Ha úgy gondolod, h nagy a tempó, akkor csukd be a szemed, és minden rendbe lesz
A helyedbe Én is 6kilós speed gépet vennék, de most fikázni fogtok, de a zx636 os a best nálam most
Jól látod a dolgokat. a legnagyobb baj az hogy az összes havernak gyorsaságija van. na ott nem lehet 140-150 -el motorozni egy délután. mert hát nálunk ennél nagyobb tempók voltak na oda egy duke 690 -el nem lehet menni. mert azt nem várhatod el tőlük hogy mindig várjanak meg.na ahaverokat elveszteni ez miat na ez nem gyerebe na basszus most légy okos domokos.
Hát Joebácsi, megvagy lőve látom rendesen.... Nem is tudom hirtelen mi volna a jó döntés, főleg ha újat akarsz. Újan az 1000esek még naked-ként is drágák.
Tényleg nem nagy a választék. Mondjuk én 4-et látok, igaz az egyik sérült. Ráadásul mindegyik első generációs és van amit már tavaly májusban is árultak.
Azért gondoltam hogy a 130-140-et birní kéne neki. de nem 30-40 km en keresztűl ez természetes. mert ugye közútról beszélünk ritka amikor ilyen hosszan tudsz 160-al menni
Viszont ne motorozz együtt sportmotoros bandával mert azt nem fogja bírni. Haveré kevesebb mint 10e km után főtengelyes lett az állandó 160-as tempótól.
Hát, öcsém 640es LC4-ese (2005) 180km/h-t tud szélcsendben, supermoto. A Duke-on viszont nincsen magasan sárvédő, és 690es újfajta LC4 dohog már benne. Az én tippeb behasalva max 200at mehet az a motor.
600-asom volt csak suzuki /2008-as/ nagyon jó kis motor volt le áttételezve. most ki probálom ezt a filinget is azt meglátjuk. valaki megtudja mondani hogy a ktm duknak mi a végsebessége. tudom ennél nem az a lényeg de még is.
A helyedbe Én is 6kilós speed gépet vennék, de most fikázni fogtok, de a zx636 os a best nálam most