Igaz, hogy nem 1000-esem van de volt már itt róla szó régebben meg ismerősöknek is van. Szóval. A 2007-es még jó nem eszi az olajat ez tuti. Váz futómű fékről nem nagyon tudok nyilatkozni azt majd megteszi más helyettem. R1-ről nem nagyon tudok nyilatkozni az mifelénk nem nagyon van csak egy 2004-es évjáratú...
Helló érdeklödni szeretnék hogy motor vásárlás elöt álok és kettö tipus közül szeretnék választani mindenképen .. az egyik az egy 2007-es cbr1000rr nem a 2008 as ujab model hanem még a 7-es a másik pedig egy yamaha r1 2007 -es melyik lenne a job választás szerintetek a honda vagy a yamaha fék fútómü motor csuszokuplung stb? és az olaj fogyasztás mert olvastam pár cikket hogy a cbr eszi az olajat ez a model igaz e vagy csak ép nem vált be valakinek.. nagyon szépen köszönöm a választ..
Én megértem a problémádat. Egyesben egy ezressel elég borotvaélen táncolás a potenciálisan gázolajos, poros utcasarkon befordulni, így marad, hogy kettesben vesszük az ilyen és hasonló városi helyzeteket, akkor meg eléggé leesik a fordulat (vagy kuplung csúsztatás, de ...). 2-2.4e fordulat alatt meg hajlamos zakatolni meg ezek szerint kelepelni.
Ha rájöttök, hogy mi okozza a furcsa hangot, oszd meg velünk!
Nem akarlak megbántani , de ha te vàrosi forgalomba , épp nem egykerekezel , vagy épp nem próbálsz mindenkit szétalàzni , akkor te milyen fordulaton hasznàlod a motorod ?
Szeva srácok !
2004 es mocim van 30 000 kilóméterrel .
Szelephézag , vezlánc és feszítő rendben van , mégis ketyeg mint egy óra és csak akkor ha üzemmeleg , hidegen olyan a hangja mint egy újnak . Segítsetek ha tudtok mert mocsok idegesítő , ráadásúl pont 2 és 3000 közt hallani a leginkàbb ahol normál esetben hasznàlva van .
Köszi
Koszi szepen a valaszt! Tovabbitottam neki, sztem marad ennel a tipusnal :) az biztos hogy kinezetben nagyon ott van! Ki kell fogni valami jo peldanyt es akkor megbizhato a gep!
Ha esetleg felmerul meg valami kerdes lehet hogy zaklatlak meg vele!
a fogyasztas igencsak csuklofuggo. nekem olyan 5,5-7,5 kozott szokott mozogni attol fuggoen, hogy hogyan hasznalom. nagy atlagban 6-6,6 litert eszik meg 100 km-en.
erore nekem nem nagyon kell tobb. 4000-es fordulatszam alatt kicsit lomha, az igazi tuzijatek 6000 korul jon meg. eroben biztos, hogy van kulonbseg, bar nem tudom az a papiron huszonvalahany loero mennyit jelent.
kenyesnek egyatalan nem kenyes, nekem mar 3. eve van meg es a kotelezo dolgokon kivul nem csinaltam rajta semmit. fekbetet, olaj, olajszuro, gumi, meg 50ezernel volt egy szelepellenorzes. 2 szelepet kellett allitani, meg egy tomitest cserelni es ennyi.
jaigen, az egyetlen problema nalam, hogy tavasszal eddig mindig legteleniteni kellett a feket, mert a teli alldogalas soran ugy felpuhult, hogy a fekkar koppant a kormanyon. de ez kb 10 perces muvelet es a napi hasznalat soran semmi ilyen nincs.
szerintem a 954 egy igen idotallo forma, ez a motor meg nem esett aldozataul annak a trendnek, hogy egyre kisebb es kisebb motorokat csinalnak. mondjuk ha tehetnem, akkor egy 2008-2009-es 1000RR-re cserelnem le...
Hali! Volna egy olyan kerdesem feled, hogy lattam 954-ed van, egyik haverom nezegeti azt vacilal, hogy egy 919 utan megeri e a valtast erre a tipusra! Fogyasztas, ero kulonbseg, kenyessege....mert hallani mindent errol a tipusrol...mondanal par szot rola? Koszi!
Szerintem normalis a kerreges. Ismerosom 600RR-je is kerregos volt. Itt nem olyan patent az illesztes, mint mondjuk egy regebbi 600F eseteben. Szerintem nem kell aggodni, ez ilyen
Koszi. Megcsinaltam az olaj es a szuro cseret viszont csere elott es utan is kicsit kerreg a blok miutan bemelegszik. Hidegen szep selymes hangja van de ahogy melegszik ugy kezd kerregni. Azt hittem az olajcsere kicsit javit rajta. Ez normalis ennel a tipusnal?
A kis ablak szelen van egy jeloles alul es felul. Az also csik a minimum szint, a felso a maximum. Ha pont vizszintesbe rakod a motort es a ketto kozott van, az a jo.
A gepkonyvben egyebkent le van irva hogy mennyi kell bele - szurocserevel egyutt vagy nelkul.
nekem ugyan nem 1000RR-em van, hanem 954RR, de abban (es elotte a 929-ben is) ugy volt ez a dolog megoldva, hogy az a szij, ami lefogja az akksit, a tank feloli oldalon az akksi aljanal volt beakasztva. tehat csak azt kellett csinalni, hogy azt a felet kicsit megtolni lefele, hogy alul kiakadjon es kesz.
Valakit érdekel 2011-es Triumph https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/motor/8009265
speed triple makulátlan? Csere érdekelne cbr 1000 rr-re 2007-8 értékegyeztetéssel persze.
széles utat mindenkinek!
Igaz, hogy nem 1000-esem van de volt már itt róla szó régebben meg ismerősöknek is van. Szóval. A 2007-es még jó nem eszi az olajat ez tuti. Váz futómű fékről nem nagyon tudok nyilatkozni azt majd megteszi más helyettem. R1-ről nem nagyon tudok nyilatkozni az mifelénk nem nagyon van csak egy 2004-es évjáratú...
Ha rájöttök, hogy mi okozza a furcsa hangot, oszd meg velünk!
2004 es mocim van 30 000 kilóméterrel .
Szelephézag , vezlánc és feszítő rendben van , mégis ketyeg mint egy óra és csak akkor ha üzemmeleg , hidegen olyan a hangja mint egy újnak . Segítsetek ha tudtok mert mocsok idegesítő , ráadásúl pont 2 és 3000 közt hallani a leginkàbb ahol normál esetben hasznàlva van .
Köszi
Ha esetleg felmerul meg valami kerdes lehet hogy zaklatlak meg vele!
a fogyasztas igencsak csuklofuggo. nekem olyan 5,5-7,5 kozott szokott mozogni attol fuggoen, hogy hogyan hasznalom. nagy atlagban 6-6,6 litert eszik meg 100 km-en.
erore nekem nem nagyon kell tobb. 4000-es fordulatszam alatt kicsit lomha, az igazi tuzijatek 6000 korul jon meg. eroben biztos, hogy van kulonbseg, bar nem tudom az a papiron huszonvalahany loero mennyit jelent.
kenyesnek egyatalan nem kenyes, nekem mar 3. eve van meg es a kotelezo dolgokon kivul nem csinaltam rajta semmit. fekbetet, olaj, olajszuro, gumi, meg 50ezernel volt egy szelepellenorzes. 2 szelepet kellett allitani, meg egy tomitest cserelni es ennyi.
jaigen, az egyetlen problema nalam, hogy tavasszal eddig mindig legteleniteni kellett a feket, mert a teli alldogalas soran ugy felpuhult, hogy a fekkar koppant a kormanyon. de ez kb 10 perces muvelet es a napi hasznalat soran semmi ilyen nincs.
szerintem a 954 egy igen idotallo forma, ez a motor meg nem esett aldozataul annak a trendnek, hogy egyre kisebb es kisebb motorokat csinalnak. mondjuk ha tehetnem, akkor egy 2008-2009-es 1000RR-re cserelnem le...
A gepkonyvben egyebkent le van irva hogy mennyi kell bele - szurocserevel egyutt vagy nelkul.
www.manualedereparatie.info.pd..." target="_blank">MANUAL