Hali mindenki!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy tud-e valaki Pesten vagy a közelben egy szerelőt aki Koso fokozat kijelzőt be tud kötni!?
Választ előre is köszönöm!
0-tól 49 ig vannak a code-ok,a hosszú 1,3 másodperc az 10-et jelent ebből van 4 tehát 40 plusz 8 darab rövid,a code: 48
Nem tudom hogyan néztétek,de lehet hogy van több hiba is,várjatok még egy picit,hátha kivillog mást is.Ecu csatijait húzzátok le,megnézni nincs e elhajlott láb a csatiban,földeléseket ellenőrizni,akksi ok?Ha van benne power commander azt vegyétek ki.
Itt az elektromos rajz,ha ez segít,a benzinpumpának el kell indulnia,ha a vészleállítót on-ba kapcsolod,és rajta van a gyújtás.
Az ülés alatt vannak a relék és biztik,illetve ha ülsz a motoron,akkor a bal felső idom alatt elöl is vannak biztik azt is nézd meg.Egyébként,ha villog a sárga led,akkor ki kell olvasni a hibakódot.
Valószínő be lett mosva neki "nagynyomásúval" és valahol eloxidálódott! De találkoztam már olyannal is hogy a vezeték kirohadt a saruból és hol hozzáért hol nem. Vidd szakihoz!
Ahogy elmondod valoszinu valami megszakitja a pumpa aramkoret. Nezzetek at a biztositektol kezdve a veszlealliton at a doles szenzorig. Lehet csak az kapcsolgat. Mi a kod?
Sziasztok,kerdesem kovetkezo lenne,2004es 1000rr 4 ezres fordulat felett hirtelen kigyorsitaskor megfullad. Az fi ego folyton kigyulladva maradt kovetkezo kulcsolasig,most kertem egy 954-es benzinpumpat,de most mar teljesen halott nem szivja a benzint sem es pislog az fi.valaszotokat elore koszonom(motor haverome ,nem forumtag,igy vette,telen,lehetetlen volt kiprobalni)
Hali mindenki!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy tud-e valaki Pesten vagy a közelben egy szerelőt aki Koso fokozat kijelzőt be tud kötni!?
Választ előre is köszönöm!
Hali mindenki!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy tud-e valaki Pesten vagy a közelben egy szerelőt aki Koso fokozat kijelzőt be tud kötni!?
Választ előre is köszönöm!
Ja még valami: Egyik napon elmentem tankolni és a kúton nem akart beindulni úgy nyöszörgött mint egy agyhalott akkumulátor hibás szar!
Be lett bikázva és ott a helyszínen nem volt töltés de mire haza értem az akkumulátor fel volt töltve és még töltés is volt (13,4) mutatott a műszer!
Most ilyenkor mi van?
El merjek vele indulni vagy legyen belőle szobanövény?
Előre is köszi a hozzászólást!
Háhh....köszi, mindig tanul valamit az ember, valahol olvastam hogy van benne.....de akkor keverem valamivel! A lényeg hogy nyugodtan bonthatom akkor ott a fogaskeréknél, nem lehet gond!
Muszáj kitakarítani, mert benyúltam alulról egy csavarhúzóval és tele van már szépen......
Amire a vastagabb cső megy,az a kuplungnak a munkahengere.Az nyomkod egy pálcát.ami a kuplungot nyitja szét,mikor behúzod a kart.Vedd le a tartó csavarjait,illetve a műanyag dekni tartócsavarjait,és kész.Lehet,hogy a lábtartót is le kell venni a rudazattal,mert nem fog kiférni.Egyébként a 07-esben nincs gyárilag csúszókuplung.
Ki szeretném pucolni az első lánckeréknél lévő lerakódott lánckenő anyagot, viszont ahogy nézem nem tudom csak azt a műanyag házat levenni és megy ott valami cső is gondolom a csúszókuplunghoz lesz valami köze, szóval azt az egészet lecsavarozhatom nyugodtan, nem fog elfolyni semmi?
2007-es a gép!
Üdv! Csináltam képet neked azért. Hibátlan csak a szár vége van eltörve a tükör egybe van gondolom az a fontos neked. Ha érdekel írj ide: hondacbr1000rr@freemail.hu címre azt lebeszéljük. ÜDv
Lenne egy olyan kérdésem, hogy tud-e valaki Pesten vagy a közelben egy szerelőt aki Koso fokozat kijelzőt be tud kötni!?
Választ előre is köszönöm!