de azért fog mert behúztad az első féket!
Nem azért mert lenyomtad az elejét!Gondold el,akkor ha rossz úton mész,folyamatosan be-be fogna a hátsófék,mikor lejjebb megy a telo!
Egyébként ellenőrizni is úgy kell a működését,hogy elmozdítod a munkahengert a kerékforgással megegyező irányba!Nem úgy,hogy összébb nyomod a telót!egyébként próbáld úgy ki,hogy nem húzod be az első féket,csak lenyomod az elejét!Nem fog dolgozni a hátsó segédmunkahenger!
Ha behúzom az első féket és lenyomom az elejét, akkor fog a hátsó fék is. Az más kérdés, hogy a bal első féknyereg el tud mozdulni. De szinte egyről beszélünk , csak én nem jól fejezem ki magam. Na jó nem tetézem!
Ha jobban megnézed nem attól dolgozik,hogy berugózik az első futómű(az csak egy mellékes dolog),hanem attól hogy az első fék használatakor,a bal első féknyereg,ráfog a tárcsára,ezáltal elmozdítja a hátsó segédmunkahengert!Már csak azért se lehet a berugózástól,mivel az egész egység az alsó telószárra van helyezve!
De legyen neked,távol áljék tőlem hogy vitatkozzak!
Bármilyen nehezemre esik, vitába kell hogy szálljak Veled!
A Honda szervizben megmutatták, hogyan működik a PVC szelep. Azt is elmondták és megmutatták, hogy 5-6 év után miként kell leellenőrizni a szelep működését. Egyébként arra már mindenki rájött itt szerintem, hogy ha hátrafelé gurul a motorral, akkor nincs Dual fék. Ez pont azért van, mert az első teló nem megy össze, és a szelep nem dolgozik.
Mondjuk szerintem a feketének biztosan jól állna. Én is láttam Atix-ét -mondjuk képen - és ott tetszett meg. De ez valóban izlés kérdése. Ezen nem fogunk összeveszni!
(nem csak tiszteletbeli örökös tag!)
neked is csak a sorhat miatt
És jó reggelt mindenkinek.
Irigylésre méltó!
Szép Szép Szép
Szép képeket csináltál!
Kicsit tudatzavaros az XX fórumra írkálni a Busás kirándulást!
A 7VÉGEM
http://sportmotor.hu/motoros_k...
feketénél tényleg faja!
deakékedenpocsékvolt!
http://www.malhanga.com/videos...
Egy kis spanyol
Nem azért mert lenyomtad az elejét!Gondold el,akkor ha rossz úton mész,folyamatosan be-be fogna a hátsófék,mikor lejjebb megy a telo!
Egyébként ellenőrizni is úgy kell a működését,hogy elmozdítod a munkahengert a kerékforgással megegyező irányba!Nem úgy,hogy összébb nyomod a telót!egyébként próbáld úgy ki,hogy nem húzod be az első féket,csak lenyomod az elejét!Nem fog dolgozni a hátsó segédmunkahenger!
De legyen neked,távol áljék tőlem hogy vitatkozzak!
A Honda szervizben megmutatták, hogyan működik a PVC szelep. Azt is elmondták és megmutatták, hogy 5-6 év után miként kell leellenőrizni a szelep működését. Egyébként arra már mindenki rájött itt szerintem, hogy ha hátrafelé gurul a motorral, akkor nincs Dual fék. Ez pont azért van, mert az első teló nem megy össze, és a szelep nem dolgozik.
Egyszerűen nincs motorokra normálisan használható program!
Mivel azt az elforduló kerék mozgatja,nem a lenyomott(berugózott) motor!
A piros még jól mutat a feketén, de a kék motoron?:D lehet hogy kihagyom inkább:p
Persze,hogy ingadozott mert a szelep nem volt állandóan zárva,szerintem...