No hát . Elvittem a gépet szervizbe azt mondták ellenörizni kell24ezernél cserélni 40ezernél. Gyertya. Na most akkor mi . Szervizkönyves garantált 29500km van benne..
cikkszámot nem tudok, de van itt a CBR600F topic-ban egy "bury" nevű arc. Email-t váltottam vele és kb. a lent említett Honda-s ár feléért tud.
Csak leveleztem eddig, gyakorlati tapasztalatom még nincs vele.
Tudnátok adni egy cikkszám szeröséget, ez a bárdi egy sima autoalkatrészes ugye? Kérdeztem én is alkatrészboltba de cikkszámot kérnek... AMugy hondánál 8050ft darabja..
Nekem 50.000 km (pontosan 51.200)után írja a szervizköny, 2010-es modellnél. A 600RR-em 2003-as, annál 42.000 km-nél. De tapasztalat, hogy 6-7 éves iridiumos gyertyák egyik pillanatról a másikra bedobják a törölközőt. 7 év után érdemes cserélni, km-től függetlenül. 6-10 ezer Ft darabja, attól függ honnan veszed.
hali.
ja nekem nem emberke kell,aki felújítja,megcsinálom én, csináltam már párszor ilyet,csak nem fordított telósat,de nemhiszem,hogy bármi is más lenne,csak gondoltam rákérdezek hátha van valami trükkje a dolognak
Nem tudok segíteni,mert nem én szoktam felújítani.A suszter maradjon a kaptafánál,ha érted mire gondolok.
trix.hu
futomu-tuning.hu
lm suspension
végh jana
A lehetöségek korlátlanok,20-25 ezerből felújítják.
Egyébként ezzel az emelővel egyszerre ki lehet venni az első és a hátsó teleszkópot is.
A 125-ös Honda Rs-eken az Alpok Adrián nagyon sokan ilyen hűtőt használnak , többek közt a fiam is. Én alakítottam át (több helyen vágni és hegeszteni kellett), és nagyon bevált. Sajnos ebbe már egy pár bukás benne van, itt-ott javítottam és ezért kellene egy tartalék hűtő.
minek kell akkora hűtő egy 125ös rs re?:D
van az apróban hirdetve egy 1000rr hűtő,de 30ezerért tartalék hűtőradiátort venni egy rs re nem luxus?:D vagy nállad ennyire fogyó ezköz?
hali.
írsz nekem valamit a 2545ös kommentre?
jó ez a megoldás is a teló szereléshez,én úgy szoktam megoldani,hogy a garázsba a garázskapu merevítő vasra spaniferrel felhúzom az elejét,és már szedem is szét
Ahogy látom, azért ott figyel a teló csizmán Bájó mester matricája. Miután nála járt, nekem sem koppant. Előtte a Hungária körúton előfordult olyan 75kmh-s sebességnél, szóval nem a tempó volt az ok.
Pályán nem koppant, csak már egy elég szolíd köridőnél nem maradt tartalék az első rugó útból, a segge meg keresztbe akart állni féktávon. Ezért kapta meg ősszel a mester javaslatára az 1.0kg/mm-es Racetech rugókat a hozzá való szelepeléssel.
Nekem sem koppant le pályán,sem utcán,pedig én 115 kiló voltam tavaly.Mondjuk fel volt újítva a teló.Lehet,hogy nem vagyok elég gyors?Biztos nálam is a mérleggel lesz valami
Lehet. Ahogy az is lehet, hogy az enyémben, amikor tavaly megvettem már fáradt volt az olaj. Nem tudom.
Az viszont biztos, hogy a 2004/2005-ös verziónak 0,88kg/mm-es rugói vannak elöl, míg 2006-tól már 1.0kg/mm, 2008-tól 1,05kg/mm.
2004 körül a GSXR1000 0,95-ös, a ZX10R pedig 1,00kg/mm, pedig ezek könnyebb gépek.
Hm. Akkor lehet hogy nekem az előző tulajok okosítottak valamit a futóművén mert még soha nem koppant le utcán sem és pályán sem...És ezek mellett gyári értékekre van tekerve minden.
Én 85kg vagyok, és alapállapotban koppant néha. Aztán a futóműves guru felújította, és változtatott valamit talán az olajszinten. Onnantól utcán jó volt.
HONDA
Gyújtógyertya (Iridium)
cikkszám:N1-IMR9C-9HES
Bruttó ár:9051 ft/db
http://shop.bardiauto.hu/index...
Itt találtam,meg tudod nézni te is.
Csak leveleztem eddig, gyakorlati tapasztalatom még nincs vele.
ja nekem nem emberke kell,aki felújítja,megcsinálom én, csináltam már párszor ilyet,csak nem fordított telósat,de nemhiszem,hogy bármi is más lenne,csak gondoltam rákérdezek hátha van valami trükkje a dolognak
trix.hu
futomu-tuning.hu
lm suspension
végh jana
A lehetöségek korlátlanok,20-25 ezerből felújítják.
Egyébként ezzel az emelővel egyszerre ki lehet venni az első és a hátsó teleszkópot is.
az apróhirdetések között láttam egyet 30ért.
van az apróban hirdetve egy 1000rr hűtő,de 30ezerért tartalék hűtőradiátort venni egy rs re nem luxus?:D vagy nállad ennyire fogyó ezköz?
Keresek 1000RR sérűlt hűtőt 2005-6-ost.
Rs125-ös hondába kellene tartaléknak. A mostanit is ilyenből faragtam bele.
Üdv.
írsz nekem valamit a 2545ös kommentre?
jó ez a megoldás is a teló szereléshez,én úgy szoktam megoldani,hogy a garázsba a garázskapu merevítő vasra spaniferrel felhúzom az elejét,és már szedem is szét
Pályán nem koppant, csak már egy elég szolíd köridőnél nem maradt tartalék az első rugó útból, a segge meg keresztbe akart állni féktávon. Ezért kapta meg ősszel a mester javaslatára az 1.0kg/mm-es Racetech rugókat a hozzá való szelepeléssel.
Az viszont biztos, hogy a 2004/2005-ös verziónak 0,88kg/mm-es rugói vannak elöl, míg 2006-tól már 1.0kg/mm, 2008-tól 1,05kg/mm.
2004 körül a GSXR1000 0,95-ös, a ZX10R pedig 1,00kg/mm, pedig ezek könnyebb gépek.