Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is majdnem 90kg vagyok de ilyet még nem tapasztaltam.
köszönöm a gyors választ! a generátor nem gáz, már többet megcsináltam ( tekercselő ként dolgozom) , de a súlyom 90kg, az már sok?
vidd el valami hegesztő manushoz,kivágja a katalizátort, és a helyére hegeszt egy csövet,és ki is van iktatva,párezer ft ból
A gyenge pontja a generátor álló része (tekercs), ami hajlamos (volt) leégni csak úgy. Világszerte adtak rá +6 év kiterjesztett garanciát, amivel én tavaly még éppen jó voltam, de idén az már pont nem játszik egy 2004-es mocinál.
Mondjuk ezt nem nagyon tudod ellenőrizni. Mármint azt igen, hogy van e töltés, de azt nem, hogy 2 nap múlva lesz e. Mindemellett mostanra már talán leégett, amelyik le akart égni. Ki tudja.

A másik, hogy elég gyengék az első rugói, így nagy súlyú ember alatt fel-fel tud koppanni úthibákon.
Üdv!
2004-es évjáratú cbr 1000rr vásárlásán gondolkodom. A kérdésem az lenne, hogy van e gyenge pontja (típus hiba) , amire oda kell, hogy jobban figyeljek, mint más motor vásárlása esetén? Ha valaki tud ilyet az ne tartsa magában.
Köszönöm!
Sziasztok érdekelne, hogy a 2006-07 es cbr1000rr hez lehet e venni katalizátort helyettesítő y összekötőt, vagy hogy lehet kiiktatni. Mindenféle megoldás érdekelne, előre is köszönöm.
ki szedett már szét 04-07 es cbr első teleszkópot?
szimeringet cserélek a hétvégén,mert kicsit ereszt.
szimering berakót esztergáltam hozzá.
simán felül kiszedem a belét,alul csavar ki,teleszkóp szétránt, be az új szimering és mehet össze?
fordított teleszkópot még nem szereltem ,csak simát,de csak nincs olyan sok különbség
Nagyon király agép csak az a baj hogy amikor elkezdene menni akkor el kell váltani /6000- ford/ . De könnyű terelgetni majd mész vele és eladod aZX-10- et!
BigJoe milyen volt a gurulás ? A hangja szép kellemes duruzsoló volt
Nekem azt mondták márkaszervizben, hogy min. 3 óra. Ha még állítani is kell, akkor annyival több munka óra, plusz akkor ott a lapkák anyagdíja is befigyel.
Én is halogattam, és nekem is most 30e van a gépben. Márciusban ezzel kezdek kb.
Nekem is cbr1000rr van repsol abba is 29van nem volt még szervizben de viszem mostmár mi péz egy szelephézag bulee ?
Én is majdnem 70 ezerrel adtam el a 929-est.
ja és abban a 900asban több mint 50ezer volt benne
ezek az 1000esek szerintem fele annyit nem birnak mint azok ... Nem tudom 50ezer klm körül hogy viselkednek majd ezek a gépek olajfogyasztás stb zörgés egyebek . . .
jah az ismerösömnek volt egy cbr900rr je a régebbi fahta te azt gyilkolázta szabályoztatta egy helyben amig vörössen nem izzott az egész egykerekewzett vele sokat és nem volt olajozás alakitva. AMikor eladta semmi baja nem volt de még csak az olajat sem ette...
Nekem nem menet közben hanem üresben zakatol hidgen melegen nem olyannyira
Nekem a kazettás váltó nagy csapágya zörgött pedig 27e km van csak a motorban. Alacsony fordulatról gyorsítva lehetett hallani hogy zörög. Ki lett cserélve és azóta sokkal halkabb bár nem tökéletes. Sajnos ez már nem olyan mint a régebbi CBR-ek.
Tuti nem kuplung. Onnan hallatszik ahol az olajat töltöd bele ,hidegen beröffen és pár másodperc után ciripelös zakatolos és onnan ha bemelegszik utána nem olyan hangja van. Lánc feszitö vagy ilyesmi nem lehet? De vezlénc is lehet mert mondom uj kora ota van neki küldve rendesen ..
24 ezrenként kell ellenőrzni. Szerintem elmegy kb. 50 ezret amíg állítani is kell rajta.
Zakatolás inkább kuplung vagy vezérműlánc maitt lehet.
De mi?
hoozányulva még nem volt .. .
Szeasz. CBR1000RR en mikor kell szelephézagot állítani most 29500van benne,szabályozik is rendesen pályán kapja az ivet, hidegen ha beiinditom vmi viszont zakatol mi lehet?
Makulátlan. 06-07 évjáratra. 45.000 pénz. Esetleg a burkolat külön is eladó megegyezés szerint. 30/351-0610
hali.
köszi az infót,közbe a helyét már beazonosítottam a szervizkönyv alapján
akkor hagyom rajta,hadd mocorogjon ott magába ,bovdenek meg exup szelep nélkül