Nem csak xx-be,de minden járműbe csak savas aksi létezik!
Csak gondozás mentes van!
Abba most nem mennék bele,hogy mért legyen annyi elég.
Indító áramot benzinesnél nem nagyon szoktunk nézni,inkább a Dieseleknél lényeges ez!
Gyárilag 10A/o van írva!De az újabb aksik ugyan akkora méretben 12A/ó már!
De egyszerű!Leméred SZxMxH,és veszel bele abban a méretben,a legnagyobb amperszámút!
Nekem 12A van benne!
Sziasztok tudna valaki sos -be segiteni hogy az xx be ha csak savas aksihoz jutok csak hozzá milyet vegyek bele ha jol tudom 11 ah -lell bele az inditoáram mennyi kell legyen .Elöre is koszi
Szia. Enyém pl, injektoros , és fel tudom a tankot annyira nyitni,előre dönteni hogy nem kel a csöveket piszkálni, engednek annyit,, még a levegő szűrő is cserélhető.. A benzint én le szívtam, mert nehéz a tank ha benne a nyál, és ha meg mozdul oldal irányba ,a benzin is lötyög benne és le eshet az egész, és a gáz,,,
Igen hozzá férhető!
Ha jól csalódom,8db van belőle!
Üzemanyag csöveket ne bántsd!inkább azt nézd meg,nincs-e rögzítve valahova(vázhoz,stb.)hátha azért nem enged!Gyárilag úgy tervezik,hogy ne keljen toldozni-foldozni a csöveket!Lehet a tied már nem gyári!?
Nem tudom hogy lehet az,hogy még a helye sincs meg a helyzetjelző izzónak!Gyárilag,alulról lehet hozzá férni,egy fekete műanyag(fejidom alulról nézve) lap kipantítása után!Elég érdekes vasad van! Mikori?
A gyertya ezek fényében már biztos hogy nem lesz megnézve. A légszűrőház csavarjai gondolom fentről hozzáférhetőek. Akkor úgy néz ki, ki kellene cserélnem az üzemanyag csöveimet? Ja meg még egy kérdés. Nincs az első lámpámban helyzetjelző világítás . Se foglalt, se helye. Hogy lehet ez ?
Értem!
Nekem simán engedi!Annyira legalábbis igen,hogy a légszűrőt kicseréljem kényelmesen!Olyan 70-80 fokot!
A gyertyát a vízhűtő felől szokás cserélni(szervizekben is úgy csinálják).Egyszerűbb,gyorsabb,és minimális megbontással jár!De minek akarod ellenőrizgetni?Ha irídiumos van benne,akkor úgy se látsz rajta semmit!Ha jó müxik,ha nem be se indul az a henger!Egyébként 48.000-ként kell cserélni.Én 53.000-nél cseréltem,és hibátlanul működött addig!De egy ismerősöm simán ment vele 72.000km-et!Ja igen a kézikönyv is a hűtő felől írja!
Nem szükséges!
Csak ajánlott,mert nagyon nehéz tud lenni már fél tankal is,ráadásul mikor mozgatod ide-oda lötyög a nyál benne,és roppant nehéz így megtartani a tankot!
De mért akarod levenni?Simán felbillenthető(előrefelé),és van egy támasztó pálcika a tankon,amit kihajtasz,és alátámasztod!Így szinte mindenhez hozzá férhetsz!
Csak gondozás mentes van!
Abba most nem mennék bele,hogy mért legyen annyi elég.
Indító áramot benzinesnél nem nagyon szoktunk nézni,inkább a Dieseleknél lényeges ez!
Gyárilag 10A/o van írva!De az újabb aksik ugyan akkora méretben 12A/ó már!
De egyszerű!Leméred SZxMxH,és veszel bele abban a méretben,a legnagyobb amperszámút!
Nekem 12A van benne!