No... Leirom én is a nagy okosságomat. A második XX-em törötten vettem, és gyári rendszerrel raktam össze. 2006-os modellről beszélünk. Idegesitett, hogy milyen gyenge a 2000-eshez képest. Cseréltem áttételt, de ugy sem volt az igazi. Előtte csak két sportdob volt rajta, de azzokra sem volt ráhangolva semmi. Kipróbáltam 2 nyitott sportdobbal és sokkal jobban ment! Aztán visszaraktam a gyárit, és megint elég vesebeteg lett. Szerintem az XX-néél nagyon sokat számit egy sima dob csere is. Nyilván jobb a hagyományos megoldás (pc+rendszer+padozás), de már a dobcserét is megérzi. Ha csak a két gyári dob sulyát nézzük akkor is...
Nyilván ha komplett rendszerről beszélünk ,akkor már egész más a helyzet! Megérne egy padozást!
Nos így már igen!
Mivel neked komplett rendszer van fent,ráadásul ahogy olvasom nem a piacon kapható egyik legjobb,így nagy eséllyel kaptál pár(2-3) plusz lóerőt!De többet nem hiszem hogy hoz a dolog!És ezt a pár lóerőt szerintem észre se veszed!Én azt szoktam mondani,inkább bukok lóerőt(mivel az általában a leszabályzás előtt szokott a maxon lenni és addig nem szívesen pörgeti el az ember),ha cserébe kapok nyomatékot!Ahhoz jobban bele kéne nyúlni a vasba!Gondolok itt komputer,vezérlés,befecskendezés,stb.Pontosan a hogy írod!Egy "sima" dobcserével csak a hangja nő,teljesítmény nem igazán,sőt!
Én se tudok mindent!Sőt nagyon keveset!És minél jobban utána olvasok,utána nézek dolgoknak,akkor jövök rá milyen keveset!De jó pap,holtig tanul!Anno mikor az iskolát elvégeztem,azt hittem én aztán bármit megjavítok,hisz mindent tudok!Lószart!Azóta is olvasgatok,képzem magam!
Talán az XX-kapcsolatban elmondható,hogy többet tudok róla,mint az átlag emberek,átlag motorosok!De még ezzel kapcsolatban is lene biztos mit tanulni,fejlődni!
Bocsi Milka:)
Lehet kicsit érthetetlen voltam:) Tehát leírtad tetőtől talpig, hogy mi a helyzet a sima sport dobbal/végdobbal (teljesítmény, fogyasztás, hang...)
De nekem nem csak végdobom akrapovic, hanem az egész rendszer, leömlőtől a végdobig. És az lenne a kérdésem, hogy ez a gyári adatokhoz képest, a fogyasztást növeli e.. de ahogy olvasgattam nálatok, nem nagyon, mert max 6,5-el eljárkálok, és a teljesítményét a motornak mennyire változtatja meg?
Mert ugye csak simán a dobot cseréled, szép hangot kapsz, de a teljesíményed csökken, fogyasztásod nő. Kipuff rendszer esetén?
Remélem érthető voltam
Kicsit tapasztalatlan vagyok ezen a téren, 5 éves korom óta csak terepen voltam, endurózgatni:) most következett be a nagy váltás, és jópár dolgot még meg kell tudnom:)
Köszi:)
Rendszer esetén mi a sztory?
Ezt a kérdést nem értem!Kicsit konkrétabban ha lehetne!
Vagy a "korábbi üzimet" linkeld,másold be!
Egyszerűen nem értem mi a kérdésed!
Jó reggelt!
Nem tudom mennyi lehet a tartalék, mert soha nem fogyasztottam ki teljesen. De amikor elkezd villogni, akkor 17-18 litert szoktam belenyomni. Azért nem tudom tökéletesen pontosan, mert már régen tankoltam így, és sajna nem is mostanában fogok.
Az biztos, hogy a rekordom eddig az volt, hogy 320-nál kezdett villogni, és 345-nél nyomattam bele 20,5 litert. És végig utassal voltam.
Mondjuk teljesen pontosan nem is tudom hány literes lehet a tankja. (Elméletileg 23.)
Toci, én is így vagyok vele, 2005-ös injektoros. Annyi kérdésem lenne, hogy a villogástól számítva van az úgynevezett "tartalék"?:P
Amúgy ha ott rátankolok, 6,5-7 liter üzemanyag benne van még a tank aljában:)
Milka!
Még egy korábbi üzidhez kérdésem lenne:
Rendszer esetén mi a sztory? Nekem Akra rendszer van, így vettem, nem tudom, hogy milyen lehet a dupla gyárihoz képest. Teljesítményen dob esetleg? vagy elvesz, fogyasztás? 2-3 hónapja vettem, 4ezer km-t tettem bele eddig, most van benne 10500 km:) volt párszor tempósabb szakaszom, (-200km/h) de még 6,5 l fölé nem ment a fogyasztásom. A legkevesebb 5,4 volt. Bár az nagyon túrázós volt:) És ez mind rendzserrel:)
Köszi előre:)
Pontosan!
Bár ezt a "megéri" kifejezést én már nem használom!Úgy szoktam mondani,nem vagyok itthon!Nem véletlen hogy kifelé kacsintgatok,csak a papírmunka.......stb.
Jövő hétvégére is kinéztem egy jó karikát!Már csak jó idő kéne hozzá!
Olyan felénk is van. Régen homok út volt, most meg 4 sávos, de mivel csak egy cég építette ki, így senki sem jár arra csak a gyorsulni vágyók. Amúgy az egy 10 km, de közben van egy 2 házas település is, ahol 2 rendőr lakik.
Akkor neked mindenképpen megéri, ha tudod az útminőségeket az már fél siker egy jó naphoz.
Nem valószínű!
Illetve az utat biztos sokan ismerik,de a régii állapotát!Nemrég felújították(olyan 40-km szerpentines,kanyargós szakaszt),hibátlan lett!Gondol ez a hibátlan állapot tartani fog 2-3 hónapot,ahogy a "Magyar útgyártókat"ismerem!Ezért az egyért örülök a munkakörömnek!Sok felé járok,sok mindent látok,és amit úgy ítélek,visszamegyek moccal!
Én is szoktam felénk olyan úton menni, bár nem saját akaratomból, hanem nincsen más út és egy motoros sem jár arra, bár ők ismerik és azért nem. (mások inkább 40km-t kerülnek)
Ezt mintha Budapestről írtad volna!?
Hidd el tudom miről beszélsz,írsz!Pest ugyan ez!Utálom is már az egészet!Ha a munkám nem kötne ide,úgy elmennék hogy csak porzik!Remélem hamarosan tényleg porozni is fog!
Én személy szerint nem szeretem városban kínozni a madárkát, mivel ropogósra pirítja a combom belső részét már 2 sarok után, ha beindul a venti is, akkor még az asszony is kispályás a gyantás szőrtelenítéssel, a víz meg stabilan 100 fok mellett marad amíg csak közlekedek. Azt hozzá kell tenni hogy olyan közlekedést ami jelenleg Szegeden van, máshol az országban nem lehet találni...Pl túrjuk fel az összes nagy forgalmú körutat egyszerre, csináljunk körforgalmat milliárdokért, majd b@sszuk tele lámpákkal. Hadd várjon ugyanúgy a szántó vető mint ezelőtt a hagyományos kereszteződésben. Ahol eddig nem volt, oda is lámpát! Hadd pöfögjön sokat városon belül a pótos IFA. Megépült végre az elkerülő az egész város körül? Azzonnal matricás legyen! Mind a 6 kilóméterért szedjük az autópály díjat! Nehogy már a paraszt akinek a pénzéből épült használhassa, és ne kelljen neki a városon átrágni magát, szennyezve pöfögve pirosnál útfelbontásban őrjöngve, kánikulában izzadva...Nekem pl ha jó fogyasztó akarok lenni, és mondjuk a Corába eljutni, akkor felmehetek az M43-ra, kb 10 perc alatt ott vagyok, kb 6-7 km. De nem, menjek körbe, kerüljek egy csomót, várjak végig 16(!) lámpás kereszteződést, ahol feszt piros lesz, mivel felénk az összehangolt zöldhullámot egy körúttól eltekintve nem ismerik. Na szóval ekkorra, szőrtelen a lábam, megsült a combom, fölforrtak nemesebb szerveim. Nem, XX városba nem...
Ha az a gondod hogy hangos és büntetnek érte itthon és külföldön!
Akkor meg súgom külföldön nem foglalkozik vele a kutya se!Persze ha csak nem mondjuk állóhelyzetben tiltáson pörgeted!Legalábbis én több mint 10-éve járok nyitott dobokkal különböző külföldi országokban,némelyikben köztudottan ugranak a szabályok betartására,és a motorosokra,Magyarokra(Svájc,Osztrák,Német)stb.De a jobb kipuff gyártók már adnak a dobhoz "csendesítő furulyát".Tedd be oszt kuss lesz!Fogyi esetleg emelkedhet,de nem számot tevően.Az XX elmegy városban szerintem,inkább a futomű ami nem igazán vársra lett tervezve(Budapest),nem szereti a pesti utakat! "túl simák"!
Tegnap a Five féle bulin nem tudtam sajna megjelenni, pedig kb egy órát kóvályogtam a szatymazi tanyavilágban, és élő ember nem tudta megmondani merre van az a panzió. Én meg nagy vagányan itthon csak átfutottam az adatokat gondoltam mint helybéli simán megtalálom. Se GPS, se semmi nálam, a panzió nevét is csak tippeltem...Hát nem jött össze
Volt vkinek valaha a gépén Yoshimura RS-3 dob? Egyszer már nekifutottam hogy meggyőzzem magam magam hogy Yoshi barát+PC jó lesz nekem, de aztán mindig jöttek az észérvek, és lebeszéltem magam. Mi a véleményetek? Az észérvek:
1. drága
2. rohadt drága
3. hosszú túrán hangos (legalábbis hallottam ilyen panaszt)
4. külföldön halálra büntethetnek miatta, lassan itthon is. Műszaki vizsga, útszéli kpm vizsgálat+károsanyag kibocsátás vizsgálata =bukta. Újabb sok pénzkidobás
5. fene tudja hosszú távon hogy esik a motornak+üza fogyi emelkedhet, egyébként sem szeretem az itt elvágjuk, ezt letiltjuk, amazt leragasztjuk, oszt mennyivel jobb ugye, hülék ezek a japán mérnökök, oda még nyomj egy kis epoxit típusú dolgokat.
Gondoltam vagány hangja úgyis a másik mocimnak lesz amit csak városban használok, igazán ott fontos a hangos kipu. Majd ha egyszer meglesz az új, csak városi moci. Arra már rájöttem hogy az XX városi közlekedésre alkalmatlan...
No... Leirom én is a nagy okosságomat. A második XX-em törötten vettem, és gyári rendszerrel raktam össze. 2006-os modellről beszélünk. Idegesitett, hogy milyen gyenge a 2000-eshez képest. Cseréltem áttételt, de ugy sem volt az igazi. Előtte csak két sportdob volt rajta, de azzokra sem volt ráhangolva semmi. Kipróbáltam 2 nyitott sportdobbal és sokkal jobban ment! Aztán visszaraktam a gyárit, és megint elég vesebeteg lett. Szerintem az XX-néél nagyon sokat számit egy sima dob csere is. Nyilván jobb a hagyományos megoldás (pc+rendszer+padozás), de már a dobcserét is megérzi. Ha csak a két gyári dob sulyát nézzük akkor is...
Nyilván ha komplett rendszerről beszélünk ,akkor már egész más a helyzet! Megérne egy padozást!