Helló
Érdeklödni szeretnék hogy motor vásárlás elöt álok és a 2007-es cbr1000rr repsolt szeretnék venni hogy ezeknek a szériáknak olvastam hogy olaj fogyasztás lehetséges ez igaz e vagy csak olyan irja aki halja mástól van e ennek a szériának tipus hibája? és még anyit hogy a 172 lóeröt tuning után menyire lehet felvini gondolok itt komplett kipufra elektronikára stb menyit lehet belöle kihozni épp keretek közt köszönöm a választ..
Nézem az adatlapodat, azt írod 200LE az sc59-esed. Mi van rajta módosítva, hogy akkorára nőtt a powered? Hol lett ennyinek bemérve? Nekem pici kiputuninggal pc3-al beállítva 186-ot mért AGO rá, meg 123 nyútonbácsit.
Nemtom van-e különbség ilyen téren de pl sc59-en -1/+3 az ideális a H.ringre. Szlovákia ringen jó a +2-vel elvileg. -1/+2 lesz nekem is mert emberi áron nem volt +3-as hátsó lánckerék 530-asból sajna. Előre nincs -2 hozzá. Gixxerrel mentem -2/+2-vel az úgy jó volt ringre.
Igen, alighanem elfér a -2/+2 ott. Nekem -1/+2-vel éppen belevillogott a váltófény az arcomba 5-ben a célegyenes végén. Viszont a 2-es kanyar előtt meg a 3-asnak volt majdnem vége. -2-vel ott lenne plusz egy váltás. Kíváncsi vagyok, hogyan válik be Neked.
A gixxer-en most -1/+2 van, és marad is egyelőre.
Ering mega-össznépi-pláza-feeling-nap... hát, nem tudom. Arra a pályára nem való sok ember, mert vannak pontjai, ahol fizikálisan egyszerre egy motor fér el biztonságban. Új, szokatlan a motor, lehet, hogy fizetek inkább kétezerrel többet és "csak" fél napot nyomunk (azt sem biztos, hogy bírom).
Csak vicceltem -2 +2-t.A gyenge kanyarsebességet erős kigyorsítással próbálom kompenzál ni Tavaly -1-el mentem elől.Elvileg ez az ideális a ringre.Eringre mentek a 10 ezres napra?Lehet lenézek én is de csak fényképezni,dumálni.
Nekem a pályidomra van felcsavarozva egy ilyen talp,ugyanúgy,mit dave képén amit linkelt.Felraktam a hosszabbik betéttel a kamerát,és a hungaroringen a 4-ik kanyarban letört ez a bizonyos hosszabb betét szára,és a kamera mellettem pattogott a földön.Csak a rövidebbel használd.Azt nem tudom hogy felragasztva mennyit bír ki sebességre egy ilyen tappancs,de a vákuum korongos a motor oldalán 290-et biztos
köszi, igen ilyen szempontból mindegy mert neked is ülés alatt van kipufogó még látom, csak úgy hallottam hajszárítós melegítés után könnyen lejön, de üléspúp se lesz többet az is biztos
Farokidomra ki szerelt már GoProt 2005-ös 600 RR-re az öntapadós talppal (nem tapadókorong) tapasztalatok? nem jön le a kipufogó hője miatt a ragacs? nincs hővédő lemezem alatta, de mondjuk sportdob talán nem melegszik annyira. Üléspúppal nincs jó tapasztalatom mert nemrég hagytam el egyet (ebay) pénztárcámmal iratokkal együtt, amit épp erre a célra vettem h. ne kelljen összeragasztgatni tartóval farokidomot, még szerencse h. cam épp elöl volt és a tárca is visszakerült mindenestől fél órán belül.
Érdeklödni szeretnék hogy motor vásárlás elöt álok és a 2007-es cbr1000rr repsolt szeretnék venni hogy ezeknek a szériáknak olvastam hogy olaj fogyasztás lehetséges ez igaz e vagy csak olyan irja aki halja mástól van e ennek a szériának tipus hibája? és még anyit hogy a 172 lóeröt tuning után menyire lehet felvini gondolok itt komplett kipufra elektronikára stb menyit lehet belöle kihozni épp keretek közt köszönöm a választ..
Meg tudnád adni Bajo elérhetőségét?
Előre is köszönöm!
Igen egy yoshimura rs5-öt!
Én Castrolt használok
itt megtalálod : http://www.oilpower.hu/kenoany...
A gixxer-en most -1/+2 van, és marad is egyelőre.
Ering mega-össznépi-pláza-feeling-nap... hát, nem tudom. Arra a pályára nem való sok ember, mert vannak pontjai, ahol fizikálisan egyszerre egy motor fér el biztonságban. Új, szokatlan a motor, lehet, hogy fizetek inkább kétezerrel többet és "csak" fél napot nyomunk (azt sem biztos, hogy bírom).
Milyen áttételt tettél fel? Ha máshol nem, a célegyenesben majd kifújod az orromat az ezressel.
Tegnap kapta meg a srác a rugókat
Ja, ez 1000RR, de gondolom, kb mindegy.