hiába cserélsz feszítőt és láncot..a fő probléma marad nem jut olaj a fesztítőbe az is csörögni fog
Az Xx-et már mechanikus feszítővel gyártottak,ami a blokk jobb szélére kívűlre helyeztek el
szia..
felejtsed el a motul versenyolaját....(Factory racing)
maradj sima félszint olajnál...a Motul 5100 is csúcskategóriás olaj amivel a hayabusát cbf 1000 stb is tőltik...
én is castrol actevot használok a fazer 1000 be..teljesen megfelel..ja 1690/l a ZSU-nál (zsu.hu) most akcios! máshól 2500-3000/l...
Én valvoline durablend 4t-t használok 3 éve,de jövőre megpróbálom a motul-t.A láncfeszítőt én átalakítottam mechanikusra,már 2000km van benne és hibátlan.
hát ,hogy csörög az nem jó tudjuk
feszitő alsóhangon 50,000 huf
valahogy orvosolni kell ezt a problémát
"a falu végén a "pistabá"sokkal okosabb mint a gyári fejlesztőmérnök"
én castrol actevo 10w40
minden tavasszal csere(persze ha megyek vele 10,000 szezonban akkor is)
én nem dugtam be a kiput(had szellőzőn,úgyis elinditom havonta)
Motorszerelő bácsi aszondta, hogy igazából, ha sok fölösleges pénzem van akkor költsem el, ha nincs akkor haggyam mert mivel még csak hidegen csörög évekig jó lesz és majd ha már évek óta csörög melegen is akkor kezdjek el gondolkodni a cserén... lehet hogy megfogadom:D
Másik 2 kulminális kérdés:) kipuffogókat be kell dugózni télire, vagy had szellőzzön? benzincsap elzár, vagy nem?
A segítségeket előre is köszönöm!
Ajjjaj a pálinkát én is szeretem:D nekem most "csak" sör jutott meg a wc re rohangálás mer ha jól számolom 4 liternél járok:D:D:D Isten éltesse az oldalbordákat:P és kellemes ünnepeket előre is!
Igy van
az olaj sehol nem tävozik semerre sem (elvileg)az utänpotläs meg a vezmüläcrol kellene ,hogy bele jusson
de mivel tävozik igy tud be lengeni a csillapito patron(ezert csörög a länc)
nekem is szokott de öntök bele olajat fentröl es egyböl kuss van
szerintem a csillapito egyseg dugattyujät mereteztek alul es emiatt több olajat enged ät
nincs valakinek egy elfekvöben ,halälra itelve
szetszednem,megneznem,hogy mit lehetne okozni vele(mäsik dugattyu stb)
Amit pirossal jelöltél az a csillapító patron.A fölötte lévő rugó adja az előfeszítést,a patron pedig a lánc lengését csillapítja.Az olaj a fent lévő ovális lyukon csurog bele.Remélem tudtam segíteni.
A vezérműlánc feszítőre visszatérve próbálom kitalálni hogyan is műxik...:S Ha jól sejtem a láncot a feszítőpatron magára húzza.? már csak azt nem tudom, hogy az olajat hol ereszti el? illetve a motor hol nyomja meg olajjal... A piros nyíllal bejelöltem, hogy véleményem szerint itt olajozódik de a csillapító patront nem igazán látom át:D:D:D
Lehet hogy nekem máshogy lesz, mivel a téliesítésnél akksi ki, ülés le és most "meztelen" tengődik szegényke de nem tűnt fel, hogy kilógna a lámpa bélése az ülés irányába:S ha lesz 1 kis szabadidőm az ünnepek közt(kötve hiszem) ránézek, hogy mivan:D
GYerekek nagyon karácsonyi hangulatban vagyunk,semmi hozzászólás,semmi új téma,kérdés,semmi találkozószervezés...Szóval mindjárt karácsony,óriási zabálások,aztán újév,óriási berúgások...utána egy hét józanodás-méregtelenítés...de azért remélem nem csak majd január közepén élénkül meg a fórum!
Az Xx-et már mechanikus feszítővel gyártottak,ami a blokk jobb szélére kívűlre helyeztek el