Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az I.-kerületi honda dream?
Mert akkor nincs több kérdésem!
Pontosan!
Én is erre szavaznék!Illetve meg se vettem volna!
Az okot anno leírtam neked!
Látod ha az enyémet választod,most vígan,gondtalanul motoroznál!
Milka holnap dolgoz úgy éjfélig!
Hétvégén lehet róla szó,esetleg péntek délután!
Ha szelepszárszimeringes,azt is egyszerű kideríteni!
Bemelegíted üzemi hőfokra,majd húzol egy gézt(olyan 8-ezerig)megtartod így pár másodpercig,majd hirtelen visszaejted alapjáratra,és egyből húzol egy kövéret!Ha fűstől szeleszárszimeringes!A lényege a folyamatnak
Mikor felpörgeted,és vissza engeded a gázt,zárod a fojtószelepet(úgy mond vákum keletkezik pár tized másodpercre a hengerekben),ha valahol át tud valamit szívni(általában olajat a szimeringnél) akkor az bejut a hengrebe,és mikor megint gázt adsz,akkor azt elégetve a benyával füstformájában távozik a kidörrentön keresztül!
Vetesd vissza velük, és keress egy másikat! Amíg még lehet. Szerintem.
Szia

Sokáig kerestem egy xx-et, ez is közöttük volt, de megsúgták, hogy az eleje törött volt ( ez nem biztos), kérdezz rá erre is

Üdv
Gábor
Sziasztok!
Eladóvá lett!

http://www.kepesmotor.hu/honda...
Most hívtak a Dreamből, h kicserélték a motoron a légtömegmérőt, illetve az oxigénszenzort. tudomásom szerint, ha ez lett volna a probléma, akkor feketén kellett volna füstölnie. Én személy szerint szelepszár szimeringre gondolok. Valahogy nagyon nem bízom a Dreamben.... Ajánlatok valaki olyan szerelőt aki ezt nekem megnézné holnap Pesten, vagy környékén? Azért kellene holnap, mert reggel elhozom a Dreamből. Esetleg Milka?:) NEm akarom semmi képpen Hondához vinni. Melegen füstölt csak. Légyszi nyomjatok vmi infót 20-852-31-86 Előre is köszi....
Igen!
Meg fuvarozok,meg vizsgáztatok,meg raktározok!
Nem hiszem!De azt egyszerű kideríteni!Ha fagyálló van benne(gondolom az van),akkor fehéren fűstől,ködöl!Ja és melegszik is!Esetenként össze is mossa az olajat,a vízzel(fehéres úgy mondják emulziós lesz a motorolaj tőle)!Még egy módja van!amikor fehéren füstöl tartsd bele a kezed egy időre a füstbe!Utána nyald meg,ha édes baj van!
Nem jól fogalmaztam... Ne értelme legyen (az úgysincs), hanem dolgozzon együtt a sok kütyü, ne egymás ellen...
Nekem nem "csakastopperaszámít", élvezeteseket szeretek motorozni.
Sajnos a legektől már messze van, de a 15 éves dizájnjával és technikájával még mindig nem kell szégyenkeznie... Elképzelem, mekkorát üthetett ez '96-ban...
Monnyuk egy nagyon kevés km-es, nagyon karbantartott, nagyon sérülésmentes utolsó szériásra becserélném, de ilyet nem nagyon adnak el, meg majd' 2 millert rá kéne pengetni... Ez a projekt meg erős családi ellenállásba ütközne...
Úgyhogy marad a kicsike..
Egyezik a véleményünk. De sajnos igaz, hogy bármit basztathatsz rajta, az adatok nevetségesek maradnak. De attól még a legzsirabbüberfasza gépnek tartom én is.
Ááá, dehogy...
Hálás kis vas ez! Akármit is mutat, naon szeretem!
Nekem pont méret, kényelmes és megvan a kellő mosolyfaktor is...
Igazán a beállításon lenne a hangsúly, ha már benne van ez a sok kütyü, legalább legyen értelme...
Persze jól esne látni egy jó húsos teljesítménygörbét, de ettől tudok nyugodtan aludni. (ha fos lesz, max eldugom... )
Mé kérdezed? Bármikor is akár....
Csá Atix! Felhívhatlak majd valamikor?
Én azonnal kibasztam a szondát az enyémből, viszont nekem nem is füstölt, de a z FI sem égett.
Az a baj a padozással, hogy amint meglátod az értékeket, meg is hirdeted a vasat azonnal.....
Szép napot!
Nekem is ez a rendszer van fent+Dyno JetKit+K&N szűrő+45-ös hátsó lánckerék. ('97 évjárat)
Személy szerint jók a tapasztalataim vele. 5000-től már nagyon gyorsan elforog tiltásig, viszont túratempóban 4-5000 közt is bőven van nyomaték, nem kell kapcsolgatni előzéshez. Tavaly voltunk egy-két túrán (asszony+3 doboz megrakva+én:105kg )de 5-6 liter közt ingadozott a fogyasztás. GPS-szel mértem a távokat, mert az órám igen sokat csal a lánckerék miatt, de csak 280 km körül szoktam tankolni...
Sajnos padra még nem sikerült feltenni, pedig nagyon kiváncsi vagyok rá...
Tényleg, tudna vki olyan helyet ajánlani, ahol:
1.) nem aranyáron mérnek
2.) esetlegesen állítani is tudnak rajta
3.) szombaton is vállalják
tudom, ez így együtt nem egyszerű, de hátha...
Köszönettel előre is!
Üdv!
Szia.

A szerviz nem vállalt rá garanciát egy darabig vagy bármi? Csak, mert ha elmondod nekik a problémád, akkor kötelességük lenne kivizsgálni a dolgot, hiszen Te vagy a tulaj.

De azért reméljük nem nagy baj. A füstöt mikor eregeti? (hideg-meleg, gyorsítás stb....?)
Milka, Te foglalkozol motorszereléssel?( Remélem nem hengerfej probléma van a géppel!)
Nos kipufogó nélkül hosszan,tárolt járműnél lehetnek bajok!
A pára sok helyre be tud jutni (szelepek,ezen keresztül henger,stb.)Nem folytatom tovább!De nem bizalom gerjesztő a dolog!
De mint mondani szoktam látni kéne!Ez a táv orvoslás nem igazán a legjobb!
Ja az érzékelő(lamdaszondára gondoltak szerintem) nem igazán a kipufogóba van!Köze nincs a kipufogódob cseréhez!Az az érzékelő a közösítőben van!És attól nem fog füstölni ha beszarik!Viszont a CHEK-lámpa azonnal kigyullad,mivel érzékeli!
Sziasztok...ismét segítséget szeretnék. Mint említettem elhoztam a vasat a Dreamből. Azért mertem megvenni, mert sikerült leinformálnom. Banki lefoglalt motor volt. Elég sokat álllt. Kipuff nélkül lett visszaadva a bank részére. Gyári dobokat a Dream-ben kapott. Kipróbáltam, királyul viselkedett. Amikor hoztam hazafelé tükörből vettem észre, h néha világos füstöt lő ki magából. hívtam a szervízet, ott azt mondták, h mivel újak a dobok ki kell égnie. Nem volt kiégetve, csak indítgatva. Felhívtam egy szerelő ismerősömet, aki ugyanezt mondta, hogy használjam nyugodtan, szerinte is ez a baja. Prop-tech nél megnézték, ott sem találtak semmit. Most újból elkezdte néha csinálni. Világos füstöt lök ki néha.Visszavittem. Azt mondták hogy a kipufogónál van egy oxigén szelep/ szenzor, amit ki kell cserélni. Ezt ingyen megcsinálják. Szerintetek csak rámondták, vagy valóban ez lehet a probléma? Természetesen a szervíznél nem csinálta...
Csak 10-est rakj bele, és kb 2db féktisztitó spray-vel faszául ki is tudod takaritani. A többit Milka leirta...
XX-be csak szakszervizbe cseréltesd,ott van rá célszerszám.
Nem elég csak olajat cserélni(vannak benne szelepek,kicsifuratok,stb.),illik szétszedni apró darabokra,és rendesen elmosni.Pár év alatt hihetetlen mi gyűlik benne össze!
Mivel nincs alul leeresztőcsavarja,és mindig marad benne!Ezért se jó a gyári feltöltési adat!Amennyi lejön,annyit kell beletenni,Különbem sok lesz benne,és nem csak hogy kemény lesz,de ki is nyomja a szimeringet!
Sziasztok Uraim!
A segítségeteket szeretném kérni.
Az első villába szeretnénk lecserélni az olajat.
Milyen olaj jó szerintetek bele, átlag túrázós használat esetére?
5-ös, 10-es?
JA igen!
És villánként mennyi a pontos olajmennyiség?
Előre is köszönöm megtiszelő válaszaitokat.
Szeva.

Csütörtökön otthon vagy valamikor?
Én két évig használtam járőrmotornak, (100 ezer kilcsi) Kutyabajom se volt vele......
Tudni kell haladni.