Igen, úgy tűnik lassan vége a szívás-sorozatnak
Azóta többször is voltam vele - direkt ezzel járok a városban is. Gyönyörűen indul, megy. Persze az idő is melegebb kissé, az is igaz...
A kuplungja olyan finom lett, mint a vaj! Eddig konkrétan izomlázam volt, amikor sokat kellett használni.
A kipufogónak még egy kicsit benzin-szaga van, de nem fogyaszt sokat, szóval annyira nem érdekel. Persze az is lehet, hogy csak hozzászoktam a zeuró 3-hoz a kicsinél
Lehet, hogy a fék is beáll majd, mert most már nem hallom annyira - vagy csak megszoktam
A zasszonyt már készítem lelkileg, hogy ha nem tudok csápost szerezni és lengőkart cserélni a multiplában, akkor mégis ezzel megyünk olaszba, nem a 125-össel
Dede, a fehérét. Utána már csendben volt :) Idegesítő tud lenni az a hang.
Viszont most a transalp is valami hasonlót produkál. Szét kellene borítanom. Kész lett a fasza 80nm-es garázs, és még egy percet nem bütyköltem benne :(
Azért az durva, hogy tesztvezetésre csak komoly vásárlási szándékkal jelentkezzünk... Hol vannak már azok a Honda tesztkaravánok, amikor bátran, kötöttség nélkül végig lehetett próbálni az egész palettát?
Érdekes, pedig pont akkoriban vettem új Hondát... ki érti ezt?
Nem tudom, nekem csak az első indításkor 3-hengerezett, akkor sem sokáig. Ráadásul - mint kiderült - a gyenge akksi volt a hibás.
Azóta hibátlanul megy.
Elég sok videót megnéztem már. És rengetegnél hallom úgy az alapjáratot mintha 3 henger menne. Persze biztos megy mind a négy, de a hangja nem egyenletes.
Ennyi pénzért 132 megbízható lovat szolíd fogyasztással egy kényelmes nagy testben sehol nem kapsz!
Azt hiszem én vagyok, aki az utóbbi időben talán a legtöbbet szívta itt vele (ez messze nem általános, kifogtam), ennek ellenére azt tudom mondani, hogy ha egy erős túrázó kell olcsón, akkor szerintem nincs jobb nála.
A jelenleginek is típus hibája a vez.lánc feszítő. Szerencsére az enyém jó. Kop-kop A súllyal nem lenne gond, hisz menet közben úgy sem kell lábbal tartani. meg vagyok vagy 95 kiló és 180cm.
Két hátránya van, a vezműlánc feszítő és a súlya. Az első javítható. A másodikat meg lehet szokni.
És ár-érték arányban ott van a szeren. Kortársaihoz képest jól néz ki - persze ez szubjektív - és nincs eszement ára mint pl a VFR-eknek vagy épp a TransAlpnak.
20/223-1420
MAGYAR OKMÁNYOS