Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azert ha valaki pimaszul jo aron tud palya idom garniturat 2004-2005-hoz, az nyugodtan jelezze.
Ennyire nem rossz motor a HONDA hogy ennyi alkatrész keljen hozzá. Meg amúgy is külön oldal van az alkatrészeknek.........
40 a pár. Hibátlan, nem üt, nem kopott!
Igen az első kép lesz az! Ára a párnak?
Az elsőre gondolok. A felnis, az 954.
Az 310 vagy 320? Kép esetleg? Megnézem.
Helló! Esetleg '99-es 900RR-re nem lenne?
Zsiir állapotú tárcsák párban 2006 1000rr-rrrről.
40 pénz az ára.
70/6321-829
Eladó 2004-2007 CBR 1000RR-hez G&G, Arrow, Akrapovic titán sport kipufogó dob.
Csak telefonon érdeklődj!
06705850436
Eladó 2004- sport lábtartó konzol szett, 2004-2007 Valter Moto sport lábtartó konzol szett, 2004-2007 eloxált kuplung- és fékkar, 2004-2007 Rapid Bike 3 tuning elektronika.
Csak telefonon érdeklődj!
06705850436
Sziasztok!
Van egy pár eladó alkatrészem 2004-es 1000 RR-hez.Tank teteje horpadt 5000 ft,Váltópedál 8000 ft, fejidom konzol törött 5000, akksi domoz 2000 ft.
Hát az én motorom is berántós
Mondjuk ez érdekes kérdés,hogy ki miért választ egy bizonyos márkát,azonos kategóriában.Én pl mikor megvettem az első motoromat 23 évesen,(Hondát mi mást) nem is volt mögötte különösebb megfontolás,tudás,azt tudtam,hogy gyorsaságit szeretnék,nem is volt semmilyen tapasztalatom,egyik márkával sem.Tulajdonképpen külső alapján választottam.
Aztán mentem vele jó pár km-t,estem-keltem megszerettem.
A 04-05-ös évjáratban szinte mindegyik márka szép volt,mégis a hondát választottam,pedig kipróbáltam jó pár motort.Nem csalódtam,mert bár teljesítményben nem olyan jó mint az ellenfelek,de azon a szinten ahol én vagyok,a motorozási tudás fejlesztése sokkal fontosabb,mint a teljesítmény(szerintem).Ha legközelebb lesz lehetőségem motort váltani,akkor már sokkal tudatosabban fogok keresni,talán 600-asra is váltok,és lehet hogy márkát is.
Semmi sem lehetetlen. Egyszer az enyim is borzalmasan szólt. Elszállt benne a vezérműlánc. Kicseréltük jó lett.
De pl. a K4 750 megőrjített. Úgy zakatolt benne a vezérműlánc, hogy állandóan azt vártam mikor esik szét. Mindezt 10 000km után. Aztán egyszer csak 12 000km-nél kattan a feszítő és elcsendesedett. És 45 000-nél még mindig az első volt benne. A pályázás nagyon haza tudja vágni a vezérműláncot. Az a rengeteg full gázról max. fék akkorákat ránt rajta...
Amit én próbáltam az mondjuk szemre is igen kapott az élettől,de valami irgalmatlan blokkhangja volt.Erő volt benne bőven,a tulaj meg azt mondta hogy ez Kawa-ez a normális!
2004-es már nem igen zörög. Az már nem ZZR és társai. A sírás meg a spéci kuplungról hajtott generátor miatt van.
A 04'-et 30 000km-el adtam el abból kb. 8000 volt a pálya. Nem volt különösebb baja a blokknak.
Azért a hangok az összeszerelés minőségét is jelzik és abban azért a Kawa sose volt a toppon.Mondjuk a Suzukit nem múlja alul...
Ja-ja ott is szóba jöttetek!
Tomi,érdemes átnézni a Műmájer topikba,szebb képek vannak mint bármely Kawa
nekem 18000 km van benn,ment egy pár km-t gyorsuláson,meg pályán is,de még inkább sírós hangja van,mint zörgős,na de hát ha zörgősebb is,ez egy robbanómotor,nem is kérdezik meg mint a hondánál,hogy hány elemmel megy? kár hogy Bigjoe már alszik,remélem holnap elolvassa
ha már itt tartunk nekem csak a fűnyíróm Honda
Hát nem egy Honda....
Amihez nekem szerencsém volt,annak olyan blokkhangja volt mintha járkálna pár csavar a blokkban-volt 954-em is,annak is köztudottan nyers blokkhangja van,de az piskóta volt a 10-eshez képest!
már hogy a zx 10 hangjára gondolsz? szerintem a blokkhangal semmi gond
Igazad van,még elkapna valamit szegény kipuff!
A hangja is olyan...
Mekkora királyság 2 az 1-ben.
Tavasszal szezonkezdés előtt kitolod a kiskertbe,feldobod a kapálófejeket,és felszántod.