A kiemeléssel odáig jutottam, hogy egyik polcrol a masikra rakosgatom a kutyacsontot...
Ha minden jol megy télre kész lesz a nagy garázs, lesz hol szerelgetni a nagy hóesésben :)
Szerintem nem jó ötlet. Én a derék-problémákra (nekem is volt) a kormány-kiemelés helyett inkább egy kis vázizom-edzést javasolnék. Nekem teljesen rendbetette a hátam/derekam. Sajnos vagy szerencsére 35-40 körül annak is el kell kezdenie picit edzeni, aki addig soha nem csinálta.
És mi lett a hátsó rész megemelésével?
Azt én is szeretném megcsinálni, mert - ha egyszer majd újra működik - jó lenne, ha kicsit fordulékonyabb lenne a gép.
(BTW KJresek elfogadható áron eladó blokkot, esetleg főtengelyt! - nem vagyok finnyás, szerintem Basi beleműtené nekem az XX-ét is ;) )
Egyetértek veled! Na és ha karban van tartva, és nincsen széthajtva akkor NEM szabad eladni! Nagyon hálás, strapabíró és jó motorok! Akkor már inkább az alakítás :-)
Igazad van, amikor elindulok vele olyan érzés mintha egy GP gép lenne :) jó értelemben véve. Kellemesen sportos.
Aztán a derekam mindig érezteti hogy nem jó így neki, és sajnos egyre kevesebb km megtétele után :(
Eladni viszont nem szeretném, ár/érték arányban nincs jobb a piacon. Így érkeztem meg az átalakítás ötletéhez.
Sziasztok . A segítségeteket szeretném kérni megbízható szerelőt keresek Nyékládháza és 50- km-es körzetében , ugyanis valami csörög a motor felöl, de nem vagyok szerelő így keresnem kell egy MEGBÍZHATÓT . Válaszotokat előre is köszönöm . Üdv.
Hosszú kihagyás után - hála Basinak, a mozdony újra a régi!
Most értünk haza, nagy élmény volt újra ráülni. A 125-ös kicsit rávezetett, de így is nagyon furcsa volt MOTOROZNI végre!
:)
A kiemeléssel odáig jutottam, hogy egyik polcrol a masikra rakosgatom a kutyacsontot...
Ha minden jol megy télre kész lesz a nagy garázs, lesz hol szerelgetni a nagy hóesésben :)