Nekem éppen az van és mondhatni nagyon jól kezelhető.Olyan az irányítása mint egy 600-as gépnek ereje viszont van bőven. Minden motort lehet szerintem kezelni csak ész nélkül jöhetnek a bajok,ahhoz meg elég a kisebb is. Rajtad múlik ez leginkább!
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Motor vásárlás előtt állok. A kinezett típus honda cbr 1000rr 2009 évjárat. A kérdésem hogy mennyire agresszív ez a motor egy kezdő motoros számára? És hogy kevés motoros tapasztalattal kordában e lehet tartani. Szeretném használni a hétköznapokban is nem csak pályán.
Sziasztok! Műanyag ugye a tank burkolat, így nem tudom feltenni a régi tank táskám! Viszont baromira hiányzik, tudtok valami megoldást havasolni? Köszi!
Olyan problémám van, hogy meghülyült az üzemanyagszintjelzőm, egyszer teli mutatja utána félig de v.mikor üresnek,de v.mikor meg jól jelzi. Korábban volt hasonló probléma akkor azt mutatta, hogy még van 3 liter közbe nem volt semmi benne (meg is állt a pusztában) akkor kiszedtem tankból a szintjelzőt meg üzemanyagszivattyút befújtam kontakt sprayvel és jó lett. Szerintetek ez megoldja a problémát, vagy komolyabb a gond? CBR 600 RR 2005
Vasárnap hozom el végre a Gépet, addig gyűjtögetem az infókat
Valakinek van a 2004-2005ös gépén iPhone-tartó? Navigációra használnám. Hova/mivel/hogyan lehetne felszerelni?
Épp tegnap este vettem át a motor papírjait. A Laser Xtreme kipufogó miatt került bele Power Commander. A keréken mért teljesítménygörbe olyan rojtoas volt, mint a kakastaréj, PC után +8,6% teljesítménynövekedés és egyenletes teljesítményeloszlás. Nagyon durván szembetűnő (így) a különbség.
Hát én anno azért nem vettem F4i mert hasonló volt a helyzet, ott is a tank kialakítása nem passzolt. Pedig kocsiból csak Hondám volt.
(Na jó először volt 1 évig fiesta, de csak tanulókocsinak )
Reális, amit írsz. A csajom 159 cm, és amikor kipróbálta az F4i után a '04 1000RR-em, az volt a vicces, hogy jobban passzolt hozzá. Nem kell annyira nyújtózkodnia a kormányért, meg úgy általában véve jobban "kontrol" pozícióban ül rajta.
Nekem 176 cm-rel szintén nagyon fasza, és a 182 cm-es havernak is jó. De el tudom képzelni, hogy a végtelenségig nem tágítható ez a kompatbilis tartomány.
Az a mélyedés ami két oldalt van a tankon a combnak nem elég magas és amikor emelem a lábam megakad, R1-en meg a Gixeren máshogy van kiképezve ott tudok mozogni még.
Sziasztok! Az mitől van h. ráadom a gyújtást és nincs világítás se reflektor csak középen világít egy helyzetjelző vagy micsoda, viszont fénykürttel van világítás ha nyomva tartom folyamatosan és a reflektor tompított kapcsolója is kapcsolgatja a lámpákat? Korábban már volt ilyen gondom, de akkor azt mondták lámpakapcsolóban volt leszakadva egy vezeték aminek visszaforrasztása után jó lett, de szétszedtem kapcsolóházat és nem láttam benne semmi problémát, sőt még bontóból szereztem is egyet amivel szintén nincs világítás. CBR 600 RR 2005-ös évjárat
Gratulálok! Hasonló volt anno nekem is, azzal a különbséggel, hogy az elsőt vettem meg, amit megnéztem, de az olyan volt, hogy menetpróba nélkül elhoztam.
Ha a mostani hátsó gumi a gyári 190/50, akkor egy esetleges következő csere esetén javaslom, hogy /55-t tegyél fel. Nem fogod megbánni!
Szerintem jó lehet, de nem akarom rád tukmálni, mivel tényleg sok az érdeklődő, meg ha nem adom el az se gáz. Van mellette egy komplett ruhám is (szintén repsolos ), ezt csak farmeros, városi motorozáshoz vettem. Szóval ha érdekel valamikor fussunk össze és próbáld fel.
Nekem éppen az van és mondhatni nagyon jól kezelhető.Olyan az irányítása mint egy 600-as gépnek ereje viszont van bőven. Minden motort lehet szerintem kezelni csak ész nélkül jöhetnek a bajok,ahhoz meg elég a kisebb is. Rajtad múlik ez leginkább!
Üdv