagyon másra nem is kértem meg és a bolhákat elvesztettem, meg egy nagy idomcsavart. Remélem mire megyek Atix-hoz, még lesz neki, mert Mr. Honda aranyárban árulja.
2 éves volt. Nem vágott földhöz a cserére fordított összeg. Én kicseréltettem volna az első telóba is az olajat, de azt mondták, hogy nem kell.
Nekem Shell Advance Brake Plus 5.1 raktak bele, Shell Advance VSX4 10W-40-es motorolajjal. Ez volt a kereskedésben. Mondjuk a gépkönyv is valami hasonlót ír a motorolajra, mert ma néztem. Mondjuk nekem mindegy, milyen olajat dobok ki 4-5e km múlva. Mondjuk szemetet én sem rakatok bele.
Az teljesen jó még!
Az 5.1-es tényleg versenyzők használják!
De nekem például az van(kaptam ingyé) benne!Kárt nem okoz!Annyi a különbség hogy még magasabb a forráspontja mint a 4.1-esé!Ennyi!
Nekem a mostani cserekor 2 évesen, kb 12e km-rel halványsárga volt. Hiába, ha a km-ek nem is mennek bele, legalább az olajok legyenek frissek.
Srácok, Ti milyen fékolajat használtok?

Mert nemrégen olvastam, hogy az XX DOT 5.1 et szeretne, de eddig mindenki az ellenkezőjét mondta, hogy az csak verseny körülményekre jó.
Szerintem is ez inkább csak valami egyéni rigoja, vagy túlzott alaposkodás lehet
Én amikor elszíneződik(fekete lesz)lecserélem azt kész!
A pára nem csak a fékmunkahengerbe csapódik ki!
Ha már ilyen gond van,akkor az egész rendszerből le kell ereszteni!Az ami a fékmunkahegerek visszanyomásával távozna a légtelenítő csavaron át,az oly minimális,ha az egész fékrendszerben lévő olaj mennyiséget nézzük,hogy az úgy se segíteni a dolgon!
Ha elhasználódott le kell cserélni az egészet,oszt jó napot!
300 km van a fékolajomban! Annyi idő alatt csak nem nedvesedett be. Hacsak nem az éjszakai, meg ma reggeli 0 fok környéki motorozástól. Egy biztos fel nem forrt!