Nem tudom hogy te milyet láttál de amit én láttam az agyon volt faragva az illesztéseknél hogy jól álljon és ahol kicsit több hőt kapott teljesen el volt olvadva.
A fényezése viszont tényleg egész jó.
Gondolom indítózás első pillanatában csinálja. Túlságosan leesik a feszültség (multiméterrel mérj rá indítózáskor és egyből látni fogod), gyengélkedő akksi okozhat ilyet pl.
Ellent mondanék előttem szólóval, sztem az ár/érték arányban nagyon is jók. El kell fogadni, hogy nem gyári idomokról van szó, de ezért is nem kerül 3-4-500ezerbe, hanem csak 100-120ezerbe. Felrakásnál előfordulhat, hogy kell kicsit faragni, ügyeskedni, de csak egyszer kell ezt eljátszani, utána már egyszerű fel-le szerelni. Fényezésük kiváló, nagyon szépek sztem, matricák is lakkozva vannak gyári idommal ellentétben, így nem jönnek le. Nekem volt ilyenem, havernak is van és másnak is rendeltem, és sztem az árát figyelembe véve hibátlanok! Újból vennék, ha kellene.
Néha néha csinál olyat a motor indítózásnál, hogy egy pillanatra mintha megakadna, aztán eltűnik a műszerfalon is minden majd megy tovább és indul a motor......de mindez olyan gyorsan történik, hogy le se tudom venni az önindító gombjáról az ujjam....
Akku gondom lesz idővel? vagy van valakinek valami ötlet?
A szervizkönyv alapján,( ha márkakereskedésben csinálták) le tudod kérni a motor előéletét ameddig vezették, kérd meg a tulajt, hogy szkennelje be, hogy utána tudj nézni, elvileg először 1000 km-nél kellet bevinni olajcserére, aztán 6000-ként , 12 000-nél ellenőrzik a légszűrőt, (de általában nem cserélik) és 18 000 km-nél meg cserélik a légszűrőt.
Talán, ha így utána tudsz nézni nem mész el feleslegesen
Mennyire bonyolult ki- és visszaszerelni a műszerfalat?
Gondolkodom egy háttérvilágítás-cserén, meg ha már úgyis szétbontják, kerülne bele egy fokozatkijelző is. Az egész megállna úgy 110 euroból es 1-2 hét alatt vissza is kapnám.
Szerintetek bele merjek vágni a kiszerelésbe? Nem lehet nagy ördöngősség, vagy mégis?
Azt mondta, amióta nála van csak olajat és olajszűrőt cserélt a saját autószerelő műhelyében. Ő a második tulaj. Az a szervizkönyv ami van hozzá, nem tudom mi rejthet, jövő héten tudom megnézni a gépet, de szabadnapot kell kivennem és 220km csak oda. Ezért érdeklődtem, hogy hátha okosabb leszek és nem árnyékra vetődőm
esetleg nincs valakinek elfekvőbe tökéletes állapotú jobbos tükörhöz a kűlső burkolat mert nálam el van törve,egy nagyobb állatnak köszönhetően Íme egy fotó.
Akinek van ne rejtse el magának
Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni. 2006os cbr 1000rr
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr-7933728
nagyon érdekel a motor, komoly vételi szándékom van, de azt mondja a tulaj, hogy a yoshimura rendszer gyárilag rajta van. Én úgy tudom, nem árultak cbr1000rr-t gyárilag yoshi rendszerrel.
Esetleg van valakinek információja ezzel kapcsolatban? Engem elbizonytalanít, ha a tulaj nem ismeri rendesen a saját gépe múltját.
(azt sem tudta megmondani sportlégszűrő van-e a kipuffhoz, vagy még gyári)
Hálás vagyok minden segítségért
Sziasztok!
2004-es gépemben leégett a generátor állórész tekercs, újratekercselték, összerak, töltés adatok jók, 500km után ismét leégett plusz beégett kicsit a fesz szabályzóból távozó csatlakozó is, szóval tudom, h létezik ez a probléma ennél a típusnál, na, de mi a megoldás? Most rendeltem bele egy új fesz szabályzót meg újratekercselik az állórészt.
Szóval ha valakinek volt ilyen gépen ilyen gondja és tudja a tutit, köszönettel vennék minden infót, undiritó dolog töltés nélkül az út szélén állni
Azt szeretném még kérdezni hogy egy olaszbol behozott motoron hogyan lehet megallapitani hogy az a motor palyamotor volt e?mit kell nézni ami elarulja?
Az ezres spotmotorok közt ez a legkezesebb. Szóval a kérdést ne úgy tedd fel, hogy a motor az életedre tör e, mert elvileg bárki el tudja vezetni óvatosan. Inkább úgy, hogy mi van, ha 1 cm-rel nagyobb gázt húzol? Na, akkor a motor még mindig bírja, nem akar ledobni, de egy kezdő nem fogja fejben tudni lekezelni, ahogy ott történnek a dolgok.
Márpedig gondolom, nem a festése miatt szeretnél rögtön 1000RR-t, ergo oda fogod neki húzni. Ha nem először, akkor a tizedik alkalommal. És amikor 1kg/LE-vel bánunk, g..cire fel tudnak pörögni a dolgok, amihez bizony lélekjelenlét ÉS tapasztalat kell.
Csak akkor nem patkolsz el rajta tapasztalatlanul, ha tartasz tőle. Ha meg tartasz tőle, és nem adod meg a fokozatos kezdés lehetőségét magadnak, akkor az benned is marad. Egy embert ismerek, aki ezressel kezdett. Szerencsére él még, de úgy látom, soha nem tud felszabadulni a gépen.
A fényezése viszont tényleg egész jó.
Néha néha csinál olyat a motor indítózásnál, hogy egy pillanatra mintha megakadna, aztán eltűnik a műszerfalon is minden majd megy tovább és indul a motor......de mindez olyan gyorsan történik, hogy le se tudom venni az önindító gombjáról az ujjam....
Akku gondom lesz idővel? vagy van valakinek valami ötlet?
Mi a véleményetek az ebay-ről beszerezhető komplett festett idomokról ? from cina
Talán, ha így utána tudsz nézni nem mész el feleslegesen
Mennyire bonyolult ki- és visszaszerelni a műszerfalat?
Gondolkodom egy háttérvilágítás-cserén, meg ha már úgyis szétbontják, kerülne bele egy fokozatkijelző is. Az egész megállna úgy 110 euroból es 1-2 hét alatt vissza is kapnám.
Szerintetek bele merjek vágni a kiszerelésbe? Nem lehet nagy ördöngősség, vagy mégis?
Ez lenne a végeredmény:
esetleg nincs valakinek elfekvőbe tökéletes állapotú jobbos tükörhöz a kűlső burkolat mert nálam el van törve,egy nagyobb állatnak köszönhetően Íme egy fotó.
Akinek van ne rejtse el magának
a segítségeteket szeretném kérni. 2006os cbr 1000rr
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr-7933728
nagyon érdekel a motor, komoly vételi szándékom van, de azt mondja a tulaj, hogy a yoshimura rendszer gyárilag rajta van. Én úgy tudom, nem árultak cbr1000rr-t gyárilag yoshi rendszerrel.
Esetleg van valakinek információja ezzel kapcsolatban? Engem elbizonytalanít, ha a tulaj nem ismeri rendesen a saját gépe múltját.
(azt sem tudta megmondani sportlégszűrő van-e a kipuffhoz, vagy még gyári)
Hálás vagyok minden segítségért
2004-07-es jo allapotu blokkot szetszdtem, meg megvan a hengerfej, fotengely, hajtokarok, dugattyuk, viz/olajpmpa, inditomotor, generator alloresz, olajhuto, olajtekno, deklik, aprosagok...
2004-es gépemben leégett a generátor állórész tekercs, újratekercselték, összerak, töltés adatok jók, 500km után ismét leégett plusz beégett kicsit a fesz szabályzóból távozó csatlakozó is, szóval tudom, h létezik ez a probléma ennél a típusnál, na, de mi a megoldás? Most rendeltem bele egy új fesz szabályzót meg újratekercselik az állórészt.
Szóval ha valakinek volt ilyen gépen ilyen gondja és tudja a tutit, köszönettel vennék minden infót, undiritó dolog töltés nélkül az út szélén állni
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr-7929332
Márpedig gondolom, nem a festése miatt szeretnél rögtön 1000RR-t, ergo oda fogod neki húzni. Ha nem először, akkor a tizedik alkalommal. És amikor 1kg/LE-vel bánunk, g..cire fel tudnak pörögni a dolgok, amihez bizony lélekjelenlét ÉS tapasztalat kell.
Csak akkor nem patkolsz el rajta tapasztalatlanul, ha tartasz tőle. Ha meg tartasz tőle, és nem adod meg a fokozatos kezdés lehetőségét magadnak, akkor az benned is marad. Egy embert ismerek, aki ezressel kezdett. Szerencsére él még, de úgy látom, soha nem tud felszabadulni a gépen.