A gyenge pontja a generátor álló része (tekercs), ami hajlamos (volt) leégni csak úgy. Világszerte adtak rá +6 év kiterjesztett garanciát, amivel én tavaly még éppen jó voltam, de idén az már pont nem játszik egy 2004-es mocinál.
Mondjuk ezt nem nagyon tudod ellenőrizni. Mármint azt igen, hogy van e töltés, de azt nem, hogy 2 nap múlva lesz e. Mindemellett mostanra már talán leégett, amelyik le akart égni. Ki tudja.
A másik, hogy elég gyengék az első rugói, így nagy súlyú ember alatt fel-fel tud koppanni úthibákon.
Üdv!
2004-es évjáratú cbr 1000rr vásárlásán gondolkodom. A kérdésem az lenne, hogy van e gyenge pontja (típus hiba) , amire oda kell, hogy jobban figyeljek, mint más motor vásárlása esetén? Ha valaki tud ilyet az ne tartsa magában.
Köszönöm!
Sziasztok érdekelne, hogy a 2006-07 es cbr1000rr hez lehet e venni katalizátort helyettesítő y összekötőt, vagy hogy lehet kiiktatni. Mindenféle megoldás érdekelne, előre is köszönöm.
ki szedett már szét 04-07 es cbr első teleszkópot?
szimeringet cserélek a hétvégén,mert kicsit ereszt.
szimering berakót esztergáltam hozzá.
simán felül kiszedem a belét,alul csavar ki,teleszkóp szétránt, be az új szimering és mehet össze?
fordított teleszkópot még nem szereltem ,csak simát,de csak nincs olyan sok különbség
Nagyon király agép csak az a baj hogy amikor elkezdene menni akkor el kell váltani /6000- ford/ . De könnyű terelgetni majd mész vele és eladod aZX-10- et!
Nekem azt mondták márkaszervizben, hogy min. 3 óra. Ha még állítani is kell, akkor annyival több munka óra, plusz akkor ott a lapkák anyagdíja is befigyel.
Én is halogattam, és nekem is most 30e van a gépben. Márciusban ezzel kezdek kb.
ezek az 1000esek szerintem fele annyit nem birnak mint azok ... Nem tudom 50ezer klm körül hogy viselkednek majd ezek a gépek olajfogyasztás stb zörgés egyebek . . .
jah az ismerösömnek volt egy cbr900rr je a régebbi fahta te azt gyilkolázta szabályoztatta egy helyben amig vörössen nem izzott az egész egykerekewzett vele sokat és nem volt olajozás alakitva. AMikor eladta semmi baja nem volt de még csak az olajat sem ette...
Nekem a kazettás váltó nagy csapágya zörgött pedig 27e km van csak a motorban. Alacsony fordulatról gyorsítva lehetett hallani hogy zörög. Ki lett cserélve és azóta sokkal halkabb bár nem tökéletes. Sajnos ez már nem olyan mint a régebbi CBR-ek.
Tuti nem kuplung. Onnan hallatszik ahol az olajat töltöd bele ,hidegen beröffen és pár másodperc után ciripelös zakatolos és onnan ha bemelegszik utána nem olyan hangja van. Lánc feszitö vagy ilyesmi nem lehet? De vezlénc is lehet mert mondom uj kora ota van neki küldve rendesen ..
Szeasz. CBR1000RR en mikor kell szelephézagot állítani most 29500van benne,szabályozik is rendesen pályán kapja az ivet, hidegen ha beiinditom vmi viszont zakatol mi lehet?
hali.
köszi az infót,közbe a helyét már beazonosítottam a szervizkönyv alapján
akkor hagyom rajta,hadd mocorogjon ott magába ,bovdenek meg exup szelep nélkül
Mondjuk ezt nem nagyon tudod ellenőrizni. Mármint azt igen, hogy van e töltés, de azt nem, hogy 2 nap múlva lesz e. Mindemellett mostanra már talán leégett, amelyik le akart égni. Ki tudja.
A másik, hogy elég gyengék az első rugói, így nagy súlyú ember alatt fel-fel tud koppanni úthibákon.
2004-es évjáratú cbr 1000rr vásárlásán gondolkodom. A kérdésem az lenne, hogy van e gyenge pontja (típus hiba) , amire oda kell, hogy jobban figyeljek, mint más motor vásárlása esetén? Ha valaki tud ilyet az ne tartsa magában.
Köszönöm!
szimeringet cserélek a hétvégén,mert kicsit ereszt.
szimering berakót esztergáltam hozzá.
simán felül kiszedem a belét,alul csavar ki,teleszkóp szétránt, be az új szimering és mehet össze?
fordított teleszkópot még nem szereltem ,csak simát,de csak nincs olyan sok különbség
Én is halogattam, és nekem is most 30e van a gépben. Márciusban ezzel kezdek kb.
Zakatolás inkább kuplung vagy vezérműlánc maitt lehet.
köszi az infót,közbe a helyét már beazonosítottam a szervizkönyv alapján
akkor hagyom rajta,hadd mocorogjon ott magába ,bovdenek meg exup szelep nélkül