Ha nem taszít dickens-i nyomorba a vizsgálat, én biztos megcsináltatnám a helyedben, hogy újabb kb. 20-25e km-ig nyugodtan motorozz. Persze érdemes vmi egyéb szervizeléssel egybekötni; nem néhány ezer km-en múlik az időzítése.
Tudom ajánlani a Yamaha World-öt (Sorokári út), illetve mindneki jókat mond Takoberékről. Természetesen máshol is biztosan vannak képzett és lelkiismeretes szerelők.
Köszi! Én is úgy gondoltam, hogy inkább megnézetem, csak, hogy nyugodt legyek. Azért érdeklődtem itt, mert sokan mondták, hogy hagyjam a fenébe, mert pályázott körülmények között is elmennek kb. 50.000-et gyári értékkel és ne nyúljak hozzá.
Baja biztosan nem lesz tőle, max. pár tízezerrel szegényebb leszek az ellenőrzés díja miatt...
Nem tudsz/tudtaok valmi szakszervízet, ahol jó szerelők vannak és jó árban meg tudják csinálni Budapesten?
Nekem legutóbb 41e-nél gyári értéken voltak.
Na, most hogy ezzel mennyire vagy kisegítve, az más kérdés. Ha nem 24-nél, csak köv. olajcserénél ellenőrizteted, mert éppen nem fér bele, valószínűleg nem gáz. De én azért úgy voltam nyugodt, hogy megnéztük.
Tud valaki használható infót adni arra vonatkozóan, hogy cbr1000, sc57 típusnál mikor kell szelephézagot ellenőriztetni. A szervízkönyvben 24 ezer km van előírva, de sokan azt mondják, hogy felesleges. Szóval valakinek ötlet? Érdemes hozzá nyúlni vagy hagyjam?
Köszi!
Szia! Nekem van egy pár (2 db) ilyen rugóm. Oda adtam egy ismerősnek, aki végül komolyabb tuningba fog, nem kell neki csak sosem tudunk összefutni, hogy vissza adja.
Dobj egy mail-t légyszi a blade.rrunner.36_kukac_gmail_pont_com-ra, és megadom az elérhetőségét.
Ha már egyszer láncszettet cseréltem úgy voltam pár dolgot még lecserélünk aztán sokáig jó lesz:) Mondjuk így is elment volna meg ennyit bőven de hát ha egyszer szétszedtük mért ne :)
Ezért akarok carbon dobot az nem melegszik!
A 600-asomon is az volt, 200km megtétele után is a dobot kézzel meglehetett fogni! Az tuti nem olvaszt el semmit ott :)
A hővédő lemezt az ülés alatt te fent hagytad? Én most leszedtem, mert nem tetszik hogy túl kilóg hátrafele.....viszont azt nem szeretném hogy esetleg megolvadjon valami...
mozdulnia kellene....de ez bas.ik megmozdulni, de így legalább nem fúrom ki a gyári dobot, ahogy mondtam, kap egy sport dobot azt kész, csak erre nem olyan egyszerű találni, mert a kör alakú dobbal lehet bután nézne ki....
Jaja, az lesz! Csak azért kíváncsi lennék miért nem működik, hogy a fenébe hal meg... meg ha meghalt, nem kellene hibát jeleznie? hogy nem működik megfelelően? :)
Eladóak:
- 2004-2005-ös CBR 1000RR-hez gyári és üvegszálas idomok ! Nagyon baráti áron ! Akit érdekel keress bátran, szívesen küldök képeket is!
- 2005-2006-os CBR 600RR-hez MIVV suono kipufogó + hangtompító ! ÚJ !
Tel.: 20/411-7338
Szép napot!
Üdv.: Ádám