Szia! Nézd meg az indító kapcsolót, barátomnak ugyan ez volt a jelenség, neki az érintkezők voltak kicsit megégve, kis csiszolás, kontakt spray, és minden ok! Nekem is xenonos, nincs vele bajom...
Köszi!
Hétvégén biztos nem járok arra, de hosszú még a szezon..., úgyhogy behajtom rajtad a sört!
Jövő hétvége Újszilvás? ha jól emlékszem akkor lesz ott találkozó.
Sziasztok,
2006-os rr-be szeretném kicserélni az akkumulátort. A kérdésem annyi lennem, hogy itt is a tank alatt található és ha igen elég csak a tankot leszedni? És milyen aksit ajánlotok, mekkora kell bele?
Köszi a segítséget!
Egyaltalan nem veszem okoskodasnak, errol szol tobbek kozt ez a forum, hogy tapasztalatokat osszunk meg egymassal....
Az hogy meno vagy sem nem erdekel, az viszont annal inkabb hogy lassak.....
De ha akku nem lenne jo, tobb napi allas utan nem indulna tunetmentesen.....azert koszonom hogy leirtad a tapasztalatod, meg fontolom a kiszedeset......ha pedig hetvegen jarsz Bodajkon a Galya-volgyben a mori motoros talin, akkor szolj.....vendegem vagy egy sorre
Egy akksi csere után, ha nem szűnik meg a probléma, akkor a te helyedben megfontolnám a xenon kiszedését. Igen jobb a fény és menőbb, de az viszont nagyon gáz, ha egy ilyen gép köhögve indul és nem tudod, hogy mikor lesz az, hogy egyszer már be sem fog röffenni... Én nem várnám meg.
Remélem segítettem. Nem okoskodni akarok, csak a saját tapsztalatomat írom, mert én tavaly elég jól körbe jártam ezt a témát.
Ejha......en nem tapasztaltam ilyet.......arra viszont gondoltam mar hogy mig be nem gyujtja rendesen a trafo az izzot, addig lehet nemkene inditozni! De ezek szerint alapbol is kenyes.....de a sima izzoval hat valljuk be nem latni tul jol!
En a trafot amugy a ket lampatest kozotti resbe tettem! Direkt ilyen motoros slim trafo....lehet ez nem kenyes a rezgesre....legalabbis remelem!
Xenon?
Ez a típus nem nagyon bírja. Ha jól látom neked is SC57-esed van. Én xenonnan vettem és menet közben többször leállt. Egyszer egy "német autópályás tempónál" , ami elég mekleg volt...
Végig jártam néhány honda szalont, de mivel nem adott ki hibakódot senki nem tudta mi a baja. Itt a fórumon is érdeklődtem, de az akkori felhasználók sem voltak túl segítőkészek...
Közben teltek a hetek és nem nagyon mertem ütni a gépet, mert egy bizonyos frekvenciánál/fordulatnál letiltott a vas és leállt. Utána újra beindult. Elvittem a Proptech-ez kimértek minden lehetséges hibaforrást, jeladót, kábelt, lábtartót, borulásérzékelőt, főtengely jeladót, stb..... Szóval minden tökéletes volt, így csak a xenon maradt lehetséges hibaforrásnak. Kivették és láss csodát azóta hibátlan a gép és ennk több, mint egy éve. Ők is mondták, hogy vannak tipusok, amik nem bírják, pl. SC57.
Bár nem vagyok műszaki beállítottságú, de az volt az oka, hogy bizonyos frekvencán a xenon trafó annyi áramot vett fel, hogy a motor a saját hálózati áramkörét nem bírta ellátni a maradék feszültségből. Szóval xenont ki!
Felre ertettel sztem! Indul mindig, csak melegen inditozasnal neha egy pillanatra eltunik minden a muszerfalon, meg egy pillre megtorpan a tekeres atlendul a holtponton azt roffen is, de ez ilyen gyorsan tortenik es csak melegen, hidegen semmi ilyen jelenseg, melegen is ritkan! Ahoz tudnam hasonlitani mintha a holtponton allna le es onnan kellene inditania es a nagy kompresszio miatt egy pillanatra megall.....de mindig elindul, legalabbis eddig! A xenon gondolom nem okoz ilyen jelenseget!
Amugy mindig megvarom hogy az ac is feltolt rendesen es utana inditozom!
Ár/érték arányban elfogadható, de ha találsz bontottat, az mégis csak tutibb. Ha veszel arra figyelj, hogy ne REPSOL fényezésüt vegyél, mert nekem gyári REPSOL van és a múltkor beállt mellém egy kínai utánzat és nagyon szembe tűnő volt a különbség, főleg a színeknél. A narancssárga szinte vörös volt...
Ha más színt szeretnél az szerintem nem annyira lehet szembe tűnő. Ha pedig egy bontottat akarsz átfényeztetni, akkor Kistarcsán avn egy tuti fényező, csak motorokat fényez gyári minőségben, de több hét vagy hónap a várakozási idő és kb. 100.000 Ft. Tehát pénztárca függő, mert ennyiért egy komplett idomszettet kapcs az ebay-ról.
Nekem is csinált ilyet néha a gépem. Én is akksit cseréltem, kevesebbszer fordul elő, de nem szűnt meg. Ennek az az oka, hogy ha gyújtás után hírtelen akarsz indítózni a computer nem futtatatta végig a saját kis ellenőrzését és ezért nem indul. Tehát nyugi, gyújtás rá, vársz 2-3 mp-t, kialszanak az ellenőrző fények és indulni fog. Persze csak ha jó az aksid. Tehát no para...
üdv mindenkinek. 1000RR 2008-as evjarathoz keresek segedvazat, kernem azonnal de tegnap is jo lesz ha jelentkezik valaki a kovetkezo email cimen: cmo88@citromail.hu
Az ülés alatt nézd meg, 2 csavar fogja.
Hétvégén biztos nem járok arra, de hosszú még a szezon..., úgyhogy behajtom rajtad a sört!
Jövő hétvége Újszilvás? ha jól emlékszem akkor lesz ott találkozó.
2006-os rr-be szeretném kicserélni az akkumulátort. A kérdésem annyi lennem, hogy itt is a tank alatt található és ha igen elég csak a tankot leszedni? És milyen aksit ajánlotok, mekkora kell bele?
Köszi a segítséget!
Az hogy meno vagy sem nem erdekel, az viszont annal inkabb hogy lassak.....
De ha akku nem lenne jo, tobb napi allas utan nem indulna tunetmentesen.....azert koszonom hogy leirtad a tapasztalatod, meg fontolom a kiszedeset......ha pedig hetvegen jarsz Bodajkon a Galya-volgyben a mori motoros talin, akkor szolj.....vendegem vagy egy sorre
Remélem segítettem. Nem okoskodni akarok, csak a saját tapsztalatomat írom, mert én tavaly elég jól körbe jártam ezt a témát.
üdv: Z.T.
En a trafot amugy a ket lampatest kozotti resbe tettem! Direkt ilyen motoros slim trafo....lehet ez nem kenyes a rezgesre....legalabbis remelem!
Ez a típus nem nagyon bírja. Ha jól látom neked is SC57-esed van. Én xenonnan vettem és menet közben többször leállt. Egyszer egy "német autópályás tempónál" , ami elég mekleg volt...
Végig jártam néhány honda szalont, de mivel nem adott ki hibakódot senki nem tudta mi a baja. Itt a fórumon is érdeklődtem, de az akkori felhasználók sem voltak túl segítőkészek...
Közben teltek a hetek és nem nagyon mertem ütni a gépet, mert egy bizonyos frekvenciánál/fordulatnál letiltott a vas és leállt. Utána újra beindult. Elvittem a Proptech-ez kimértek minden lehetséges hibaforrást, jeladót, kábelt, lábtartót, borulásérzékelőt, főtengely jeladót, stb..... Szóval minden tökéletes volt, így csak a xenon maradt lehetséges hibaforrásnak. Kivették és láss csodát azóta hibátlan a gép és ennk több, mint egy éve. Ők is mondták, hogy vannak tipusok, amik nem bírják, pl. SC57.
Bár nem vagyok műszaki beállítottságú, de az volt az oka, hogy bizonyos frekvencán a xenon trafó annyi áramot vett fel, hogy a motor a saját hálózati áramkörét nem bírta ellátni a maradék feszültségből. Szóval xenont ki!
Amugy mindig megvarom hogy az ac is feltolt rendesen es utana inditozom!
Ár/érték arányban elfogadható, de ha találsz bontottat, az mégis csak tutibb. Ha veszel arra figyelj, hogy ne REPSOL fényezésüt vegyél, mert nekem gyári REPSOL van és a múltkor beállt mellém egy kínai utánzat és nagyon szembe tűnő volt a különbség, főleg a színeknél. A narancssárga szinte vörös volt...
Ha más színt szeretnél az szerintem nem annyira lehet szembe tűnő. Ha pedig egy bontottat akarsz átfényeztetni, akkor Kistarcsán avn egy tuti fényező, csak motorokat fényez gyári minőségben, de több hét vagy hónap a várakozási idő és kb. 100.000 Ft. Tehát pénztárca függő, mert ennyiért egy komplett idomszettet kapcs az ebay-ról.
Nekem is csinált ilyet néha a gépem. Én is akksit cseréltem, kevesebbszer fordul elő, de nem szűnt meg. Ennek az az oka, hogy ha gyújtás után hírtelen akarsz indítózni a computer nem futtatatta végig a saját kis ellenőrzését és ezért nem indul. Tehát nyugi, gyújtás rá, vársz 2-3 mp-t, kialszanak az ellenőrző fények és indulni fog. Persze csak ha jó az aksid. Tehát no para...
Tudok segiteni profi betétben! Adatlapomon elérsz!
Van valami aranylag jo aru hely?
Koszi
Lehet az se mindegy, hogy honnan/kitől rendeli az ember.