Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No hát . Elvittem a gépet szervizbe azt mondták ellenörizni kell24ezernél cserélni 40ezernél. Gyertya. Na most akkor mi . Szervizkönyves garantált 29500km van benne..
NGK - 5766
HONDA
Gyújtógyertya (Iridium)

cikkszám:N1-IMR9C-9HES

Bruttó ár:9051 ft/db

http://shop.bardiauto.hu/index...

Itt találtam,meg tudod nézni te is.
cikkszámot nem tudok, de van itt a CBR600F topic-ban egy "bury" nevű arc. Email-t váltottam vele és kb. a lent említett Honda-s ár feléért tud.
Csak leveleztem eddig, gyakorlati tapasztalatom még nincs vele.
Tudnátok adni egy cikkszám szeröséget, ez a bárdi egy sima autoalkatrészes ugye? Kérdeztem én is alkatrészboltba de cikkszámot kérnek... AMugy hondánál 8050ft darabja..
Én a Bárdinál vettem a havertól 5.200/db áron. Amúgy asszem 9.800 lett volna.
Hol érdemes venni ?
Nekem 50.000 km (pontosan 51.200)után írja a szervizköny, 2010-es modellnél. A 600RR-em 2003-as, annál 42.000 km-nél. De tapasztalat, hogy 6-7 éves iridiumos gyertyák egyik pillanatról a másikra bedobják a törölközőt. 7 év után érdemes cserélni, km-től függetlenül. 6-10 ezer Ft darabja, attól függ honnan veszed.
Szervizben azt mondták,hogy kellen benne cserélni 30ezer van benne . Szerintetek?
Üdv. Gyertya kérdésben tudnátok segiteni mennyi be kerül hol a legkedvezüöbb ár ? CBR1000RR be kellene 2005ös
hali.
ja nekem nem emberke kell,aki felújítja,megcsinálom én, csináltam már párszor ilyet,csak nem fordított telósat,de nemhiszem,hogy bármi is más lenne,csak gondoltam rákérdezek hátha van valami trükkje a dolognak
Nem tudok segíteni,mert nem én szoktam felújítani.A suszter maradjon a kaptafánál,ha érted mire gondolok.
trix.hu
futomu-tuning.hu
lm suspension
végh jana
A lehetöségek korlátlanok,20-25 ezerből felújítják.
Egyébként ezzel az emelővel egyszerre ki lehet venni az első és a hátsó teleszkópot is.
jaa értem,versenyre kell
az apróhirdetések között láttam egyet 30ért.
A 125-ös Honda Rs-eken az Alpok Adrián nagyon sokan ilyen hűtőt használnak , többek közt a fiam is. Én alakítottam át (több helyen vágni és hegeszteni kellett), és nagyon bevált. Sajnos ebbe már egy pár bukás benne van, itt-ott javítottam és ezért kellene egy tartalék hűtő.
minek kell akkora hűtő egy 125ös rs re?:D
van az apróban hirdetve egy 1000rr hűtő,de 30ezerért tartalék hűtőradiátort venni egy rs re nem luxus?:D vagy nállad ennyire fogyó ezköz?
Sziasztok!
Keresek 1000RR sérűlt hűtőt 2005-6-ost.
Rs125-ös hondába kellene tartaléknak. A mostanit is ilyenből faragtam bele.
Üdv.
hali.
írsz nekem valamit a 2545ös kommentre?
jó ez a megoldás is a teló szereléshez,én úgy szoktam megoldani,hogy a garázsba a garázskapu merevítő vasra spaniferrel felhúzom az elejét,és már szedem is szét
Ahogy látom, azért ott figyel a teló csizmán Bájó mester matricája. Miután nála járt, nekem sem koppant. Előtte a Hungária körúton előfordult olyan 75kmh-s sebességnél, szóval nem a tempó volt az ok.

Pályán nem koppant, csak már egy elég szolíd köridőnél nem maradt tartalék az első rugó útból, a segge meg keresztbe akart állni féktávon. Ezért kapta meg ősszel a mester javaslatára az 1.0kg/mm-es Racetech rugókat a hozzá való szelepeléssel.
Ja és a teleszkópok szervizeléséhez csináltam egy ilyen álványt.Így nem kell elvinnem a motort.
Nekem sem koppant le pályán,sem utcán,pedig én 115 kiló voltam tavaly.Mondjuk fel volt újítva a teló.Lehet,hogy nem vagyok elég gyors?Biztos nálam is a mérleggel lesz valami
Lehet. Ahogy az is lehet, hogy az enyémben, amikor tavaly megvettem már fáradt volt az olaj. Nem tudom.
Az viszont biztos, hogy a 2004/2005-ös verziónak 0,88kg/mm-es rugói vannak elöl, míg 2006-tól már 1.0kg/mm, 2008-tól 1,05kg/mm.

2004 körül a GSXR1000 0,95-ös, a ZX10R pedig 1,00kg/mm, pedig ezek könnyebb gépek.
vagy csal a mérleged!
Hm. Akkor lehet hogy nekem az előző tulajok okosítottak valamit a futóművén mert még soha nem koppant le utcán sem és pályán sem...És ezek mellett gyári értékekre van tekerve minden.
akkor fogyókúra!
Én 85kg vagyok, és alapállapotban koppant néha. Aztán a futóműves guru felújította, és változtatott valamit talán az olajszinten. Onnantól utcán jó volt.