Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mindenesetre az erejét biztos,hogy alaposan megcsorbitótta....

én épp lefelé áttételezném a ZZr-t
Amit állítani lehet, az a rugó feszessége. Ez áttételesen változtatja az utas ülésmagasságát is ha úgy vesszük...
(főleg ha az utas nem 40 kiló...)
A jobb oldali háromszög idomon van egy lyuk, ott kell benyúlni 8-as kulccsal.
Nem. Kiszámítottam és memorizáltam mennyit fog csalni.

Van ugyan tartóm, de azt majd a kicsire kell szerelnem, mert a tervek szerint azt viszem nyaralni.
gps szerint nézted a sebességet?
Gabca83!Bocs ha jól látom a tied duál,az enyém sc24.A dual típust így nem ismerem.
Gabca83!Szerintem sehol!Legalábbis az enyém nem állítható.
Sziasztok! Megtudja valaki mondani hogy vagy hol lehet leengedni az ülèsmagasságot? Akitől vettem aztmondta felvan emelve 2 szemèlyre de ő sem tudta hol kell.
Eléggé radikális voltam: 42-17 helyett 36-18 lett.
Ennek ellenére 6.-ban 100-nál annyit változott, hogy 4000 fölött helyett most pár százzal alatta van.
Kicsit érezni, hogy csendesebb lett a gép, de nem annyira mint az 500-as. Emberi tempónál szinte ugyanaz, inkább lassan haladva kell kevesebbet váltani.
Az ereje bőven megvan 6.-ban is, ahol már stabilan jár (3000 fölött)
Milyen fogszámra cserélted?

Mennyit forog 6-ban 100-nál?
Tegnap befejeződtek az áttételmódosítással kapcsolatos kalandjaim. A dolognak van egy tanulsága:
A motoron IRIS 530-as lánc volt, de mivel olyan nittelőszemet a városban nem lehet kapni, így DID-t vettem.
Nem, nem jó hozzá!
Az IRIS csapja 3.15 a DID 3.4 mm.
A Moto-Complettől rendeltem IRIS-t (volt ott is egy kis bonyodalom az én hibámból, de le a kalappal előttük ahogy megoldották!), rajtuk kívül nem találtam magyar forgalmazót.
... csak leírtam, ha valaki láncot cserélne gondoljon erre is...

Az áttételcsere egyébként egész érdekes eredménnyel járt: országúton tulajdonképpen nincs változás, a motor ereje simán elég ide is.
Városban viszont a felső két fokozatot nem kell használni, sőt, igazából 1-2-3 mindenhol elég, ahol nem négysávos.
Ez eléggé jót tesz a bal markomnak - meg unalmas is volt a sok fölösleges kapcsolgatás...
Lámpától indulva nyilván emiatt gyorsabb vagyok: eddig minden váltás időt igényelt. (egyesben most elvileg 125-130-at simán mennie kell)
Szia!
Vez lánc feszítő érdekelne!
Cbr sc24 blokk alkatrészek eladók
Csaba
Megoldodott nem hagyott nyugodni kivettem az érzékelőt és szerintem el volt forditva igy most keresztbe van a tankba remélem igy a helyes :)
Szia !! Köszi nem birtam ki és szétszedtem :) Kivettem az érzékelőt vagy szintjelző És vissza dugtam a stekkerre Igy mutatott az ora !! Probáltam vissza rakni ahogy volt de akadt mire felraktam a négy csavarra Eredetileg az uszo a benzincsap felé volt na most én forditottam rajt kilencven fokot igy most keresztbe van !! Remélem igy valo mert miota nálam van kb két honapja vettem azota nem mutatott semmi és okosan ki is fogyott a benzin :(
Srácok ha valakinek szüksége van egy akksira, ingyen odaadom, mert a nagysága miatt más motorba nem tudom használni. Helyileg Debrecenben van, nem postázom, 1,5 éves savas akku, de még tökéletes állapotban van, szerintem még 1-2 év van benne.
Júliusban én is tesztelem... Osztrák-olasz túra keretein belül... :-)
Már én is teszteltem anno német autópályán :D
Na, tegnap meg mennem kellett egy _gyors_ Győr-Esztergomot.
Buuuu, hát teljesen kezd átformálódni a kapcsolatom a géppel.
Nem írnék konrét számokat, de olyan könnyedséggel mentünk olyan durván nagyon-nagyon szabálytalan sebességgel, hogy csak na! (nem vagyok rá büszke, oda kellett érnem - egyébként üres volt az út).
Nagyon jó ez az új blokk, no!
És ki mondta, hogy ez a motor nehéz???

Ezúttal is mindenkinek köszi, akit illet!
(ja és így is csak 5,6 volt a fogyi, de hogyan???)
Kezdem igazán megkedvelni ezt a melákot

Te is kaptál egy kis kimenőt?
Ahogy egyre többet használom, én is így érzek.
Tegnap motoroztam 408 km
Imádom
Fogyasztás 6,2 100-150 utazó
Biztos jó lehet egy ilyen szekrénnyel motorozni.
Szombat este kaptam kimenőt és sikerült 5 év után az első rendes gurulást megejteni a géppel: Dobogókő után Bajnán át Tatabányára, majd onnan haza. Voltak kanyarok bőven! El is fáradtam rendesen, de megérte! Na most érzem úgy, hogy elháltuk a nászéjszakát - ha szabad ilyen képpel élnem.
Az új blokk szépen duruzsol, a váltó olyan finom, hogy nem is kattan - csak veszi a fokozatot, a kuplung vajpuha, és még valahogy a fékeket is kezdem megszokni.
Na meg a háromajtós szekrény kezességét, a végén már teljes otthonossággal választottam az íveket
A fogyasztással is teljesen elégedett vagyok: 4,6 körül egész jó a méretéhez és az útvonalhoz képest.
Húzd szét a tank alatti stekkert, és a motor felőli végén zárd rövidre a két csatlakozót.
Ha ekkor mutat vmit, akkor valszeg a szintjelző a rossz, ha nem akkor a műszernél lehet a bibi...
győzőke:nézd meg stekkercsatlakozót,billencsd fel a tankot, kövesd le a vezetéket.Egyenlőre ennyi.Többi majd,ha eddig nincs meg a hiba!
Sziasztok olyan kérdésem lenne nemrég vettem CBR 1000F sc 24 eszt és nem mutat az üzemanyag jelző mi lehet a hiba ??