Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ez most azt jelenti, hogy sok akkor igen sok. Ezért szerenék faragni belőle egy kicsit.
Ja de akkor nem élvezetes a motorozás......nekem. Nem vadulok, de azért jó lenne dinamikusan közlekedni és egy bizonyos sebesség alatt valamint csuklóbarát élvezetes vezetés mellett max 6,5.
sok , uccsó tankolásom átlaga 5,8
Az irreális,szerintem...
Ha csulkóbarát akkor 7,5. Ha nem akkor sok, de az nem zavar.
fogyasztása a gépnek?
Az már megvolt. Azzal együtt eszik sokat. Ha húzom neki, akkor egyen is, ha már van étvágya és cserébe azt kapom amit akarok, de ha nem csuklózok akkor ne is egyék.

Legjobb lenne, ha 140 alatt termelné a benzint.
szabályoztasd be a csuklódat
Igen szinte csak döcög. De majd kap 2+ lóerőt és hudeeemegy majd.

A fogyasztással nem vagyok megelégedve és összhangba kéne hozni a dolgokat (kipuf, légszűrő stb). De PowerComandert nem akarok , csak olyat sem találok aki foglalkozna vele.

Előbb beszéltem a Prop-Tech-el, de Ők sem foglalkoznak az injektorosokkal.
33038-as hozzászólásom, tudod öreg vagyok, volt már ilyenben részem
Megoldás? Régi módszer, gyertyák ki, tizsta benya a hengerbe 1-2 napra...stb?
idézet:

"A fehér füst oka az elégő olaj, az elégő olaj oka pedig lehet a megkopott, vagy letapadt olajlehúzó gyűrű, illetve - esetedben ez lehet a valódi ok - hogy a benzin felhígította az olajat"
Van valmi újabb "konkrétum" a füstöléssel kapcsolatban. Mivel lekötöttek egy csövet a tank alatt, és abból is jött a füst, illetve varázsoltak a géppel, azt állapították meg, h le van tapadva az olajlehúzó gyűrű.... Motort nem akarták bontani, javasolták, h járjak vele, hátha magától megoldódik. Mondjuk az elejéhez képest már jelentősen csökkent a füst mennyisége. Lehet , h minden gyűrű le volt tapadva, és csak egy nem jött fel? Qrvára nem akarom, h szétfűzzék a blokkot!
miért kell átírni? túl gyenge a géped
Kösz.

Az nem sok. Ahol kérdeztem ott 40/térkép. 20 körül már megérné. (enyém injektoros)

Sajnos a szombat olyan lutri, de rajta leszünk, hogy be tudjunk menni.
Nekem azt mondta a szaki a Prop-Tech-nél, hogy külső lambdaszondával (enyém karbis) egy teljes fékpados beállítás (gyújtás,karbi,stb) 20 pénz. Erre megyek 2-án. Ebben benne van a végén a kinyomtatott teljesítménymérés is. Sztem az injekciósnak sem lehet egetverő összeg... A sima mérés 5000 ft. Ágóéknál 12... De egy telefont megér a kérdés.
Szombaton gyertek, legalább megismerkedünk..
Lehet,hogy van,csak én nem ismerem....
Innen jutott eszembe.

De próbálok minél olcsóbban kijönni. Akkor más lehetőég nagyon nincsen?
Tud valaki olyan hozzáértő szakit aki a térképet tudja módosítani? És persze nem horibilis összegért.
Egy Power Commander szereléssel meg mindennel 80 ezer az Ago nál, ha jól emlékszem, na ettől olcsóbban akarom megúszni.

Köszi előre is.
Komoly. Majd mondd az eserményeket.

Dehogy láttuk, párom izgatott volt én meg nem tudtam nézelődni.

Szombat sincsen kizárva, bár akkor nem tesztelni hanem beszélgetni.
Kíváncsi leszek mit mutat majd...

2-án csak délután leszek, mert megyek a Prop-Techez reggelre. megvallatjuk a Madárkát...
Aztán meglátjuk. Ha szombaton jöttök, mindketten leszünk Bryannel.
De pedig ez a 600F... De áll bent a szalonban is egy, azt nem láttátok? Pedig egy ideje ott van...
Na megyek aludni, mert 3-kor kelés van...
Jó éjt mindenkinek!