Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A másik problémám hogy a rettenetesen sok hónalj injektációt baromira csípi az old spice hónaljgátlóm és futok tőle mint bendegúz!Szerinted?Legyek büdös
Ezt igazán jó tudni,ha hamarabb képben lettem volna akkor tegnap este téged hívlak fel valahogy mert műtét után 8 órával még erősen össze szorítva a fogaimat sem bírtam mozgásra késztetni az ujjaimat és kicsit priccoltam miatta de reggelre hála az égnek beindultak és a zsibbadás fájdalomra váltott és jöttem is haza!Most meg pár hét kényszer szünet jön!Mindenesetre holnap kimegyek a garázsba és féktisztítóval megpróbálom leszedni ezt a répalét a kezemről Attól fogok javulni igazán.Jöv héten meg ha van felszívódó varratom akkor egyenesbe teszegetem szikével hogy ne dörzsölje a párna alvás közben
Én így lettem szerelmes belé..... Anesztesként és mentősként dolgozom,ha tudok valamiben segíteni,szólj bátran!
Köszi a jókívánságot,jaja ma kivettek egy kis értéket a testemből de maradt még egy adag tavaszra is! A papírjai az valami hihetetlenül ritkaság számba menők az tény ,és ha a km is valós ezek szerint akkor egy ékszerre tettél szert! A fordulatszám mérője bizony így gyári amit így nyújt amúgy az az hogy alul kicsit jobban tol és jobban veszi a lapot viszont nagyobb utazónál többet forog a nyitott verziónál és kisebb a végsebessége is.Használd így és így is nagyon lehet őt szeretni aztán ha megszoktad akkor vissza térhetünk a témára de szerintem így sem fog hamar elfogyni.
A papírjaihoz mit szólsz? Azt mondják ritkaság,hogy meg vannak....
Köszi az okos tájékoztatást! Asszem ezek után elég nekem a 100 ló!+ Úgyis kinőttem már az állatságból! Ezek szerint az óra eredeti lehet,nem véletlen hogy 6500 -tól piros a skála..... Tike mondta egyébként,hogy Te biztos tudsz infóval szolgálni,meg azt hogy vasgyüjtésen vagy! Remélem jól sikerült és rendben ment minden! Hali.
Hahó Peti,ma jöttem haza a vasgyűjtésből de még szakad szét a kezem úgyhogy hétfőn adom fel csak a csomagodat!
Ezeken a folytott verziókon általában az átmeneti szériás gyorsító membrános karbi van,azt is át kell fúvókázni de meglehet hogy a tűk is más leszögellésőek és a rádiuszosabb tűket nem tudod bele rakni mert más a kehelycsőnél az üléke és veszett sokat kapna szóval karbit azt okosítani kell viszont azzal nem vagy előrébb mivel szétforogja magát így a gyújtás ecut is nyitottra kell cserélni hozzá!Az egésznek pedig van egy olyan félszje is hogy ha ez a motor erre az üzemi körülményekre volt beállva úgy járhatunk mint a cimborám(30 km re tőlem) akinek közel 15 éve van meg a vas és 300km en belül főtengelyesre vágta a gépet annyira megtetszett neki.Am nekem van hozzá elektronika és karbi sorom is csak éppen a héten előlegezték le egy ugyan ilyen verzióhoz amit a héten csináltam!
És egy kérdés,a hozzáértőknek!
Az én vasam papírjaiban 74 kw szerepel.Azt mondták,hogy folytott verzió.... Hol van benne a folytás és kivehető e?
Előre is köszi!
Ja,ez lehet 1000 f- é?
Üdv Tike! Íme a képek:
Hali!
Köszi az infót!
Üdv!

Ezen még nem gondolkodtam, de azt hiszem nem. Nekem ér annyit amennyiért újat tudnál venni itt:
http://www.kepesmotor.hu/motor...

Akkor pedig már te is jobban jársz az újjal....
Hali! Láttam,még hirdeted a Vasat,a dobozokat nem adod el külön?
Köszi a képet,még átgondolom,hogy mennyiből tudom kihozni a történetet.....
Minden elképzelhető,rengeteg túra tervem van a jövőre tekintve.
Az összekötő már nincsen meg de a könyök még megvan.
Ez lenne ha jó!89 évjárat és nagyon szépen dolgozik,nem lóg nem kotyog és szorul!
Szia! Ha nincs neki, nekem van.
Ali úr!

Mondd hogy van komplett zárszetted a mozdonyhoz
Te meg gyere erre ha van szabadnapod!
Még valahol össze is futhatunk akár jövőre!A gép pedig valóban jól néz ki...
Hali!
Köszi,már alig várom a tavaszt!