Az SC 21 és az SC 24 kipufogója ugyanaz, vagy módosítottak rajta?
Kellene nekem majd patent állapotú gyári dob, és 21-est többet látok bontva, meg még gondolom olcsóbb is - már biztosan nem sokáig.
Egyébként az akksicsere után a hétvégén toltunk együtt egy jó 350-est, egyenlőre jól viselkedett a gép, tehát kezdi elnyerni a bizalmamat. A súlyát is sikerült végre megszokni, már egyáltalán nem tűnik nehézkesnek.
Az elejéből jött/jön valami furcsa de határozott kattogás - szerintem a fékkel összefüggésben, de nem találtam hibát, és mintha már nem is csinálná. Annyira.
Mindenesetre még átforgatom, állványon. A hátát is meg kell erősíteni, mert két személlyel csúnyán felágaskodott - mi lesz, ha még csomagokat is kap? Ehhez biztosan volt valaha gyári kulcs.
Nem melegedett nagyon a lámpáknál állva sem, a fogyasztása is egészen emberi, nem túl finoman, meg viszonylag sok várossal 5l körül érzem. Szóval lesz ebből valami VÉGRE - remélem
Köszi a tippet, ez így már logikus. Igaz ebben az esetben nem a gyertya, hanem az akkumulátor a ludas. Ha csak ennyi a gond, akkor nincs értelme semmit szétszedni, csupán egy új akksi kell és egy ideig megint nem lesz probléma. (mivel a motor végül elindult, sőt mentem is vele kb. 2x20-at. Országúton. Nem lassan.
Azért,
én kicsit meg fogom pucolgatni a kontaktusokat - ahogy ezt már írtam is. Gyújtáskapcsoló, vészleállító, főkábelek. Meg mérek egy töltést analóggal is, mert mintha kissé ugráltak volna a digitális műszeren a számok.
Az én 500-as om is érzékeny a gyenge akku-ra. Ha nincs megfelelő feszültség akkor már nem ad szikrát,hiába forgatja szerencsétlen önindító.Sőt olyankor a AC pumpa se megy....
12,4 V-nál már nem indul.Beletettem a 9-es akksiját,12,7 V pöccre indult a kis szemét.....
Úgy gondoltam, hogy a gyenge akku véget nincs megfelelő szikra mivel az önindító felveszi az áramot. Így a gyertyát "beköpi", utána meg nehezen indul akkor is, ha már jó az akkud.
Én is jártam már így gyenge akkuval még tolásra se indult be. Miután kiszedtem a gyertyát meg takarítottam könnyedén indult (tolásra). Szerintem elég érzékeny a gyertyákra ez a típus.
Nem tudom milyen gyertya van benne, de Trostert ismerve nem hinném, hogy gond lenne vele.
Friss benzin van benne, most tankoltam tele. Próbálok vele olyan sokat járni, amennyire csak lehet, hogy egyértelművé váljon hol van a probléma.
A sok burkolat, meg a méret átka, hogy nem könnyű semmihez hozzáférni. De majd megoldom valahogy.
Számomra az üléspozíció biztosan sokkal jobb ezen, mint a TA-on.
Az ereje viszont tényleg jó!