Köszönöm a sok érdeklődést. az összes alkatrészem elkelt, köszönöm a sok érdeklődést, vásárlást, CBJózsi lett a fő anyagbeszerző, köszönöm, a segítő tanácsokat, most más vonalon fogok tovább mozogni, mindenkinek balesetmentes motorozást!
Lehetséges ,hogy a gyertya nem a legjobb? mielőtt beindítanád a motort tisztítsd meg a gyertyát,és ellenőrizd a szikrákat . Ha szikra van valószínűleg nem a gyújtáshibás.
Amikor nem indul be meg kell nézni a gyertyát (száraz vagy benzines) ha beindul megy e minden henger? Mikori üzemanyag van benne ?
Szerintem az lesz, hogy új akksi (ez már a harmadik...), szétszedem és megpucolom az összes elektromos kontaktust a gyújtás útjában és kap egy onboard feszültségmérőt is.
A karbi vonalon meg újra kellene csövezni teljesen. De legalábbis valószínűleg kicserélem a benzincsapot - hátha a membrán szórakozik velem.
Tegnap egyébként elindult a Fiat akksijáról (nagy nehezen, sokat köszörülve, vegyesen szivatóval és teljes gázon - a végén egy nagyot durranva :) ). Azután mentem vele egy kört és magától is. Ha már megy, semmi gond nincs, finoman és erősen húz. Nem lesz itt nagy gond, csak pont ezek az apróságok keserítik meg leginkább az ember motorhasználatát... :(
Amikor ráülsz, indítod, és a végén mégis a másikkal kell menni :)
Tényleg! Az egyik srác mesélte, hogy szokott ezeknek a gyújtás vezérlőjével bajok lenni, amik, ezeket okozza. Lehet, hogy ez lenne az ok? Minden esetre van benne ráció.
Szerintem valami elektromos dolog lesz inkább. A karbisorral maximum apróság lehetne, mert ha elindul, akkor hibátlanul megy és a korábbi blokkal sem volt igazán gondja.
Mivel meg van az új kiszemelt áldozat, és még hiányzik hozzá egy kis korpa, na meg a hely is kéne, ezért úgy döntöttem, hogy klubtagoknak az összes maradék alkatrészem eladó egyben 25000 ft. ellenértékben.
- komplett farokidom, törés, és karcmentes, gyári fényezéssel
-olajhűtő
-első féknyergek, első fék munkahenger
- komplett hátsó fék
-komplett első, hátsó kerék egy éves Metzeler Z06-os 6000-et futott gumikkal, féktárcsákkal!
-lábtartók
-komplett vezetékköteg, kendácsolás mentes
-kürt, apróságok, hibás idomok, gyujtáskapcsoló kulccsal, stb...
-tank, 2 kulccsal
Hát, lehet hogy az enyém is így fog járni ha így folytatja....
Ma sem indult el.
Hétvégén sem, akkor is a 125-össel kellett mennem Dobogókőre (deszarvót ) Kezd kilenni vele a hócipőm, hogy csak öntöm bele a pénzt (Basi meg a munkát) és nem igazán mentem még vele semmit az elmúlt 5 évben amióta nálam van.
Ha egy fél fokkal több időm lenne vele foglalkozni... szétdobnám a karbit meg az egész elektromos rendszert. Aztán ha az sem segít...
köszönöm h ennyien segítettetek a feszítő ügyében az o gyűrűs megoldást csináljuk meg előfeszítünk a rugón is egy kicsit remélem jó lesz mert nincsen kedvem sem pénzem sokszor szétszedni.uj hengersor és gyűrűket kapott.HA ELKÉSZÜLT FELTESZEM MEGMUTATNI MILYEN LETT A HANGJA MÉGEGYSZER KÖSZÖNÖM
Üdv!
Cube nem hiszem hogy túl sokat olvassa mostanában a fórumot, eléggé elfoglalt. Sok lehetőség van a feszítő módosítására, az enyémben is az o-gyűrűs verzió van. Ha emellett döntesz, küldök egy rajzot hogyan kell módosítani a feszítőt.
Nyáron a veterán tartóssági 24 órás versenyen megyek negyedmagammal egy Mz-n. Ha addig nem jön össze valami kéthenger kétütemű vinnyogógép. :) Aztán majd csak lesz valahogy, viszont a pályamotorozást sokkal biztonságosabbnak tartom mint a közutat. Annyi elmebeteg azért még sincs. :)
Azért az Rd350 LC már egészen más. Az RD 250-ből, hogy veterán versenyeken indulhassak az évjárat olyan 1975. Azt megválasztja a 150-160 még 14000-nél is :)
Viszont a Honda fékjeit most megkapja az Mz, hogy egy kis márkakeveredés legyen. :)
Troster07 megdöbbenve és egyben szomorúan néztem és olvastam visszatértemkor, hogy mi történt veled :-( Utólagosan is fogadd őszinte együttérzésemet!!! Amint viszont olvasom az írásaidat nem sok esélyét látom annak, hogy a ,,szavamon,, fogjál... Pedig reméltem, hogy úgy lesz! Na de hátha mégiscsak meggondolod majd magad, és veszel egy túra mocit :-)
Üdv.
Akit Te keresel (a gépészmérnök Attila) eléggé aktív itt az oldalon. Amint látni fogja az írásodat és szeretne segíteni biztos lehetsz benne, hogy rád fog majd írni Nem szeretném a ,,nick,, nevét elárulni és nem rossz indulatból, hanem mert nem tudom, hogy Ö jó néven venné e vagy sem. De szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Más fórum társak is tudják kit keresel csak szerintem ugyanúgy gondolkodnak mint én :-) Remélem megértesz! Viszont a türelem rózsát terem :-)
Ja még valami - nem tudom a 250-es mit csinál 180-nal, de van egy gyanúm, hogy nem úszod meg a lapon fordulást
A 350-es legalábbis 6.-ban 160-nál MÉG dadogott...
Annyira tudtam!
Igen, a négyütem azért egészen más (hogy is mondták a Trabantosok? Fúj, fúj négyütem! Az a sátán műve! ), szerintem hiányozna az adrenalin!
Tudom milyen az, volt RD 350 LC-m... életem legdurvább motorja volt! Soha, soha, de soha egyetlen motoron nem féltem _úgy_!
Egy motoros barátom edzőgépe volt, de ahhoz fogható vadállaton még soha életemben nem ültem. (de nem is igen fogok... )
Szóval vicces, mert a szolid ezres után egy még durvábbat választasz.... khm... ezt el ne mondd a lányoknak!!
Inkább valószínűbb, hogy veterán yamaha rd 250 lesz. Bár lehet, hogy egy 600-as pályamotor olcsóbban jön ki mint ez, de ott a nagypályákon nagyobb a tempó, én meg még 180-al lapon nem tudok fordulni, nem akarok hülyét csinálni magamból.Na meg tudod a kétütem hangja és illata az örökre fogva tart. :)
Van valakinek ilyen deknije eladó?