Nem kellet hozzá!
Győrben csinálták anno!De már úgy tudom hogy nem csinállja a bácsika!Máe akkor se volt foatal8olyan 70-éves).Nem rég valaki mondta,(akinek előkotortam az öreget),hogy már nem müxik!
Azt amit írtam!
Átírták,ahogy a komputereket szokták(autó,kamion,stb.).De fogalmazhatunk úgy is,hogy optimalizálták.A "görbén"javítottak!Volt ahol több üzemanyagot adtak neki,volt ahol elvettek belőle!Ezt 1000-10.000-fordulat között nézték 200-fordulatonként!
Egyébként a gyári kipuffal a legjobb a fogyasztás,meg a teljesítmény!Gondoljunk csak bele!Jó pár tanult,hozzáértő ember tervezi meg,hagy az adott motorhoz egy optimális(majd minden fordulatszám tartományban)lehető legjobb teljesítmény-fogyasztás kijöjjön!Ezt csak avval felül überelni nem lehet,hogy rátolok egy "csövet" amin van pár ezer lyuk,oszt jó napot!Ha ilyen egyszerű lenne,nem tervezgetnének hosszasan a mérnök urak.Szerintem még bukik is az ember teljesítményt egy nyitott csővel.Főleg az alsó,illetve a közép tartományban!De ha véletlenül találna is 1-2 lóerőt,azt a meglévő"155" mellett észre se lehetne venni!
Maradjunk annyiba,hogy csak hangosabb lesz a vas,ezáltal valamivel biztonságosabb!
Mivel vallom,hangos dobnál csak egy jobb van,ha nincs dob!
Egyébként nekem a "rekord fogyasztásom is gyári dobbal történt!
Nekem átlag 7.5 - 8 liter a fogyasztásom, sportdob, sportszűrőm van. Csuklóm is egészséges, de a rekordom az 6.5 liter, viszont úgy nem szeretek menni. Ha "német" autópályán megyek huzamosabban 250 felett, akkor meg állom a 8 liter és a következő benzinkutat keresem. Amúgy igen változó a fogyasztás.
Nekem karbison van tapasztalatom.
Ott egy csapatban mentem egy karbis XX-el.
Egyszerre tankoltunk kb 1 tempóban mentünk és én a tankolásoknál 1 lityivel kevesebbet tankoltam /100 km. Különbség: nekem nyitott dobok,sportszűrő...
Győrben csinálták anno!De már úgy tudom hogy nem csinállja a bácsika!Máe akkor se volt foatal8olyan 70-éves).Nem rég valaki mondta,(akinek előkotortam az öreget),hogy már nem müxik!