Aha értem
szoval elsösörban anyagi megfontolásbol.Érdekelne gumi téren van e valakinek tapasztalata Michelin pilot road 2-t-vel kapcsolatban .Szimpatikus ez a középen kemény oldalt puha megoldás,sokat megyyek hosszabb távon stb. Pálya kizárt . De olvastam valamelyik forumon hogy a vége felé kagylosra kopott valakinek xx-en , de az illetö elment vele 13000-km-ert
Nem hiszem!
Mikor én vettem ez volt akcióba!Ennyi!
Bár elméletileg ha "sűrűbb" (magasabb a viszkozitása,akkor nem hígul fel annyira ugyanannál a hőfoknál!Viszont hideg motornál is sűrűbb az olaj!
Nekem bevált!
Üdv mindenkinek! Ma egy ezüst XX tulajdonosa lettem, folytatva a CBR hagyományt.
Van egy kifogástalan állapotú MRA spoiler plexi a motoron, amitől olcsón megválnék. Méray-nál 22 ezer, én 10-ért odaadom.
A kép csak illusztráció.
Sziasztok
Ha már motorolajnál járunk valaki meg tudnná nekem mondani ,hogy a Motulnak melyik a félszintetikus 10w-40-es motorolaja?Mert itt olvastam visszább,hogy ezt szereti az xx .elöre is köszi .
Van OPEL olaj is,,,és mégis Opel kocsiba jó másfajta olaj is,,,a lényeg az hogy a paraméterek stim, megadott kikötések stim,,
lehetne sokat beszélni-vitázni az olajokon...
:-)
GN-01 vagy GN 04 asszem..... csak 4 literes kiszerelésben és csak a Honda Hungary importálja fekete dobozban piros cimkével, kereskedelmi forgalomban nem kapható, a Honda a servizeinek hozza...
A gyári olajcsere intervallum 12 000 Km, csak a magyar importőr szűkítette le 6 000-re, hogy sűrűbben látogassuk őket.Ez megtalálható az eredeti szervízfüzetben is.
A Hondákba soha nem raktak Repsolt gyárilag.(ezt nem tudom pontosan, de valami betű és szám kód alatt forgalmazott "gyári" olajjal jöttek, és a szervizben is ezt szokták ajánlani.Sajnos már nem forgalmazzák az XX-be valót.)
Az, hogy a versenymotoron ezt látod, az csak a reklám miatt van.
Van aki 8-ezret, mond, van aki 10-ezret,,és igen van a 12-ezer is,,,
Szerelő nekem 10-ezret javasolt,,de használatól is függ! Vagy 1 Év!
De azt is javasolták ha nem megy az ember annyi kilométert akkor szezon előtt oil csere, a téli pihi után nem árt,, és innentől kezdve évente vagyis mindig szezon előtt. ( ha nincs meg a kilométer )
Nem emelték meg!
Legalábbis az XX-nél!Az XX eddig is 12.000-es olajcsere intervallum volt megadva 1996-tól!Sőt!Több Hondánál ez van megadva gyárilag már évek óta!
Azért ennek némileg ellentmond, hogy a Hondákba gyárilag teszik és most megemelték a szervizintervallumot 12 ezer km -re. Ezt szar olajjal nem tudnák megtenni.
Szerintem minden olaj gyártónak vannak jobb,és rosszabb minőségű olajai!
Főleg ott szokott a gond lenni,hogy nem az adott járműbe valót választják,töltik!Az hogy mondjuk 10W-40-es egy olaj,még nem biztos hogy megfelelő egy adott járműbe!Meg azt se felejtsük el,hogy ezeket az "utcai olajakat",közúti használatra tervezték!Egy esetleges pályás "nyüstölés" nem biztos hogy jót tesz neki!
És utána jön hogy "nem jó az olaj".
szoval elsösörban anyagi megfontolásbol.Érdekelne gumi téren van e valakinek tapasztalata Michelin pilot road 2-t-vel kapcsolatban .Szimpatikus ez a középen kemény oldalt puha megoldás,sokat megyyek hosszabb távon stb. Pálya kizárt . De olvastam valamelyik forumon hogy a vége felé kagylosra kopott valakinek xx-en , de az illetö elment vele 13000-km-ert