Mese nincs, aki tud az tud . Az autómba egyszer én is kicseréltem a pofákat . Utána más ügyben mentem az autószerelőmhöz. Megkérdezte, te cserélted? Igen. Visszanyomtad a munkahengereket? Természetesen. Úgy hogy meglazítottad közben a légtelenítő csavart? Mi van?.... Aszongya: a munkahengerben levő olaj, a sok hőhatástól nedvesedik, meg minden. Ezért azt mindig ki kell engedni, nem szabad a rendszerbe visszatöfködni. Lehet hogy van benne valami, nem?
Jó reggelt!
Egyszerűbb volt a csere, mint gondoltam!
Egy gumisapka alatt volt egy imbusz fejű csavar, ami tartotta a betéteket egyik felét. A másik meg csak simán beakadt egy "horonyba". Betétek szét, csavar kiteker, régi betét ki, új vissza, "tüske" letakarít és vissza, próba, vállveregetés .
Na? Ügyes vagyok, vagy ügyes vagyok?
Féknyerget nem kell leszedni!
Eltakarítani a régi fékbetétek nélkül ,mert csak belemosod a koszt!
WD-40 felejtős!Meg minden kencefice!Mivel ezek vékony rétegben ott maradnak,és ebbe a "filmrétegbe"jól beletapad a kosz!no az majd jól lerendezi a gumitömítést rövid időn belül!De ha ennyire nem csináltad még,vagy nem értesz hozzá,mért nem viszed szervicébe,vagy valakihez aki látott már ilyet?
És igen ügyes vagy!
Egyszerűbb volt a csere, mint gondoltam!
Egy gumisapka alatt volt egy imbusz fejű csavar, ami tartotta a betéteket egyik felét. A másik meg csak simán beakadt egy "horonyba". Betétek szét, csavar kiteker, régi betét ki, új vissza, "tüske" letakarít és vissza, próba, vállveregetés .
Na? Ügyes vagyok, vagy ügyes vagyok?
Kényes dolog ez a fék!Ráadásul fontos alkatrész!
Eltakarítani a régi fékbetétek nélkül ,mert csak belemosod a koszt!
WD-40 felejtős!Meg minden kencefice!Mivel ezek vékony rétegben ott maradnak,és ebbe a "filmrétegbe"jól beletapad a kosz!no az majd jól lerendezi a gumitömítést rövid időn belül!De ha ennyire nem csináltad még,vagy nem értesz hozzá,mért nem viszed szervicébe,vagy valakihez aki látott már ilyet?
link