Az enyém régebbi mint a tiéd,én arról írtam véleményt.Te pedig a 2008-tól gyártottról írod a tapasztalatokat.Amikor én megvettem,utcán motoroztam.Aztán elmentem néha pályára.Nem szarozom le,csak egyszerűen látom a különbségeket.Ahogy a Tibi is írta utcára tökmindegy,pályára inkább suzuki az adott évjáratban.
Mert Bérczy nem motorozik régóta...
Full mindegy, hogy 54-et megy gyári fékkel, ha azok, akik csak 2:05-öt vagy 15-öt vagy 20-at tudnak és elmelegszik állandóan hiába raknak bele akármilyen betétet. Márpedig ez a többség. Érdekes módon fékcsere után minden probléma megszűnik.
Futómű, vázgeometria, motorkarakterisztika... és sajnos ezekben a Honda jobb. Nézz meg akárhány tesztet. Új motoroknál is baromi sok tesztet nyert a Honda, vagy éppen lemaradt a BMW mögött. Annyira szar nem lehet. Nem is az. Nemtom miért állítod úgy be, mintha egy trágya lenne. Minek emelgessem, ha a gyári futóműve hibátlan az átlagfelhasználónak, nem kell magasságot állítani. Minek is, amíg a motor képes bőven 2 perc alatti időre H.ringen?
Azért vesznek állíthatót, mert azt hiszik, hogy attól majd Rossik lesznek. Csak azt be is kell tudni állítani faszán, ahhoz meg kell egy igen komoly tudás, anélkül meg szart sem ér.
"Ha van két motor,egyforma áron,és az egyik alapból többet tud mint a másik,akkor te a szarabbat veszed meg?"
Nyilván nem. Csak itt nincs olyan, hogy az egyik többet tud a másiknál. Mindegyik ugyan annyira alkalmas a célnak. Az a kérdés, kinek melyik tetszik, melyik áll hozzá közelebb. Én nem szarozom le a Suzukit (Amúgy te miért szarozod a Hondát? Akkor miért van neked is az, ha olyan fos? ), az is egy nagyon jó motor a maga gyengéivel és erősségeivel, ahogy a Honda is, meg a többi, tisztelet a kivételnek, amik aktív pályázás mellett széthullanak, mint pár olasz csoda.:)
Elbeszéltek egymás mellett. A fickó 2007-es 1000RR-t akar venni annak nem sok köze van a 2008-hoz. A Suzuki fék meg olyan, hogy Alpok Adria stock1000-ben (gyári fék) mentek vele 51-et. Viszont biztos nem viccből hívták vissza az összeset.
Suzukit azért kell venni mert sok van belőle. Ezért van hozzá sok cucc is. (Pályázáshoz). Ha meg utcára veszed akkor tök mindegy. Amelyik jobban tetszik.
Ha 1:54-et mennek egy gyári fékkel akkor az szerinted fos?Nem inkább az emberkék fejében van a baj?Szerintem csak rá akarják fogni valamire,hogy miért nem tudnak ilyen időt menni.
Az mit jelent hogy a kezelhetőség,irányíthatóság szempontjából az egyik legjobb a honda?
A jó kezelhetőség nem a jó fútóműtől függ?
Illetve a jól beállított geometriától?
Honnan tudod hogy jó gyárilag a hátsó futómű magasság,ha még sohasem emeltél rajta?Illetve mások miért is emelik meg,vagy miért vesznek állíthatót?
Ha van két motor,egyforma áron,és az egyik alapból többet tud mint a másik,akkor te a szarabbat veszed meg?
Brian azért megy 1:55-öt,mert régóta motorozik pályán.
5-ből 4 embernek gond van a suzuki fékkel pályán, tehát kijelenthetjük, hogy fos.
Csúszókuplung nélkül is lehet gyorsan menni, van olyan ismerős, aki pl kifejezetten nem szereti, ez ízlés kérdése.
Régebbi hondák hűtéséről nemtok nyilatkozni, nekem ilyen gondom nem volt az enyémmel.
Magasság egyik-en se állítható, max fusizni lehet alátétekkel, amit amúgy igen, sajnos a hondánál nem lehet a prolink miatt (máshogy amúgy lehetne állítani! ), ez tény, de nincs is rá szükség igazából, úgy jó ahogy van.
Kezelhetőség, irányíthatóság szempontjából az egyik legjobb a honda, ez nem kérdés. A suzuki erősebb. Ez sem kérdés. A honda melegszik ,a suzukira kell jó fék. Stb stb stb... ezt írtam, mindegyikben van jó meg kevésbé jó is, mindegyik jó pályára, valószínű mindegyikkel kell kicsit babrálni, ha kifejezetten pályázik vele az ember. Egyikre se lehet azt mondani, hogy jobb a másiknál pályás használatra, kinek mi tetszik, mit szeret, mindegyik alkalmas rá.
Igen, nekem ezért van Hondám, de ha szar lett volna, nem veszem meg, nem bántam meg, nagyon szeretem, nagyon jó vele motorozni, amúgy meg kurva jó!
Brian meg 1:55-öt ment gyári futóművel ilyen (08 utáni) hondával. Na bumm. Mindegyikkel lehet gyorsan menni.
-Az 1000-es suzukiban 2005-től van csúszókuplung.
-04-07 hondán kicsi a hűtő ezért melegszik.
-a 04-07 hondának alapból szarabb a futóműve,hátul a magasság nem állítható.
Ezek a dolgok a suzukiban benne vannak,tehát nem kerülnek plusz pénzbe.Te nem azért mész hondával,mert annyira kurva jó,hanem mert ez volt kedvező áron.
05-ös 1000-es suzukival Bérczi Dávid 1:54:7-et ment a Hungaroringen.Gyári fékkel.
Nincs benne, csak 2008-as modelltől volt csúszókuplung a blade-ekben. És ennek tényleg kb csak pályán van jelentősége, amúgy valaki szereti, valaki nem, én mondjuk imádom.:)
Miért is kéne pályára suzukit venni? Mert a honda kezelhetőbb a suzukinak meg fos a féke? Vagy mér?
Amúgy pont olyan jó az egyik mint a másik, mindegyiknek vannak gyenge pontjai meg erőssége, mindegyik sokkal többet tud, mint amit valaha is ki tud használni itt bárki.
Full mindegy, hogy 54-et megy gyári fékkel, ha azok, akik csak 2:05-öt vagy 15-öt vagy 20-at tudnak és elmelegszik állandóan hiába raknak bele akármilyen betétet. Márpedig ez a többség. Érdekes módon fékcsere után minden probléma megszűnik.
Futómű, vázgeometria, motorkarakterisztika... és sajnos ezekben a Honda jobb. Nézz meg akárhány tesztet. Új motoroknál is baromi sok tesztet nyert a Honda, vagy éppen lemaradt a BMW mögött. Annyira szar nem lehet. Nem is az. Nemtom miért állítod úgy be, mintha egy trágya lenne. Minek emelgessem, ha a gyári futóműve hibátlan az átlagfelhasználónak, nem kell magasságot állítani. Minek is, amíg a motor képes bőven 2 perc alatti időre H.ringen?
Azért vesznek állíthatót, mert azt hiszik, hogy attól majd Rossik lesznek. Csak azt be is kell tudni állítani faszán, ahhoz meg kell egy igen komoly tudás, anélkül meg szart sem ér.
"Ha van két motor,egyforma áron,és az egyik alapból többet tud mint a másik,akkor te a szarabbat veszed meg?"
Nyilván nem. Csak itt nincs olyan, hogy az egyik többet tud a másiknál. Mindegyik ugyan annyira alkalmas a célnak. Az a kérdés, kinek melyik tetszik, melyik áll hozzá közelebb. Én nem szarozom le a Suzukit (Amúgy te miért szarozod a Hondát? Akkor miért van neked is az, ha olyan fos? ), az is egy nagyon jó motor a maga gyengéivel és erősségeivel, ahogy a Honda is, meg a többi, tisztelet a kivételnek, amik aktív pályázás mellett széthullanak, mint pár olasz csoda.:)
Nehogymá megmagyarázzá itt bármit is
http://www.youtube.com/watch?v...
31 mp-nél. "A fék nagyon elmegy rajta."
Suzukit azért kell venni mert sok van belőle. Ezért van hozzá sok cucc is. (Pályázáshoz). Ha meg utcára veszed akkor tök mindegy. Amelyik jobban tetszik.
Az mit jelent hogy a kezelhetőség,irányíthatóság szempontjából az egyik legjobb a honda?
A jó kezelhetőség nem a jó fútóműtől függ?
Illetve a jól beállított geometriától?
Honnan tudod hogy jó gyárilag a hátsó futómű magasság,ha még sohasem emeltél rajta?Illetve mások miért is emelik meg,vagy miért vesznek állíthatót?
Ha van két motor,egyforma áron,és az egyik alapból többet tud mint a másik,akkor te a szarabbat veszed meg?
Brian azért megy 1:55-öt,mert régóta motorozik pályán.
Csúszókuplung nélkül is lehet gyorsan menni, van olyan ismerős, aki pl kifejezetten nem szereti, ez ízlés kérdése.
Régebbi hondák hűtéséről nemtok nyilatkozni, nekem ilyen gondom nem volt az enyémmel.
Magasság egyik-en se állítható, max fusizni lehet alátétekkel, amit amúgy igen, sajnos a hondánál nem lehet a prolink miatt (máshogy amúgy lehetne állítani! ), ez tény, de nincs is rá szükség igazából, úgy jó ahogy van.
Kezelhetőség, irányíthatóság szempontjából az egyik legjobb a honda, ez nem kérdés. A suzuki erősebb. Ez sem kérdés. A honda melegszik ,a suzukira kell jó fék. Stb stb stb... ezt írtam, mindegyikben van jó meg kevésbé jó is, mindegyik jó pályára, valószínű mindegyikkel kell kicsit babrálni, ha kifejezetten pályázik vele az ember. Egyikre se lehet azt mondani, hogy jobb a másiknál pályás használatra, kinek mi tetszik, mit szeret, mindegyik alkalmas rá.
Igen, nekem ezért van Hondám, de ha szar lett volna, nem veszem meg, nem bántam meg, nagyon szeretem, nagyon jó vele motorozni, amúgy meg kurva jó!
Brian meg 1:55-öt ment gyári futóművel ilyen (08 utáni) hondával. Na bumm. Mindegyikkel lehet gyorsan menni.
-04-07 hondán kicsi a hűtő ezért melegszik.
-a 04-07 hondának alapból szarabb a futóműve,hátul a magasság nem állítható.
Ezek a dolgok a suzukiban benne vannak,tehát nem kerülnek plusz pénzbe.Te nem azért mész hondával,mert annyira kurva jó,hanem mert ez volt kedvező áron.
05-ös 1000-es suzukival Bérczi Dávid 1:54:7-et ment a Hungaroringen.Gyári fékkel.
Amúgy pont olyan jó az egyik mint a másik, mindegyiknek vannak gyenge pontjai meg erőssége, mindegyik sokkal többet tud, mint amit valaha is ki tud használni itt bárki.
Mennyi lenne az ára?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr_repsol-8
347514
egy olyan kérdésem volna hogy 2006-os 1000rr-nek műanyag vagy fém a tankja,vagy van rajta valami takaró?
hondacbr1000rr@freemail.hu
BONTOTT ALKATRÉSZEI ELADÓAK!
9000 KM!
3ÉVE ÁLL! VERSENY PÁLYÁT NEM LÁTOTT
ALKATRÉSZEI SZINTE ÚJAK!
TeLefonon keress! 30/220-1196
Eladó 2009-es pengéről fecskefarok rendszámtartó keret nélkül. Plusz gyári Honda magasabb plekó. Akit érdekel bátran keressen :)
Üdv