NAGYON KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A SEGÍTSÉGÉT REMÉLEM NEMSOKÁRA KÉSZ SZÖRNYŰ IGY LÁTNI MIKOR MÁR MENT MINT AZ ÁLLAT.MOST KAP EGY UJ HENGER SORT DUGATTYÚVAL MEG GYŰRŰVEL MERT KB 170.000 KM VOLT MÁR BENNE.ÁPRILISRA DURUZSOL MEGINT MINDENKÉPPEN.
mositomi!Azt elfelejtettem,hogy egy 1989-es motor az enyém./sc24/.Majd ha lesz valami fényképezőm,teszek fel ezt-azt.Ahogy elkezdtem dicsérni,hát 6-7000 között kihagyott az elektronika/gyujtás/,1x2x lefulladt.Na azt gondoltam,hogy most ment el a gyújtás-vezérlés.Hangja jó,nem csörög-zörög gondoltam utána nézek 1-2 vezetéknek.Láss csodát,megtisztitottam az oldalsztender kapcsolóját,kicsit meg volt lazulva/kontakthibás volt/.Volt már olyan ismerősöm,aki emiatt nagyot szopott,mert olykor-olykor letiltott menet közben.Ha holnap szar idő lesz,kimegyek egy kicsit randalírozni az xt-vel.Minél előbb csináld meg,és irány az országút!Lehet,hogy egyszer összefutunk,különben paksi vagyok.HAHÓ MJ!
cbr1000fxt350yamaha, köszönöm az infót hálásan, remélem sikerül beszélni vele és elmondja a "titkot" amúgy mi is sejtettük a probléma okát de szeretnénk végleg megoldani ezt a csörgő hangot. Georch neked is köszi!!!!!!
Attila budapesti, Cube75 néven van itt a fórumon, biztos Ő is tud segíteni a feszítőben.
Megjegyzem a gyári verzió is tökéletesen működik, a korai szériáknál gyengébb a rugó, de azt elő lehet feszíteni egy kis esztergálással, és onnantól kezdve tökéletes, nekem így van már egy ideje és csöndben van.
Uraim!
Megmaradt alkatrész lista: kerekek, komplett első- hátsó fékrendszer, féktárcsák, farokidom, vezetékköteg, tank, kürt.
Az összes többi része a fórumozók között kelt el, hála Nektek és a fórumnak!
mositomi!Amikor megvettem az enyémet,/2015.02/már állítólag megcsinálta ez a srác/örökösre/,37000km-rt mentem eddig,gyertyacsere,gyujtás-vezérlés,karbiszinkron beállítás nélkül!Írd és mond ,HARMINCHETEZERHÁROMSZÁZ KM. Most van a motorban 73300 km.Lebutított,svájci gép.Talán 100le-ös.A piros 6500-nál kezdődik.Ha ráfekszem,már mentem1x2x 270-net.100-150 között egy tankkal 400km-ert elmegyek.Hozzáteszem,hogy egyedűl!Na de téged a címe érdekel!Egyszer beszéltem vele telon,nem tudom,hogy mi van vele,ez éppen 2éve volt.Ha jól tudom gépészmérnök,attila/ez biztos/meg a telefonszám20/6288-418.Ja,ő BP-i,vagy a környéki.Én nem Debreceni vagyok!Talán tudtam valamit segíteniHali!MJ
Helló! 91-es cbr 1000f-hez keresek benzincsapot, mert az enyémnek széttört belül az a tengely ami zárja a benzin útját. Ha valakinek olyanja van minek a háza vagy a tömítései nem jók az is érdekelhet. Előre is köszi a segítséget!!! Szép napot mindenkinek!!!
Sziasztok, segítséget kérnék van egy fórum társatok aki megoldotta a vez. lánc feszítő problémát ha ló emlékszem Debreceni, vagy ha valaki tudja ezt a megoldást léci segítsen, nagyon köszönöm!
Nem gondolom én sem, hogy atomjaira hullott volna, egyszerűen nem tett jót neki a sok állás
A hétvégén nem volt időm foglalkozni vele, de a héten majd ránézek.
Most úgyis a kicsi volt a soros
Az elmúlt 5 évben ment vagy 2 ezer kilométert
Ha kicsit rendszeresebben járok majd vele ezek az apróságok beállnak. Remélem
Gyujtáskapcsoló, vagy testkábel hiba szerintem. valószínű a testkábel laza. Szerintem is jó a ford szám, nem titok, hogy az enyém is le lett egyszer tesztelve természetesen autobahnon, és meglepő, hogy 7500nál még lök rá egy lapáttal, így az kiforgott 265-ig gps szerint. Mindíg meglepett, hogy soha nem akart elfogyni :)
Tegnap mentem egy próbakört, és gyanús lett, hogy a nem indulás oka lehet elektromos is.
A gyújtáskapcsoló hány kört kapcsol amikor gyújtásra teszed?
Nekem olyan, mintha az indítómotor kapna áramot, de a gyújtás nem. Mintha le lenne lőve a stop gombbal.
Mondjuk durva is lenne gyakorlatban. A fékei eléggé borzasztóak, nagyon nem valók olyan tempóhoz (és nem hiszem hogy csak az enyémnek). Szóval maradok inkább a megengedett tartományban, az némi előrelátással kezelhető.
Nekem is maniam ez hogy minél kevesebbet forogjon, de azt azert be kell látni hogy a japok jól kitalálták. Ezzel az áttétellel legalább normál helyzetekben nem kell visszaváltani.
Az enyém ugyanúgy forog, mint a Tike-é...... 265-öt mentem már vele,egy pici lehetett még benne...... 270-275....
természetesen német autópályán... :-)
Hmm. Pedig azt gondoltam.
Anno talán az FZR-re mondta egy várpalotai srác, hogy ment vele 300-at. De tényleg, az lehet kicsit erősebb is.
Azért kap egy áttétel-növelés. Ez a mániám
Miben indulsz vele?
Vagy csak kijársz pályázni?
Megjegyzem a gyári verzió is tökéletesen működik, a korai szériáknál gyengébb a rugó, de azt elő lehet feszíteni egy kis esztergálással, és onnantól kezdve tökéletes, nekem így van már egy ideje és csöndben van.
Megmaradt alkatrész lista: kerekek, komplett első- hátsó fékrendszer, féktárcsák, farokidom, vezetékköteg, tank, kürt.
Az összes többi része a fórumozók között kelt el, hála Nektek és a fórumnak!
A hétvégén nem volt időm foglalkozni vele, de a héten majd ránézek.
Most úgyis a kicsi volt a soros
Az elmúlt 5 évben ment vagy 2 ezer kilométert
Ha kicsit rendszeresebben járok majd vele ezek az apróságok beállnak. Remélem
Egyszer velem is előfordult,gyújtáskapcsoló szétszed,kontaktspray,összerak és műkszik....
Hátha.....
Küldtem mailben!
A gyújtáskapcsoló hány kört kapcsol amikor gyújtásra teszed?
Nekem olyan, mintha az indítómotor kapna áramot, de a gyújtás nem. Mintha le lenne lőve a stop gombbal.
Van valakinek kapcsolási rajza esetleg?
az xx-ek éppen hogy..
természetesen német autópályán... :-)
Anno talán az FZR-re mondta egy várpalotai srác, hogy ment vele 300-at. De tényleg, az lehet kicsit erősebb is.
Azért kap egy áttétel-növelés. Ez a mániám