Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valakit esetleg érdekel, eladó egy 120/70 ZR17 Metzeler Roadtec Z8 Interact gumi, 0 kilométeres futásteljesítménnyel, kis hibával a peremén... (Lásd kép) Gyártás: DOT1313. E-mail: lucifer0820@freemail.hu
Sziasztok Hondások!

Valakit érdekel 2011-es Triumph https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/motor/8009265
speed triple makulátlan? Csere érdekelne cbr 1000 rr-re 2007-8 értékegyeztetéssel persze.
széles utat mindenkinek!
Hali

Igaz, hogy nem 1000-esem van de volt már itt róla szó régebben meg ismerősöknek is van. Szóval. A 2007-es még jó nem eszi az olajat ez tuti. Váz futómű fékről nem nagyon tudok nyilatkozni azt majd megteszi más helyettem. R1-ről nem nagyon tudok nyilatkozni az mifelénk nem nagyon van csak egy 2004-es évjáratú...
Helló érdeklödni szeretnék hogy motor vásárlás elöt álok és kettö tipus közül szeretnék választani mindenképen .. az egyik az egy 2007-es cbr1000rr nem a 2008 as ujab model hanem még a 7-es a másik pedig egy yamaha r1 2007 -es melyik lenne a job választás szerintetek a honda vagy a yamaha fék fútómü motor csuszokuplung stb? és az olaj fogyasztás mert olvastam pár cikket hogy a cbr eszi az olajat ez a model igaz e vagy csak ép nem vált be valakinek.. nagyon szépen köszönöm a választ..
Én megértem a problémádat. Egyesben egy ezressel elég borotvaélen táncolás a potenciálisan gázolajos, poros utcasarkon befordulni, így marad, hogy kettesben vesszük az ilyen és hasonló városi helyzeteket, akkor meg eléggé leesik a fordulat (vagy kuplung csúsztatás, de ...). 2-2.4e fordulat alatt meg hajlamos zakatolni meg ezek szerint kelepelni.

Ha rájöttök, hogy mi okozza a furcsa hangot, oszd meg velünk!
Nem bantasz meg. Varosban en szemely szerint 3000 alatt nem nagyon szoktam hasznalni.
Nem akarlak megbántani , de ha te vàrosi forgalomba , épp nem egykerekezel , vagy épp nem próbálsz mindenkit szétalàzni , akkor te milyen fordulaton hasznàlod a motorod ?
Normal esetben 2 es 3000 kozt hasznalod? Szegeny motor akkor meg nagyjabol alapjaraton megy.
Füldugó!
Szeva srácok !
2004 es mocim van 30 000 kilóméterrel .
Szelephézag , vezlánc és feszítő rendben van , mégis ketyeg mint egy óra és csak akkor ha üzemmeleg , hidegen olyan a hangja mint egy újnak . Segítsetek ha tudtok mert mocsok idegesítő , ráadásúl pont 2 és 3000 közt hallani a leginkàbb ahol normál esetben hasznàlva van .
Köszi
Koszi szepen a valaszt! Tovabbitottam neki, sztem marad ennel a tipusnal :) az biztos hogy kinezetben nagyon ott van! Ki kell fogni valami jo peldanyt es akkor megbizhato a gep!
Ha esetleg felmerul meg valami kerdes lehet hogy zaklatlak meg vele!
hali!

a fogyasztas igencsak csuklofuggo. nekem olyan 5,5-7,5 kozott szokott mozogni attol fuggoen, hogy hogyan hasznalom. nagy atlagban 6-6,6 litert eszik meg 100 km-en.
erore nekem nem nagyon kell tobb. 4000-es fordulatszam alatt kicsit lomha, az igazi tuzijatek 6000 korul jon meg. eroben biztos, hogy van kulonbseg, bar nem tudom az a papiron huszonvalahany loero mennyit jelent.
kenyesnek egyatalan nem kenyes, nekem mar 3. eve van meg es a kotelezo dolgokon kivul nem csinaltam rajta semmit. fekbetet, olaj, olajszuro, gumi, meg 50ezernel volt egy szelepellenorzes. 2 szelepet kellett allitani, meg egy tomitest cserelni es ennyi.

jaigen, az egyetlen problema nalam, hogy tavasszal eddig mindig legteleniteni kellett a feket, mert a teli alldogalas soran ugy felpuhult, hogy a fekkar koppant a kormanyon. de ez kb 10 perces muvelet es a napi hasznalat soran semmi ilyen nincs.

szerintem a 954 egy igen idotallo forma, ez a motor meg nem esett aldozataul annak a trendnek, hogy egyre kisebb es kisebb motorokat csinalnak. mondjuk ha tehetnem, akkor egy 2008-2009-es 1000RR-re cserelnem le...
Hali! Volna egy olyan kerdesem feled, hogy lattam 954-ed van, egyik haverom nezegeti azt vacilal, hogy egy 919 utan megeri e a valtast erre a tipusra! Fogyasztas, ero kulonbseg, kenyessege....mert hallani mindent errol a tipusrol...mondanal par szot rola? Koszi!
Köszi! Meg fogom nezni....amint nem csak hajtani kell mindig :)
Szerintem normalis a kerreges. Ismerosom 600RR-je is kerregos volt. Itt nem olyan patent az illesztes, mint mondjuk egy regebbi 600F eseteben. Szerintem nem kell aggodni, ez ilyen
Koszi. Megcsinaltam az olaj es a szuro cseret viszont csere elott es utan is kicsit kerreg a blok miutan bemelegszik. Hidegen szep selymes hangja van de ahogy melegszik ugy kezd kerregni. Azt hittem az olajcsere kicsit javit rajta. Ez normalis ennel a tipusnal?
A kis ablak szelen van egy jeloles alul es felul. Az also csik a minimum szint, a felso a maximum. Ha pont vizszintesbe rakod a motort es a ketto kozott van, az a jo.
A gepkonyvben egyebkent le van irva hogy mennyi kell bele - szurocserevel egyutt vagy nelkul.
köszönöm, Azt megtudod mondani, hogy ha alul megnézem azt a kis ablakot jobb oldalt, mi a megfelelő szint az olajnak?
Próbáld meg talán a végén lévő kis kampót kiakasztani....
nekem ugyan nem 1000RR-em van, hanem 954RR, de abban (es elotte a 929-ben is) ugy volt ez a dolog megoldva, hogy az a szij, ami lefogja az akksit, a tank feloli oldalon az akksi aljanal volt beakasztva. tehat csak azt kellett csinalni, hogy azt a felet kicsit megtolni lefele, hogy alul kiakadjon es kesz.
esetleg van ötleted arra, hogy azt a gumit ami leszorítja az aksit, hogyan tudom leszedni?
le van szíjazva egy gumival, amit nem tudtam leszedni, erre van valami technika, így nem sikerült kiszednem az aksit
Még egy próba, aztán ha ez sem jó, akkor köszönjük az oldal fejlesztőinek, és barátod a gugli.

www.manualedereparatie.info.pd..." target="_blank">MANUAL
úgy látom, hogy ez jól jöhet: www.manualedereparatie.info.pd..." title="https://www.cubby.com/pli/Honda_CBR_1000_RR_2004_2005_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info.pd..." target="_blank">https://www.cubby.com/pli/Hond...