Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmm....erdekes, hogy csak mekeg motornal van ez! Hidegen tobb nap allas utan tokeletes :)
Nem tudom hogy te milyet láttál de amit én láttam az agyon volt faragva az illesztéseknél hogy jól álljon és ahol kicsit több hőt kapott teljesen el volt olvadva.
A fényezése viszont tényleg egész jó.
Gondolom indítózás első pillanatában csinálja. Túlságosan leesik a feszültség (multiméterrel mérj rá indítózáskor és egyből látni fogod), gyengélkedő akksi okozhat ilyet pl.
Ellent mondanék előttem szólóval, sztem az ár/érték arányban nagyon is jók. El kell fogadni, hogy nem gyári idomokról van szó, de ezért is nem kerül 3-4-500ezerbe, hanem csak 100-120ezerbe. Felrakásnál előfordulhat, hogy kell kicsit faragni, ügyeskedni, de csak egyszer kell ezt eljátszani, utána már egyszerű fel-le szerelni. Fényezésük kiváló, nagyon szépek sztem, matricák is lakkozva vannak gyári idommal ellentétben, így nem jönnek le. Nekem volt ilyenem, havernak is van és másnak is rendeltem, és sztem az árát figyelembe véve hibátlanok! Újból vennék, ha kellene.
Nekem is.
Sziasztok!

Néha néha csinál olyat a motor indítózásnál, hogy egy pillanatra mintha megakadna, aztán eltűnik a műszerfalon is minden majd megy tovább és indul a motor......de mindez olyan gyorsan történik, hogy le se tudom venni az önindító gombjáról az ujjam....
Akku gondom lesz idővel? vagy van valakinek valami ötlet?
Sz@rt sem érnek. Nem szabad megvenni.
Sziasztok

Mi a véleményetek az ebay-ről beszerezhető komplett festett idomokról ? from cina
Köszi, már elhoztam Úgy volt az olajcsere ahogy mondtad. A gép hibátlan, csak a fogyó kopó alkatrészeket kell cserélni.
Elméletileg 12e-ként van előírva az olajcsere. Az más kérdés, hogy jóérzésű ember nem vár addig, de a hivatalos szerviz periodus annyi.
A szervizkönyv alapján,( ha márkakereskedésben csinálták) le tudod kérni a motor előéletét ameddig vezették, kérd meg a tulajt, hogy szkennelje be, hogy utána tudj nézni, elvileg először 1000 km-nél kellet bevinni olajcserére, aztán 6000-ként , 12 000-nél ellenőrzik a légszűrőt, (de általában nem cserélik) és 18 000 km-nél meg cserélik a légszűrőt.

Talán, ha így utána tudsz nézni nem mész el feleslegesen
Sziasztok!

Mennyire bonyolult ki- és visszaszerelni a műszerfalat?
Gondolkodom egy háttérvilágítás-cserén, meg ha már úgyis szétbontják, kerülne bele egy fokozatkijelző is. Az egész megállna úgy 110 euroból es 1-2 hét alatt vissza is kapnám.
Szerintetek bele merjek vágni a kiszerelésbe? Nem lehet nagy ördöngősség, vagy mégis?

Ez lenne a végeredmény:
Azt mondta, amióta nála van csak olajat és olajszűrőt cserélt a saját autószerelő műhelyében. Ő a második tulaj. Az a szervizkönyv ami van hozzá, nem tudom mi rejthet, jövő héten tudom megnézni a gépet, de szabadnapot kell kivennem és 220km csak oda. Ezért érdeklődtem, hogy hátha okosabb leszek és nem árnyékra vetődőm
Inkább az a necces, ha sportlégszűrő van benne és úgy használták, hogy nem tisztították ki legalább 3000-4000 kilométerenként.
Japán Yoshimura dob van rajta, igényes darab, de gyárilag tuti nem ez volt rajta. Így képről szerintem is jól néz ki.
Üdv!

esetleg nincs valakinek elfekvőbe tökéletes állapotú jobbos tükörhöz a kűlső burkolat mert nálam el van törve,egy nagyobb állatnak köszönhetően Íme egy fotó.
Akinek van ne rejtse el magának
Ha jó a motor teljesen mindegy nem? És ez jónak tűnik.
Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni. 2006os cbr 1000rr
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr-7933728
nagyon érdekel a motor, komoly vételi szándékom van, de azt mondja a tulaj, hogy a yoshimura rendszer gyárilag rajta van. Én úgy tudom, nem árultak cbr1000rr-t gyárilag yoshi rendszerrel.
Esetleg van valakinek információja ezzel kapcsolatban? Engem elbizonytalanít, ha a tulaj nem ismeri rendesen a saját gépe múltját.
(azt sem tudta megmondani sportlégszűrő van-e a kipuffhoz, vagy még gyári)
Hálás vagyok minden segítségért
Kuplung mennyi?
sziasztok,


2004-07-es jo allapotu blokkot szetszdtem, meg megvan a hengerfej, fotengely, hajtokarok, dugattyuk, viz/olajpmpa, inditomotor, generator alloresz, olajhuto, olajtekno, deklik, aprosagok...
Sziasztok!
2004-es gépemben leégett a generátor állórész tekercs, újratekercselték, összerak, töltés adatok jók, 500km után ismét leégett plusz beégett kicsit a fesz szabályzóból távozó csatlakozó is, szóval tudom, h létezik ez a probléma ennél a típusnál, na, de mi a megoldás? Most rendeltem bele egy új fesz szabályzót meg újratekercselik az állórészt.
Szóval ha valakinek volt ilyen gépen ilyen gondja és tudja a tutit, köszönettel vennék minden infót, undiritó dolog töltés nélkül az út szélén állni
Esetleg valaki tud infót erről a motorról?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr-7929332
Azt szeretném még kérdezni hogy egy olaszbol behozott motoron hogyan lehet megallapitani hogy az a motor palyamotor volt e?mit kell nézni ami elarulja?
Köszönöm szépen a hozzaszolasokat. Atgondolom még azt hiszem ezt az 1000 dolgot.
Az ezres spotmotorok közt ez a legkezesebb. Szóval a kérdést ne úgy tedd fel, hogy a motor az életedre tör e, mert elvileg bárki el tudja vezetni óvatosan. Inkább úgy, hogy mi van, ha 1 cm-rel nagyobb gázt húzol? Na, akkor a motor még mindig bírja, nem akar ledobni, de egy kezdő nem fogja fejben tudni lekezelni, ahogy ott történnek a dolgok.
Márpedig gondolom, nem a festése miatt szeretnél rögtön 1000RR-t, ergo oda fogod neki húzni. Ha nem először, akkor a tizedik alkalommal. És amikor 1kg/LE-vel bánunk, g..cire fel tudnak pörögni a dolgok, amihez bizony lélekjelenlét ÉS tapasztalat kell.

Csak akkor nem patkolsz el rajta tapasztalatlanul, ha tartasz tőle. Ha meg tartasz tőle, és nem adod meg a fokozatos kezdés lehetőségét magadnak, akkor az benned is marad. Egy embert ismerek, aki ezressel kezdett. Szerencsére él még, de úgy látom, soha nem tud felszabadulni a gépen.