Tegnap nagyon kellemes idő volt errefelé, igazi tavasz.
Viszont ami továbbra is nagyon furcsa, hogy szerintem rettenetesen rövidek a gépnek az áttételei. 120-nál már 5000-et forog. Hogy lehet ez?
A CB 500-asomnak volt ugyanilyen az áttételezése, de az nem 136 csak 57-58 ló volt!!! Emlékeim szerint a 600-asok is ennyit forogtak. De azok 12-13 ezerig.
Ennek a motornak óra szerint el kellene érni a 300-at. De így hogyan???
Nem siettem egyébként, az első úton nem akartam gyorsan menni. Régen nem ment már ez a ló és én is csak a kis játékmotoron ültem mostanában...
120-nál nem volt meleged? ;)
En a transalpot vittem el tankolni, hazafelé földúton akartam jönni de olyan sár volt, inkább kerültem a réten.
Egyébként a cbr utan a transalp aszfalton édes kevés :(
Most ütöttem a vasat, tegnap és ma is motoroztam kicsit a géppel, és végre jó lett!
Tegnap még alig akart indulni, és utána is 3-hengerezett sokáig, de ma már szépen beröffent. Annyit változtattam, hogy most felhúztam középső állványra (a háromhengerezés ezeknél benzinhiány miatt is lehetett - mármint nem a tankban, hanem az egyik karbiban).
Szépen is húzott végig. Mindegy volt, hogy 60-nál vagy 120-nál húztam rá a gázt.
Ezért most tele tankoltam és szépen le is fogom mosni!
Estére azért beindult, nem szereti ezt a fene hideget, na!
Gondolta menjen csak a fiatalabb ilyenkor...
A térkép rávitt egy kis szakaszon egy murvás útra, ott volt kis jég, de nem vészes. Igaz, a naggyal eleve nem kiserleteztem volna...
Igen, ez már a te motorod szíve.
Nem bánom, mert a leírás alapján jó kis gép lehetett. Sajnálom. De örülök is, hogy én használhatom tovább.
Menni sajnos még nem mentem vele, sötétben nem akartam. Indulni viszont könnyen indult a hőmérséklethez képest és nagyon szép a hangja is.
Ha kell még valami apróbb hangolás megkapja tavasszal, nyáron pedig gyí!
A 21-nek rövidebb a csillapító tartálya és kevesebb olajat tart valamint ezáltal a csúszó felülete is rövidebb így ha megkopik hamarabb kijön az oldalán az olaj,az oldalfalán a lemez tartály fala is alacsonyabb szerintem kicsit ahol áll az olaj,az előfeszítő rugója is lágyabb(natur fém színű vagy zöld) a váltó széria 89 ben is találkoztam még a kis csillapítóssal.Felfogatása ugyanaz amúgy és be is építhető.
Xx- 4200/120 zzr1400 4000/120
teljesen ok a géped. óra szerint sem fog 300-at menni soha az 1000f.. az sc 21 255öt ment anno a sc24 röl volt aki azt mondta 270..