Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a gyors választ , ez fötengelyen vagy keréken mért adat hogy kell nézni mert ha kerekén akkor nem rossz:))
Ennél több nem nagyon lesz. link
Helló
Érdeklödni szeretnék hogy motor vásárlás elöt álok és a 2007-es cbr1000rr repsolt szeretnék venni hogy ezeknek a szériáknak olvastam hogy olaj fogyasztás lehetséges ez igaz e vagy csak olyan irja aki halja mástól van e ennek a szériának tipus hibája? és még anyit hogy a 172 lóeröt tuning után menyire lehet felvini gondolok itt komplett kipufra elektronikára stb menyit lehet belöle kihozni épp keretek közt köszönöm a választ..
info_kukac_trix_pont_hu
Szia!

Meg tudnád adni Bajo elérhetőségét?
Előre is köszönöm!
Helló!

Igen egy yoshimura rs5-öt!
Vettél már dobot a motorodhoz?
repsol82@gmail.com
Nézem az adatlapodat, azt írod 200LE az sc59-esed. Mi van rajta módosítva, hogy akkorára nőtt a powered? Hol lett ennyinek bemérve? Nekem pici kiputuninggal pc3-al beállítva 186-ot mért AGO rá, meg 123 nyútonbácsit.
Szia
Én Castrolt használok
itt megtalálod : http://www.oilpower.hu/kenoany...
Nemtom van-e különbség ilyen téren de pl sc59-en -1/+3 az ideális a H.ringre. Szlovákia ringen jó a +2-vel elvileg. -1/+2 lesz nekem is mert emberi áron nem volt +3-as hátsó lánckerék 530-asból sajna. Előre nincs -2 hozzá. Gixxerrel mentem -2/+2-vel az úgy jó volt ringre.
hova írjak választ?nem akarom ide írni a kisregényt.mi az email címed?
Igen, alighanem elfér a -2/+2 ott. Nekem -1/+2-vel éppen belevillogott a váltófény az arcomba 5-ben a célegyenes végén. Viszont a 2-es kanyar előtt meg a 3-asnak volt majdnem vége. -2-vel ott lenne plusz egy váltás. Kíváncsi vagyok, hogyan válik be Neked.

A gixxer-en most -1/+2 van, és marad is egyelőre.

Ering mega-össznépi-pláza-feeling-nap... hát, nem tudom. Arra a pályára nem való sok ember, mert vannak pontjai, ahol fizikálisan egyszerre egy motor fér el biztonságban. Új, szokatlan a motor, lehet, hogy fizetek inkább kétezerrel többet és "csak" fél napot nyomunk (azt sem biztos, hogy bírom).
MI a helyzet Mámmá?Minden ok?
Csak vicceltem -2 +2-t.A gyenge kanyarsebességet erős kigyorsítással próbálom kompenzál ni Tavaly -1-el mentem elől.Elvileg ez az ideális a ringre.Eringre mentek a 10 ezres napra?Lehet lenézek én is de csak fényképezni,dumálni.
Én csak Eringen készítettem seggfétis felvételt magamról. Ott bírta.

Milyen áttételt tettél fel? Ha máshol nem, a célegyenesben majd kifújod az orromat az ezressel.
velem még ott se.....
Készüljél!Leáttételeztem a motort Mostantól csak a parkolóban találkozunk
Tegnap kapta meg a srác a rugókat
Nekem a pályidomra van felcsavarozva egy ilyen talp,ugyanúgy,mit dave képén amit linkelt.Felraktam a hosszabbik betéttel a kamerát,és a hungaroringen a 4-ik kanyarban letört ez a bizonyos hosszabb betét szára,és a kamera mellettem pattogott a földön.Csak a rövidebbel használd.Azt nem tudom hogy felragasztva mennyit bír ki sebességre egy ilyen tappancs,de a vákuum korongos a motor oldalán 290-et biztos
köszi, igen ilyen szempontból mindegy mert neked is ülés alatt van kipufogó még látom, csak úgy hallottam hajszárítós melegítés után könnyen lejön, de üléspúp se lesz többet az is biztos
Nekem 2 éve fent van, köszöni, jól van. Sztem kb. segédvázastól lehetne letépni. De minimum idomostól.
Ja, ez 1000RR, de gondolom, kb mindegy.
Farokidomra ki szerelt már GoProt 2005-ös 600 RR-re az öntapadós talppal (nem tapadókorong) tapasztalatok? nem jön le a kipufogó hője miatt a ragacs? nincs hővédő lemezem alatta, de mondjuk sportdob talán nem melegszik annyira. Üléspúppal nincs jó tapasztalatom mert nemrég hagytam el egyet (ebay) pénztárcámmal iratokkal együtt, amit épp erre a célra vettem h. ne kelljen összeragasztgatni tartóval farokidomot, még szerencse h. cam épp elöl volt és a tárca is visszakerült mindenestől fél órán belül.
Azt-azt,7100-est.
Sziasztok! Most vettem egy honda cbr 1000 rr-t 2005 évjárat. Milyen olajat ajánlotok bele ? Nekem azt mondták h Motul 10w 40!
2008-2010 HONDA CBR 1000 RR Versenybetétgarnitúra ha esetleg valakit érdekel